Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-18, 14:16
  #1
Medlem
Funderar på att dra ner till Tylösand för att testa på nattlivet där ikväll.
Nån som har någon koll på om det är något att ha en kväll som denna?
Säsongen har ju inte riktigt dragit igång ännu känns det som.
Citera
2016-06-18, 16:15
  #2
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Workinator
Funderar på att dra ner till Tylösand för att testa på nattlivet där ikväll.
Nån som har någon koll på om det är något att ha en kväll som denna?
Säsongen har ju inte riktigt dragit igång ännu känns det som.

Vet inte riktig hur det ser ut ännu, men skulle det vara dött så kan man ju alltid ta sig in i centrala Halmstad.
Citera
2016-06-18, 17:50
  #3
Medlem
Restaurang Salt är riktigt Trevligt, ligger nere på stranden i Tylösand. Nedanför Hotel Tylösand.
Uteserveringen består utav solstolar/bord och den slutar så du har havet strax under. Bra förfest.

Hotel tylösand händer det ganska mycket på. Finns flertal restauranger/barer/nattklubb där inne. Därbland Leif's Lounge som är trevlig.
Restaurang Punch är nice att bara sitta och dricka öl i. Även där förfest, inget på natten som TS undrade över.

I halmstad har du Morfars, Mårtenson Nattklubb, samt min personliga favorit Zigges Garage.
__________________
Senast redigerad av ferrarifanlellewtc 2016-06-18 kl. 17:52.
Citera
2016-06-18, 17:52
  #4
Medlem
Nu var det ett tag sedan jag härjade i Tylösand men förr, typ 10 år sedan drog det inte igång ordentligt förrän efter midsommar. Innan dess är det ganska dött.
Citera
2018-07-09, 20:03
  #5
Medlem
Hur är den så kallade "Måndagsklubben" nuförtiden?

Jag har besökt delar av etablissemanget Hotell Tylösand några gånger den senaste tiden, alltså inte nattklubbsdelen, och slagits av att stället inte direkt känns i toppslag...
För stort för att kunna kvalitetssäkra verksamheten? Upptar ju för fan halva Tylösand...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback