Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 08:37
  #253
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Bara jag som inte får 100% effekt av ALD-52? Testade vid 5 olika tillfällen med en månads mellanrum, förvarade lapparna som jag förvarat vanlig syra men inget speciellt hände förutom att jag kände mig gladare (Placebo?) och svaga svaga tracers, inget mer. Har dock Autism så kan ta höga doser av LSD, kanske tog för lite av ALD-52?

Hur mycket tog du? Får personligen effekt av 100ug och kännbart ner till 30ug.
Ta vara på lapparna, detta är det bästa som finns
Citera
2018-05-25, 13:33
  #254
Medlem
Saknar denna, gillar en hög dos ald-52 bättre än LSD, missade klassningen så hann aldrig bunkra upp..
Citera
2018-05-25, 17:25
  #255
Medlem
Harbards avatar
Håller med! Detta är min favorit strax efter svampen!
Citera
2018-05-27, 00:54
  #256
Medlem
Åhh, saknar denna som tusan! Hann precis testa den innan den vart klassad... tyckte den vart mer visuell än LSD. Minns bara en gång då jag åkte buss längst fram och kunde se bilen framför. Märkte att regskylten på bilen framför hoppade runt som om den inte satt fast varje gång bussen skuttade till. Ärligt är det bland de enda sanna hallucinationer jag upplevt på psykadelika, tyckte det var superfränt!!!

Finns ju ö köpa från Kanada, är lite sugen på o testa en beställning men känns som hög risk o fastna i tullen. Återkommer om lyckat försök uppnås...
Citera
2018-05-28, 05:28
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CZenX
Åhh, saknar denna som tusan! Hann precis testa den innan den vart klassad... tyckte den vart mer visuell än LSD. Minns bara en gång då jag åkte buss längst fram och kunde se bilen framför. Märkte att regskylten på bilen framför hoppade runt som om den inte satt fast varje gång bussen skuttade till. Ärligt är det bland de enda sanna hallucinationer jag upplevt på psykadelika, tyckte det var superfränt!!!

Finns ju ö köpa från Kanada, är lite sugen på o testa en beställning men känns som hög risk o fastna i tullen. Återkommer om lyckat försök uppnås...

Gör samma om jag hittar en legit sida, borde ju vara större chans för några pappersbitar att gå igenom än pulver o sånt och finns inget olagligt i hemmet så bara neka neka neka om det kommer brev om det beslagtas hos tullen..
Citera
2018-06-08, 22:31
  #258
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Hur mycket tog du? Får personligen effekt av 100ug och kännbart ner till 30ug.
Ta vara på lapparna, detta är det bästa som finns
Sorry för segt svar, får ej notiser pga kontot är relativt nytt.

Tog 375ug+- . Har dock krävts högre doser när jag tagit vanlig syra och övriga analoger, får ibland ta dubbla eller trippla dosen av det som polarna tar och medans dom trippar rejält känner jag mig bara mer mänsklig(?), empati etc för omvärlden. :/
Citera
2018-06-09, 08:30
  #259
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Sorry för segt svar, får ej notiser pga kontot är relativt nytt.

Tog 375ug+- . Har dock krävts högre doser när jag tagit vanlig syra och övriga analoger, får ibland ta dubbla eller trippla dosen av det som polarna tar och medans dom trippar rejält känner jag mig bara mer mänsklig(?), empati etc för omvärlden. :/


Jisses vilka styrkor du trippar på. Skulle jag köra på samma får jag svårt att ens ställa mig upp.

Nu har jag inte provat ALD-52 utan bara vanliga lysergarmider.
Jag har oxo till viss del autism men upplever att det slår ordentligt för mig från 150µg.
Citera
2018-06-18, 17:03
  #260
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jisses vilka styrkor du trippar på. Skulle jag köra på samma får jag svårt att ens ställa mig upp.

Nu har jag inte provat ALD-52 utan bara vanliga lysergarmider.
Jag har oxo till viss del autism men upplever att det slår ordentligt för mig från 150µg.
Ja, menar det! Och alltid varit bra batcher på lapparna som fått polarna och andra att flyga iväg rätt duktigt medans jag sitter och känner mig funktionell förutom måendet etc.

150µg ger mig ingenting förutom lite dåsighet. Hittade en video på Youtube där en snubbe med autism tar 700-750µg (Om jag inte minns dosen fel.) och han verkar få samma reaktion som mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback