2016-10-10, 13:27
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Någon med ett förslag på ett roligt karriär lag att spela?

Har spelat med mitt LFC och Marseille i ligue 1.

Testade West ham och Milan också. Roligt med klassiska klubbar tycker jag.

Borussia M'gladbach testade jag spela även den är rolig med egen arena och ungt & intressant lag.

Vilka lag är era favoritlag i karriär?

Villarreal,Swansea City och Schalke 04. Försöker oftast sälja mina bästa spelare och köpa unga talanger och ha de i många säsonger.
Citera
2016-10-11, 13:54
Medlem
Istok91s avatar
Citat:

Borussia M'gladbach testade jag spela även den är rolig med egen arena och ungt & intressant lag.

Everton, Milan och Dynamo Dresden är skoj att köra med.
Citera
2016-10-11, 18:28
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:

Tog upp Portsmouth från engelska division 2 till PL på Fifa 16, har börjat på ny kula på detta Fifa. Inte riktigt lika roligt lag iår tyvärr, men deras riktiga arena finns ju med vilket är ett plus.
Citera
2016-10-12, 12:54
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:

Inte riktigt mitt favoritlag i karriärläge, men jag valde Malmö FF och la till dem i Premier League. Inte spelat så mycket men efter första säsongen hamnade jag på en elfte plats. Målet är att vinna PL och sedermera CL
Citera
2016-10-12, 13:41
Medlem
EnLitenFryss avatar
Det här med att välja språk varje gång man startar spelet, är inte det helt feldesignat?

1. Det är troligt att om man en gång valt språk, vill man ha den settingen som default.
2. Det går ej att byta språk inne i spelet, utan det krävs omstart av spelet.

Personligen föredrar jag engelska som språk och för att få det måste jag manuellt sätta det varje gång jag startar spelet. Hur tänkte ni här, EA?
Citera
2016-10-12, 21:35
Medlem
trattfans avatar
Nvm
Citera
2016-10-12, 22:49
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Det här med att välja språk varje gång man startar spelet, är inte det helt feldesignat?

1. Det är troligt att om man en gång valt språk, vill man ha den settingen som default.
2. Det går ej att byta språk inne i spelet, utan det krävs omstart av spelet.

Personligen föredrar jag engelska som språk och för att få det måste jag manuellt sätta det varje gång jag startar spelet. Hur tänkte ni här, EA?
Håller med om att det är rätt så skevt att man måste starta om spelet om man valt fel språk av misstag.
Gillar också engelska så tyckte det var drygt att hela tiden bläddra sex gånger åt höger från svenska till engelska när spelet startar. Så jag ändrade språket på själva PS4 till engelska Varje gång jag nu startar fifa slipper man bläddra mellan alla språken då det startas upp med den engelska (brittiska) flaggan.
Citera
2016-10-13, 02:49
Medlem
Vallasands avatar
Är det bara jag eller verkar det som att spelarna ibland försöker ta ned bollen, ta en extra touch, innan de gör sig av med bollen trots att man har tryckt på skott- eller pass-knappen innan bollen kommer till dem? Vet inte hur många mål jag släppt in pga det! Så jävla frustrerande!
Citera
2016-10-13, 03:24
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Håller med om att det är rätt så skevt att man måste starta om spelet om man valt fel språk av misstag.
Gillar också engelska så tyckte det var drygt att hela tiden bläddra sex gånger åt höger från svenska till engelska när spelet startar. Så jag ändrade språket på själva PS4 till engelska Varje gång jag nu startar fifa slipper man bläddra mellan alla språken då det startas upp med den engelska (brittiska) flaggan.

Detta lilla "knep" funkar även på många andra spel med flera valbara språk.

Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Är det bara jag eller verkar det som att spelarna ibland försöker ta ned bollen, ta en extra touch, innan de gör sig av med bollen trots att man har tryckt på skott- eller pass-knappen innan bollen kommer till dem? Vet inte hur många mål jag släppt in pga det! Så jävla frustrerande!

+1 på detta. Vet inte om jag släppt in eller missat flest målchanser pga detta. Spelaren envisas med att hoppa upp för att brösta ner bollen istället för att skjuta/rensa. Riktigt irriterande.
Citera
2016-10-13, 06:49
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Detta lilla "knep" funkar även på många andra spel med flera valbara språk.

+1 på detta. Vet inte om jag släppt in eller missat flest målchanser pga detta. Spelaren envisas med att hoppa upp för att brösta ner bollen istället för att skjuta/rensa. Riktigt irriterande.
Samma här. Sjukt störande när man fått en kanonchans. För att inte tala om när man vill skarva vidare bollen vid utsparkar. Den där lilla extra sekunden att ta ner bollen först kan verkligen förstöra ett tänkt anfall.

För övrigt så började jag med Man United i karriärläget. Men det vart liksom lite för mycket på räls och inte lika utmanande.

Så började en ny med Millwall istället, och det är ju bra mycket roligare.
Gjorde likadant med Portsmouth förra vändan, tog dom från tvåan till PL och i slutändan hade jag sällan mindre än hundra miljoner euro i värvningsbudget.
Det var kul. Man fick spendera sina pengar smart trots framgångarna, så man inte kasta bort pengarna på skit.
Till slut hade jag världens bästa lag på pappret.
Planerar att göra samma sak med Millwall. Men det kommer bli lite svårare tror jag. Har inte alls fått en bra start på säsongen.
Citera
2016-10-13, 12:55
Medlem
Headshrinkers avatar
Fan jag blev sur på EA igår kväll. Startar karriärläge med Spurs och redan på försäsongen begär Harry Kane flytt omgående. Man C & Man U vill båda köpa och han verkar hur nöjd som helst med det. Det känns både orimligt och orealistiskt.
Citera
2016-10-14, 01:09
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Samma här. Sjukt störande när man fått en kanonchans. För att inte tala om när man vill skarva vidare bollen vid utsparkar. Den där lilla extra sekunden att ta ner bollen först kan verkligen förstöra ett tänkt anfall.

För övrigt så började jag med Man United i karriärläget. Men det vart liksom lite för mycket på räls och inte lika utmanande.

Så började en ny med Millwall istället, och det är ju bra mycket roligare.
Gjorde likadant med Portsmouth förra vändan, tog dom från tvåan till PL och i slutändan hade jag sällan mindre än hundra miljoner euro i värvningsbudget.
Det var kul. Man fick spendera sina pengar smart trots framgångarna, så man inte kasta bort pengarna på skit.
Till slut hade jag världens bästa lag på pappret.
Planerar att göra samma sak med Millwall. Men det kommer bli lite svårare tror jag. Har inte alls fått en bra start på säsongen.

Hur är Millwall? Några vettiga talanger att satsa på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in