2016-06-04, 17:10
Bannlyst
Vi hatar inte, vi tycker ni är ett patetiskt ryggradslöst folk som låter er köras över av undermänniskor från tredje världen.
Citera
2016-06-04, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheFemiNaziSlayer
Vi hatar inte, vi tycker ni är ett patetiskt ryggradslöst folk som låter er köras över av undermänniskor från tredje världen.
Var är du ifrån?
Citera
2016-06-04, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton1
Var är du ifrån?

Jag ska inte säga ett specifikt land men är europé. Svenska män är cucks och svenska kvinnor är äckliga feminister.
Citera
2016-06-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton1
De flesta européer tror att alla svenskar är feminister, och tycks ogilla svenskar, är väldigt vanligt att andra européer pratar illa om Sverige och svenskar, delvis kanske också pga. svenskar är så mycket bättre och vackrare än alla andra folk (åtminstonde det sistnämnda är empiriskt bevisad fakta). Alla européer hatar svenskar, är uppfattningen jag har fått, möjligtvis inte tyskar, dom tycks gilla Sverige, men i allmänhet har jag fått intrycket av att européer är väldigt anti-sverige, britter, östeuropéer, finnar osv. Stämmer detta?

Polacker och ungrare hatar alla. Speciellt polacker.
Citera
2016-06-06, 02:02
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beargoddess
Jobbar utanför Sverige sedan 10 år eller så, med blandad europeisk personal, och svenskar ses helt ärligt inte annorlunda än alla andra.

Det finns naturligtvis tomtar som tror att hela Sverige består av nazister, men de är undantag.

Och så brukar en del britter störa sig på att svenska kvinnor inte är undergivna hemmafruar - stött på (jämförelsevis) många manliga britter som verkligen anser att kvinnor ska vara hemma och föda barn, laga mat, och städa, och absolut inte kan ha något att tillföra på en arbetsplats - eller som människor överhuvudtaget.

Men överlag så är vi inte så omtalade som vi gärna tror - och allt som oftast säger folk att "Aha, du är en så'n där viking" och sen bjuder de en på öl och vill prata om Sabaton. Sabaton är ruskigt populära inom övriga Europa.

"Jaha, Sverige... Med banker och choklad?"
"Nej, med Volvo och IKEA."
"OCH SABATON!"
"Eh, ja. Och Sabaton."

Jag känner igen det där. För mycket, känner jag igen det där. I övrigt har jag fått höra att vi skulle vara väldigt ordentliga och litet tråkiga. Vi klär oss snyggt, men opersonligt, och kommer i tid men är sällan lattjo.
Citera
2016-06-06, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFemiNaziSlayer

+1.

Med ett tillägg med sjuklig övertro på staten att dom ska lösa deras problem!
Citera
2016-06-06, 10:36
Medlem
De hatar oss inte. De tolererar att vi är så jävliga att dela kontinent med eftersom de vet att vi inte utgör något hot. De låter oss till och med leva med lögnen att Sverige var neutralt under andra världskriget, eftersom det inte gör någon skillnad för deras del.
Citera
2016-06-06, 15:36
Medlem
Var nyligen på semester och intrycket jag fick var att många ser oss som naiva och knullar runt mycket.
Citera
2016-06-06, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saraintense
Var nyligen på semester och intrycket jag fick var att många ser oss som naiva och knullar runt mycket.
Bra att de ser svenskorna som är idioter för vad de är. Förstår de även varför män här som inte är feminiserade kollar utomlands? Nu vet jag inte om andra utanför Sveriges gränser tänker på det.
Citera
2016-06-06, 20:19
Medlem
De som verkar hata svenskar mest är framförallt norrmän och danskar. Av resten som jag stött på verkar inte speciellt många veta så mycket om Sverige. Britter är neutrala sen vissa i sydeuropeiska länder ogillar svenskar mer än vad de gillar de. Men alla älskar våra kvinnor. Tyskar är dock de trevligaste mot oss.

är dock inte helsvensk och det är jag glad för. Kommer från ett annat land som är mycket mer framgångsrikt och respekterat än lilla skitsverige med sin naiva och korkade befolkning. När jag ser många svenskar på semester nu när man blivit rejält "avsvenskad" så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. De skönaste svenskarna är de som lämnat Sverige.
Senast redigerad av Bullzapp 2016-06-06 kl. 20:22.
Citera
2016-06-06, 20:27
Medlem
Varför skulle övriga européer hata just svenskar? Nog snarare så att många ser upp till svenskarna.
Citera
2016-06-06, 20:33
Medlem
Sistachansennus avatar
Nej inte märkt av sånt när man rest runt i Europa att folk skulle hata en så speciellt, Men störande när folk tror att man slaviskt älskar ABBA eller Ikea bara för man är svenne.

Eller när jag tänker efter var det nån polack som tyckte att vi är konflikt rädda bögar typ. Den människan satt och retade gallfebern av en så slutade med jag gav en höger i nyllet och sa ett antal valda fula ord om polackerna. Då gick han i väg med svansen mellan benen.

Annars tycker väl dom flesta vi är helt reko folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in