2016-09-29, 11:15
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Tack för tipsen. Ska dra till El giganten imorgon och hoppas att de har några spel kvar till xbox one kvar.
Var inne på Elgiganten för en stund sedan. Mycket riktigt blippade kassören 568kr så påpekade att spelet nu ligger för 549 på hemsidan så det gick bra att få till det priset. Dom hade fulla hyllor av spelet så du lär nog nypa ett ex utan problem.
Citera
2016-09-29, 11:22
Medlem
Köpte på spelbutiken för 468 kronor, borde komma idag, skickades för 3 dagar sedan..
Citera
2016-09-29, 11:52
Medlem
grasuggan99s avatar
Hur upplever ni spelet? Stora skillnader med Frostbite motorn? Någon som vill sammanfatta lite?
Citera
2016-09-29, 13:45
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Tack för tipsen. Ska dra till El giganten imorgon och hoppas att de har några spel kvar till xbox one kvar.
Fanns en jävla massa till PS4 kvar och då lär inte exemplaren till XB1 vara slut heller. Om dom nu kommer in i samma mängd och det lär det väl göra.
Citera
2016-09-29, 13:46
Medlem
Värt att köpa eller är det knappt några skillnader mot 16?
Citera
2016-09-29, 13:46
Medlem
Köpte spelet via PS store, hur får man tag på de där 5 futdraften som utlovades?
Citera
2016-09-29, 16:27
Medlem
Beställde från cdon.com fick det inte idag, GG...

Citat:
Ursprungligen postat av Zlarren
Köpte spelet via PS store, hur får man tag på de där 5 futdraften som utlovades?

Om jag inte fatta det fel så var du tvungen att förboka det för att få dom.. ?
Citera
2016-09-29, 16:31
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -superman
Vi som har beställt Fifa 17 till PC via spelbutiken och fått kod, någon mer än jag som knappade in koden för att se vad som händer? inget speciellt hände.. förutom att det stod att spelet är nerladdningbart kl 00:00 inatt...
Men kommer vi kunna ladda ner det inatt eller måste vi vänta tills imorgon för Skivan att ramla ner i brevlådan?

Någon som vet eller undrar samma sak?

Om spelet ska aktiveras via EA Origin så kommer du säkert kunna spela spelet så fort klockan slår 00:00.
Citera
2016-09-29, 16:31
Medlem
tjenaretjenares avatar
Ska precis börja spela det, kommer för det mesta att spela i karriärläge vilka lag tror ni blir roligast då? Känns som att Dortmund med sin unga trupp kan bli roliga att spela men även Liverpool och City, barca, real, psg tror jag inte blir lika kul som föregående år.
Citera
2016-09-29, 16:39
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Ska precis börja spela det, kommer för det mesta att spela i karriärläge vilka lag tror ni blir roligast då? Känns som att Dortmund med sin unga trupp kan bli roliga att spela men även Liverpool och City, barca, real, psg tror jag inte blir lika kul som föregående år.
Själv siktar jag på att träna något lag i Championship typ Nottingham Forrest med Lord Bendtner som anfallare sedan satsar jag på gå upp i PL och göra succé - köpa nya spelare, ta tillbaka laget till Europa som gamla forna glansdagar. Installerar spelet på ps4 just nu, så vi får se.

Föredrar att ta gamla klassiska klubbar och göra laget bättre med att vinna titlar etc, på storlagen som Bayern, Dortmund, United mfl så tröttnar jag fort för spelarna är så pass bra redan att det blir ett självspelande piano till slut.
Senast redigerad av Cocaine-Cowboy 2016-09-29 kl. 16:41.
Citera
2016-09-29, 16:42
Medlem
Någon mer som har förbokat spelet men inte fått hem det..? funderar starkt på att åka ner till affären och köpa ett exemplar istället

Att tillägga så fick min kompis sitt exemplar igår av från exakt samma hemsida och samma leverantör
Citera
2016-09-29, 16:43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Själv siktar jag på att träna något lag i Championship typ Nottingham Forrest med Lord Bendtner som anfallare sedan satsar jag på gå upp i PL och göra succé - köpa nya spelare, ta tillbaka laget till Europa som gamla forna glansdagar. Installerar spelet på ps4 just nu, så vi får se.

Kul projekt men jag tycker sånt där är lite tråkigt åtminstone till en början men tror jag gjorde en sån med Birmingham för 3-4 år sen fast de hade lite roliga spelare och man kunde låna in bra spelare. Jag ska satsa på ett ungt lag nu i Dortmund, möjligtvis att man tar in en gammal Klose och har som reserv

Edit: fan vad dyra spelarna är, Tah från Leverkusen går på över 50 miljoner euro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in