Citat:
Ursprungligen postat av
TheReef
Bosnien älskar er
För att ni är fjäskare och svenskarna låtit er grupp integreras fortast av alla invandrargrupper p.g..a. eran europeiska anknytning?
Man kan ju undra varför det bor så få bosnier i förorter, få arbetslösa och varför den grupp invandrare som har mest befattningspositioner är bosnier? Ni har blivit oförtjänt bortskämda, som adoptivbarn och afrikanska män gifta med svenska kvinnor....allt serverat!
En rolig bosnier sade nåt patetiskt till mig. Att bosnier söker jobb och att de skulle vara intelligentare. Jag gillar inte bosnier...de uppvisar alltid gangstermanér....tror de är tuffa. Dom har fått sitt genom svenskarnas gunst...som ex. adoptivbarnen. Inte för att de är smartare, intelligentare, mer kompetenta, etc..
Som blatte är jag emot svenskar och deras skyddslingar i alla former.
PS! En bosnier skämde ut sig inför mig vid ett tillfälle. Han märkte enbart genom min blick att min intelligens var betydligt högre och han började försöka spänna sin blick i mig, som hans blick skulle vara lika genomträngande och intensiv som min. Han var en mask för mig och jag hånlog.