Fast läste detta. "Those hoping to use the early access to plough through The Journey game mode will be disappointed however as only certain parts of it will be available."
Journeyn verkar bara vara en säsong, man kan alltså inte fortsätta efter det.
Samtliga som jag sett streama journeyn på youtube tvingas lånas ut, oavsett hur bra eller dåligt de spelar. Verkar vara en del av storyn helt enkelt. Du börjar spela på försäsongen, hamnar i startelvan, lånas ut till championschip, jag antar att man spelar där i ett halvår för att sedan kallas tillbaka till moderklubben, avsluta säsongen där genom att antagligen vinna PL eller FA-cup.
sant, gjorde 12 mal pa 4 matcher som avbytare I Manchester city och blir utlanad, kunde valja Newcastle, Villa eller Norwich...
Köpte Fifa genom PS Store, bockade även i att den ska ladda ner spelet i förväg eller vad det stod, har aldrig gjort detta tidigare och undrar ifall det är något mer jag behöver bry mig om? Måste PS4an stå igång hela tiden eller kan jag sätta den i strömsparläge?
Vore oerhört tråkigt ifall jag kom hem från jobbet utan att spelet är nerladdat när dagen är kommen.
finns det redan på ps-store!? hur lång tid tar det på ett ungefär att ladda ner? har tankat någon enstaka gång därifrån med upplevt det gå brutalt långsamt! slutar 14:00, kommer jag kunna spela ikväll vid 19-20? sjukt nice isåfall!
Finns AIKs sponsor Åbro med? På mitt FIFA 16 finns inte ölsponsorer.
Väljer du svenska som språk finns det inte med på tröjan. Väljer du engelska ska det finnas med. Så fick jag göra när jag spelade med Real när dom hade Bwin som sponsor på tröjan