Det är ganska svårt att svara på såhär tidigt. Men det finns två unga talanger som kan vara avgörande för början av karriären, varav den ena känns riktigt bra at spela med. Sen finns det två andra som är bra spelare (i förhållande till resten) att spela med, men som inte är purunga.
Onyedinma, RM (används som tia), 19 - 64
O'brien, FWD, 22 - 62
Hutchinson, CB, 25 - 69
Abdou, CM, 31 - 63
Dessa är väl dom som jag rankar som viktigast i början då dom känns bäst att spela med. Sen kommer dom förmodligen sållas bort i takt med att pengarna ökar. Dessa är också dom som är "bäst" i ordinarie uppställningen.
Jag har även kompletterat med att hitta en ny talang med hög potential, en yngre målvakt samt en ny forward med hög potential:
Belcour, LW/LM, 16 - 62 (ej riktig spelare)
Minns ej namnet på målvakten, 20 - 65
Joel Asoro, FWD, 17 - 63
Har även planer på att köpa Alexander Isak och sälja Morrison (32 år, FWD och helt värdelös).
Men jag har inte riktigt fått grepp på vilken uppställning som är bäst.
Började med offensiv 4-3-3, men där fick jag inte till det och förlorade två-tre matcher samt kryssade en.
Så har i skrivande stund gått över till 4-2-2 med en bred diamant, och där känns det bättre.
Det är svårt dock. Man får verkligen värdera passningarna och lägena på ett helt annat sätt.
Det är ett blandat gäng. Finns många unga, men med för dåliga stats för att vara värda att satsa på.
Så det blir just nu gamla med höga stats och yngre med stor potential.
Jag ska försöka att inte använda ekonomisk hjälp. Det enda jag har "fuskat" med var att hitta en ny talang, Belcour.
Onyedinma, RM (används som tia), 19 - 64
O'brien, FWD, 22 - 62
Hutchinson, CB, 25 - 69
Abdou, CM, 31 - 63
Dessa är väl dom som jag rankar som viktigast i början då dom känns bäst att spela med. Sen kommer dom förmodligen sållas bort i takt med att pengarna ökar. Dessa är också dom som är "bäst" i ordinarie uppställningen.
Jag har även kompletterat med att hitta en ny talang med hög potential, en yngre målvakt samt en ny forward med hög potential:
Belcour, LW/LM, 16 - 62 (ej riktig spelare)
Minns ej namnet på målvakten, 20 - 65
Joel Asoro, FWD, 17 - 63
Har även planer på att köpa Alexander Isak och sälja Morrison (32 år, FWD och helt värdelös).
Men jag har inte riktigt fått grepp på vilken uppställning som är bäst.
Började med offensiv 4-3-3, men där fick jag inte till det och förlorade två-tre matcher samt kryssade en.
Så har i skrivande stund gått över till 4-2-2 med en bred diamant, och där känns det bättre.
Det är svårt dock. Man får verkligen värdera passningarna och lägena på ett helt annat sätt.
Det är ett blandat gäng. Finns många unga, men med för dåliga stats för att vara värda att satsa på.
Så det blir just nu gamla med höga stats och yngre med stor potential.
Jag ska försöka att inte använda ekonomisk hjälp. Det enda jag har "fuskat" med var att hitta en ny talang, Belcour.
Varje gång jag nu startar fifa slipper man bläddra mellan alla språken då det startas upp med den engelska (brittiska) flaggan.