2016-09-29, 17:10
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobob
Någon mer som har förbokat spelet men inte fått hem det..? funderar starkt på att åka ner till affären och köpa ett exemplar istället

Att tillägga så fick min kompis sitt exemplar igår av från exakt samma hemsida och samma leverantör

Japp, jag förbokade det på webbhallen. Skickades igår men kom inte idag.
Brukar aldrig strula med saker därifrån för mig, så jag skyller detta på postnord.
Men men, får man allafall tid att göra nyttiga saker denna dag.

Jag är grymt sugen på journey modet, känns som en trevlig nyhet detta år alltså.
Sedan blir det som vanligt den klassiska Newcastle saven, hoppas dock att de förbättrat karriärläget då det känns som det varit 3:e-4:e prioritering de senaste 4-5 åren.
Senast redigerad av Neroxx 2016-09-29 kl. 17:27.
Citera
2016-09-29, 17:13
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Själv siktar jag på att träna något lag i Championship typ Nottingham Forrest med Lord Bendtner som anfallare sedan satsar jag på gå upp i PL och göra succé - köpa nya spelare, ta tillbaka laget till Europa som gamla forna glansdagar. Installerar spelet på ps4 just nu, så vi får se.

Föredrar att ta gamla klassiska klubbar och göra laget bättre med att vinna titlar etc, på storlagen som Bayern, Dortmund, United mfl så tröttnar jag fort för spelarna är så pass bra redan att det blir ett självspelande piano till slut.

Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Kul projekt men jag tycker sånt där är lite tråkigt åtminstone till en början men tror jag gjorde en sån med Birmingham för 3-4 år sen fast de hade lite roliga spelare och man kunde låna in bra spelare. Jag ska satsa på ett ungt lag nu i Dortmund, möjligtvis att man tar in en gammal Klose och har som reserv

Edit: fan vad dyra spelarna är, Tah från Leverkusen går på över 50 miljoner euro.

På 16 körde jag med Portsmouth från League 2 ända upp till Premier League och vann till slut ligan över Chelsea i sista omgången Får se om jag gör något liknande i år, med risk för att låta som en gnällspik tycker jag det är sjukt trist att EA påstår sig ha gjort PL autentiskt men skitit fullständigt i resultattavlan och all annan grafik man ser i samband med riktig Tv-sändning....
Citera
2016-09-29, 17:16
Medlem
Spelade några matcher online och vilken skillnad det är på gameplay mellan offline och online, spelet är mycket långsammare online. Helt värdelöst, får ta och fortsätta offline.
Citera
2016-09-29, 17:21
Medlem
Hej
Hur lång tid tog det för er att installera spelet? Det har fastnat på 83% i 1 h nu... Är det normalt?
Citera
2016-09-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Brukar aldrig strula med saker därifrån för mig, så jag skyller detta på postnord.

Jag är grymt sugen på journey modet, känns som en trevlig nyhet detta år alltså.
Sedan blir det som vanligt den klassiska Newcastle saven, hoppas dock att de förbättrat karriärläget då det känns som det varit 3:e-4:e prioritering de senaste 4-5 åren.

Enligt kundtjänsten på Komplett var man tvungen att välja "postpaket" för att få det dagen det släpps. Gör man som jag och beställer med "brevpaket" så tar det tydligen 2-7 arbetsdagar. Kul att man fick reda på det först efteråt
Citera
2016-09-29, 17:31
Medlem
Gregory.Houses avatar
Har fått spelet och spelat några matcher men många arenor ser väldigt mörka ut, hur kan man ändra det? Gräset ser väldigt konstigt ut jämfört med FIFA 16.
Citera
2016-09-29, 17:33
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobob
Enligt kundtjänsten på Komplett var man tvungen att välja "postpaket" för att få det dagen det släpps. Gör man som jag och beställer med "brevpaket" så tar det tydligen 2-7 arbetsdagar. Kul att man fick reda på det först efteråt

Aha, jag valde som brev och har så alltid gjort från webhallen.
Det brukar komma releasedagen ändå. Men men, det är inte hela världen.
Citera
2016-09-29, 17:40
Medlem
Istok91s avatar
Bara jag som tycker att bollen ser typ liten ut haha? Annars är det underbart.
Citera
2016-09-29, 18:07
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx

Fick inte heller mitt idag från Webhallen, fruktansvärt besviken! Sista gången jag förbokar ett spel.
Citera
2016-09-29, 18:33
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Bara jag som tycker att bollen ser typ liten ut haha? Annars är det underbart.

Ändra bollen? Man kan även vinna klassiska bollar genom olika tricks i spelet.
Citera
2016-09-29, 18:58
Medlem
HAZARD17s avatar
Stor skillnad på hela spelet och demot?
Citera
2016-09-29, 19:46
Medlem
tradarwilles avatar
Har spelarna inga tatueringar? Kanske dom inte hade i Fifa 16 heller, nått jag la märke till nu.

Ser nämligen inte klokt ut.

Håller med vissa här att det går otroligt segt om man jämför med typ Fifa 16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in