2016-12-01, 11:01
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Hur vinner man matcher i karriär? Spelar som pompey och har kört 13 av 13 lika och bara gjort 5 mål.
Motståndaren parkerar buss från sekund 1 och tar inga risker, nä så tråkigt att dom inte bryr sig om karriär, det var ju orsaken till att man köpte fifa förr i tiden.
Det är svårt att svara på. Tror nyckeln ligger i att äga bollinnehavet och inte leta avgörande passningar med en gång. Ligga rätt i försvaret och inte pressa hela tiden.
Men det är så jag kör. Jag kör på World Class med Millwall, där jag klättrat från league 1 till PL på tre säsonger, dock med nöd och näppe. Sedan i första säsongen i PL lyckades jag knipa en EL plats.
Man vinne och förlorar ganska jämnt, men sedan hamnar man i något stimm och dansar igenom matcherna.
Tycker det är roligt. Och då blir det extra roligt när man någon gång vinner med 4-1. Det är inte alls lika förekommande.
Citera
2016-12-01, 13:47
Medlem
Qaas avatar
Tjena, hur funkar det med Resan egentligen? Kan man endast köra en säsong per resa?

Jag spelade nyligen klart en säsong med Alex Hunter och den sista scenen utspelar sig hemma hos honom där han får reda på att han blivit uttagen till landslaget.

Varje gång Jag går in i Resan och trycker på fortsätt kommer jag till samma scen. När börjar nya säsongen?
Citera
2016-12-01, 13:56
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Tjena, hur funkar det med Resan egentligen? Kan man endast köra en säsong per resa?

Jag spelade nyligen klart en säsong med Alex Hunter och den sista scenen utspelar sig hemma hos honom där han får reda på att han blivit uttagen till landslaget.

Varje gång Jag går in i Resan och trycker på fortsätt kommer jag till samma scen. När börjar nya säsongen?

Det finns bara en och verkar inte finnas planer på fler... Journey behöver piffas upp rejält om det ska vara omspelningsvärt
Citera
2016-12-01, 19:20
Medlem
Vallasands avatar
Tjo, laddade ned FIFA till mobilen för att slå ihjäl tid då jag för tillfället ligger på sjukhus. Måste man bygga ett lag från grunden eller kan man tex spela en säsong med blåvitts riktiga trupp?
Citera
2016-12-02, 18:14
Medlem
Någon som vet ifall man kan kolla när ens kontrakt går ut när man spelar player career?
Citera
2016-12-03, 16:07
Medlem
När ska dom fixa buggarna med ändrade namn i karriärläget och osynliga bollar?:
Citera
2016-12-03, 23:17
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx

Verkar kommit en patch till PS3 som ska lösa problemet. De jobbar på en lösning till 360.

http://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/KNOWN-ISSUE-Career-Mode-False-names-Updated/m-p/5719422
Citera
2016-12-04, 20:18
Medlem
trattfans avatar
Går inte att köra orankade onlinematcher längre eller?
Har en del dötid när jag "jobbar" och brukar då spela fifa, men har tröttnat på att spela mot datorn och vill gärna spela online.. men eftersom jag ibland måste sticka iväg halvvägs in i matchen så orkar jag inte spela rankat.
Citera
2016-12-06, 14:42
Medlem
stayluckys avatar
Är jag dum, eller kan man inte spara/ladda upp repriser i Fifa 17 (ps3)?
Citera
2016-12-06, 16:21
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx

Sjukt vilka buggar det finns i FIFA 17.
Citera
2016-12-06, 18:13
Medlem
bmwhorans avatar
Söker efter en liknande hemsida (https://realsport101.com/news/sports/esports/fifa/fifa-17-chelsea-career-mode-guide) för att hitta lite guider om olika lag inom karriärläge exempelvis den här guiden handlar om vilka spelare man bör träna, köpa, sälja samt taktiker osv...
Citera
2016-12-09, 00:45
Medlem
Maximus111s avatar
Läkarna har gett mig beskedet att jag troligtvis aldrig mer kommer kunna styrketräna igen.
Att om jag fortsätter i samma takt har stor chans att bli förlamad.
Därför funderar jag nu på att finna glädje på annat håll och ta upp min tidigare hobby som är Fifa spelandet.
Innan jag gör en comeback på den svenska scenen har jag funderingar till alla som spelar Fifa professionellt.
Får ni tiden att räcka till? Hinner ni med allt annat i livet? (högskolan, flickvän, jobb osv.)
Senast redigerad av Maximus111 2016-12-09 kl. 01:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in