Detta är nog det mest underliga jag läst om.
Menar killarna att dom blir hängda i Kabul för att dom haft sex men föreståndarinnan?
Föreståndarinnan kan väl ändå inte utvisa killarna!
Det bestämmer väl migrationsverket.
Lite nyfiken vem den här Ahm*d Al Mohmm*d *bid är som slänger upp hjärtan och kommentarer på varje foto som JM har lagt upp på sig själv? Rimmar inte hans frilla med profilen på tidningsintervjun?
Om någon kan, ladda gärna ner bilden då mitt facebook konto har restriktioner.
Är det kvinna ifråga?
Långsökt av henne om denna konstiga historia är sann men hon har tjänat pengar skattepengar som är våra.
Sedan om barnen är under 12 år, ungdomar 14-25 år eller 60 år bryr jag mig inte om!
Hade kärringen vägrat att blanda in en kamera i skiten hade ord stått mot ord men nu är det kört oavsett vem som tvingade vem....
Samma typ av människor som alltid får virus på datorn, köper saker när telefonsäljare ringer, klickar på länkar från "Swedbank", skickar 1000$ till mbeke så han kan plocka ut sitt arv och skicka henne 1mille.
Lite nyfiken vem den här Ahm*d Al Mohmm*d *bid är som slänger upp hjärtan och kommentarer på varje foto som JM har lagt upp på sig själv? Rimmar inte hans frilla med profilen på tidningsintervjun?
Ahm*d är dock arab från Syrien. Dessa "stackars" pojkar är dari-talande afghaner.
Hade kärringen vägrat att blanda in en kamera i skiten hade ord stått mot ord men nu är det kört oavsett vem som tvingade vem....
Samma typ av människor som alltid får virus på datorn, köper saker när telefonsäljare ringer, klickar på länkar från "Swedbank", skickar 1000$ till mbeke så han kan plocka ut sitt arv och skicka henne 1mille.
Den siste idioten är inte född.
Nja. Jag tror inte hon är typen som skulle bli lurad av en nigeriansk bedragare, såvida Mbeke inte bjuder henne på sin negerkuk.
Den som tror att dessa gossar lidit är sanslös. De har njutit av varje sekund i bingen. Vad heter den heliga lögnen muslimerna använder mot otrogna nu igen .Taqiyyah var det ju. Storyn gossarna målar upp är till för att införskaffa sig fördelar i infidel land.
Driver du? Eller är du lika småkukad som araber så att du känner att du måste visa någon typ av solidaritet med dem
Idiot. Han har givetvis helt rätt. Hade Sverige översvämmats av vackra kvinnor hade naturligtvis svenska män varit mer positivt inställda till invandring än svenska kvinnor.