Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 22:55
  #229
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Det finns massor av såna fall, där kvinnor utnyttjar pojkar. Mörkertalet är dessutom enorm eftersom många pojkar tycker det är häftigt med MILFs som man får ha sex med. Men det gör det inte mindre brottsligt.
Jag tycker att alla kvinnor bär skulden till det, på samma sätt som vi män är kollektivt skyldiga när män trakasserar och våldtar.
Se där, vi är lika goda kålsupare, trots allt.

En kvinna som utnyttjar pojkar är socialt accepterat . Vice versa är dock ej PK. DÅ RASAR PK-HÄXORNA. Flickor är inte och kommer aldrig att bli myndiga.
__________________
Senast redigerad av Flashsmash 2016-06-07 kl. 23:02.
Citera
2016-06-07, 23:07
  #230
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
En kvinna som utnyttjar pojkar är socialt accepterat . Vice versa är dock ej PK. DÅ RASAR PK-HÄXORNA. Flickor är inte och kommer aldrig att bli myndiga.

Ja men det är mycket sällan som en pojke går och anmäler att han blev utnyttjad. Man skryter till sina kompisar på sin höjd. Därför tror jag att mörkertalet är enorm. Det anmäls i princip bara om myndigheterna får reda på det, jag tror till och med att många föräldrar har ett viss överseende om deras son (om han inte är för ung) träffar en äldre kvinna. På sätt och viss är det socialt accepterat.
__________________
Senast redigerad av stone_sleeper 2016-06-07 kl. 23:17.
Citera
2016-06-07, 23:19
  #231
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Ja men det är mycket sällan som en pojke går och anmäler att han blev utnyttjad. Man skryter till sina kompisar på sin höjd. Därför tror jag att mörkertalet är enorm. Det anmäls i princip bara om myndigheterna får reda på det, jag tror till och med att många föräldrar har ett viss överseende om deras son (om han inte är för ung) träffar en äldre kvinna. På sätt och viss är det socialt accepterat.

Sant, och i just denna kontext vore ett svar från Merapi önskvärt.
Citera
2016-06-07, 23:19
  #232
Avstängd
Sweden-Uniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666


Svenska män har i alla tider fått höra att vi är för blyga och tar inte för oss, och kvinnorna har attraheras av män från mer sydliga breddgrader för att de är bättre att ta för sig…..män skall inte behöva fråga om de får en kyss typ…..och nu denna kampanj….hur fn skall de ha det egentligen.
Det gnälls att vi är för blyga och det gnälls att vi rör i kvinnor.

Vad är budskapet med denna kampanj, fråga alltid först innan ni överhuvudtaget rör en kvinna, som egentligen tycker det är bara töntar som frågar först……eller?


Det här äckliga snusket, att hota Svenska kvinnor, att kalla svenskor för horor varje dag, att tafsa på våra kvinnor, att massvåldta dem i parti och minut, att de skall känna sig rädda om kvällarna... ja det här vansinnet, det fanns ABSOLUT INTE innan mörka vansinniga muslimska blatteriet anlände.
Svenska män har lärt sig från sin kultur och sina mödrar hur man behandlar sina kvinnor, att ha respekt för dem är viktigt.

Vi svenskar var MYCKET trygga som folk innan mörka vansinnet stormade oss olagligt, och det var en fantastisk tilltro och respekt för varandra. Det finns ingen jämförelse som helst med blattarna, det var helt unikt och fantastiskt!
Och nu ser det ut som skit, och det berättar BRÅs statistik så tydligt. Massmedian döljer dock i vanlig svinaktig sedvänja vilka som gör det här, de skyddar som vanligt odemokratiska invasionen av blattemän, allt så vansinnet skall nå kulmen och formligen detonera.

Arabiska/Afrikanska män är skit från dagen de föds tills dagen de dör, och även efter de dött är de en djävla skit.
__________________
Senast redigerad av Sweden-United 2016-06-07 kl. 23:21.
Citera
2016-06-07, 23:22
  #233
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-United
Det här äckliga snusket, att hota Svenska kvinnor, att kalla svenskor för horor varje dag, att tafsa på våra kvinnor, att massvåldta dem i parti och minut, att de skall känna sig rädda om kvällarna... ja det här vansinnet, det fanns ABSOLUT INTE innan mörka vansinniga muslimska blatteriet anlände.
Svenska män har lärt sig från sin kultur hur man behandlar kvinnor.

Vi svenskar var MYCKET trygga som folk innan mörka vansinnet stormade oss olagligt, och det var en fantastisk tilltro och respekt för varandra. Det finns ingen jämförelse som helst med blattarna, det var helt unikt och fantastiskt!
Och nu ser det ut som skit, och det berättar BRÅs statistik så tydligt. Massmedian döljer dock i vanlig svinaktig sedvänja vilka som gör det här, de skyddar som vanligt odemokratiska invasionen av blattemän, allt så vansinnet skall nå kulmen och formligen detonera.

Arabiska/Afrikanska män är skit från dagen de föds tills dagen de dör, och även efter de dött är de en djävla skit.


Hela den här cirkusen inleddes ungefär samtidigt som såpan Varuhuset. Där har du tidsperspektivet.
Citera
2016-06-07, 23:38
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag förstår att det kan vara svårt för er karlar ibland. Men generellt så går gränsen vid "hej, ska vi dansa". Dvs om fel person bjuder upp.
I mitt tjejgäng så brukar vi avsky alla sorters komplimanger från kåta karlar. Vi raggar nämligen själva upp dom killar vi vill ha, så i princip gäller noll-tolerans för andra karlar att ta kontakt med oss.
Blir det inte omvänt så att ni utsätter män för komplimanger från kåta fruntimmer när ni raggar och varför tar ni er själva den friheten när ni avskyr det motsatta förhållandet?
__________________
Senast redigerad av Vorlander 2016-06-07 kl. 23:45.
Citera
2016-06-07, 23:39
  #235
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Sant, och i just denna kontext vore ett svar från Merapi önskvärt.
Här har vi ett färskt fall med en kvinnlig lärare som utnyttjade en 13-årig elev. Han tyckte det var häftigt. Lärarinnan blev även gravid.
Och vad tyckte killens föräldrar om det hela?
De tyckte det var hur kul som helst.
Jag kan tänka mig att de skulle tyckt det var mindre kul om det var deras dötter som blev utnyttjad av en vuxen manlig lärare.



https://www.washingtonpost.com/news/...say/?tid=sm_fb
Citera
2016-06-07, 23:45
  #236
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Här har vi ett färskt fall med en kvinnlig lärare som utnyttjade en 13-årig elev. Han tyckte det var häftigt. Lärarinnan blev även gravid.
Och vad tyckte killens föräldrar om det hela?
De tyckte det var hur kul som helst.
Jag kan tänka mig att de skulle tyckt det var mindre kul om det var deras dötter som blev utnyttjad av en vuxen manlig lärare.



https://www.washingtonpost.com/news/...say/?tid=sm_fb

Läser man tråden på FB blir man äcklad av hur många personer som verkligen tycker detta pedofili/hebefilli är helt okej... utav den kvinnliga läraren.
Citera
2016-06-08, 00:05
  #237
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Läser man tråden på FB blir man äcklad av hur många personer som verkligen tycker detta pedofili/hebefilli är helt okej... utav den kvinnliga läraren.

Nä, jag blir inte äcklad. Kudos till pojken. Hon var ju ganska snygg också.
Jag vågar erkänna att jag är en hycklare när det gäller vissa saker.
Citera
2016-06-08, 00:18
  #238
Medlem
Trots allt så här på nattkröken.
Jag blir imponerad över reaktionerna på ABs facebook sida över alla som med bild o namn uttalar sig mot de övergrepp/kränkningar av män AB utsätter oss för, och det är inte bara män som skriver..woow! all ära till er, ni är modigare än mig.
Reaktionerna på denna artikelserie blev nog inte alls som AB tänkt sig, tack alla ni som vågat sticka ut hakan mot denna masspsykotiska feministiska rörelsen Sverige fått på halsen.

Och innan nån frågar, nej jag orkar inte att få ett stim gnälliga feminister efter mig, jag känner mig för gammal och nöjer mig med att gnälla anonymt här där jag kan koppla ifrån när jag vill…..men det är skönt att se yngre män reagera, de är er framtid det handlar om.
Citera
2016-06-08, 00:28
  #239
Medlem
Hör du en man och raljera med en sunkig kvinnosyn räcker det ofta med ett "det där är inte okay" för att få han känna sig dum, man behöver inte garva med ett dåligt kvinnoskämt som är mening att överhöras till en kvinna i närheten känd eller okänd, att man inte behöver hålla ihop mot kvinnor bara för att man är en man, det är inte ok att puta med kuken mot en kvinna som sitter eller är kortväxt, det är inte ok att bedömma en kvinnas utseende högljut, det finns ingen anledning att se en kvinna som någon du kan kommentera på ett personlig sätt (om det inte är någon som du har en social relation med där ni kan ge varandra kommentarer) - det finns ett otal exempel på hur kvinnor får sitt självförtroende nedtryckt millimeter för millimeter, försök gör karriär med självförtroendet i botten, om du kan, med ett monster till tvätthög hemma. Det är inte jämlikt mellan könen, ducka inte, ge inte någon annan skulden, dra ditt lass (det är inte mycket om alla hjälps åt) hela samhället har att vinna på det inklusive din kvinna och därmed din ekonomi.
Citera
2016-06-08, 00:34
  #240
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Nä, jag blir inte äcklad. Kudos till pojken. Hon var ju ganska snygg också.
Jag vågar erkänna att jag är en hycklare när det gäller vissa saker.

Har inte följt dig, men om du är valfri politiker och ändå håller med; KUDOS!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback