Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-30, 23:34
  #1
Medlem
Fick märkliga symtom av min 3 dos av Kåvepenin . Det pirrar och sticker i fötter,ben och händer:
Kom typ efter 5 min efter intaget.
Har ätit Kåvepenin sen i förra söndag : sen i fredags upplevde jag pirringar och stickningar ganska direkt efter intag. Så gjorde uppehåll till idag och dos 1 och 2 gick super bra men nu på 3 dosen så kommer dessa stickningar i kroppen .?blir tokig 😑

Lite rädd för en häftigare reaktion så svårt att lugna mig ,
Citera
2016-05-30, 23:42
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Fick märkliga symtom av min 3 dos av Kåvepenin . Det pirrar och sticker i fötter,ben och händer:
Kom typ efter 5 min efter intaget.
Har ätit Kåvepenin sen i förra söndag : sen i fredags upplevde jag pirringar och stickningar ganska direkt efter intag. Så gjorde uppehåll till idag och dos 1 och 2 gick super bra men nu på 3 dosen så kommer dessa stickningar i kroppen .?blir tokig 😑

Lite rädd för en häftigare reaktion så svårt att lugna mig ,

Läskigt! Därför jag inte tagit någon pencilin förutom när jag var liten och inte kunde ta egna beslut

Ring läkaren
Citera
2016-05-30, 23:51
  #3
Avstängd
twigdolls avatar
Jag skulle ringt 1177 om jag tänkte på sånt så här sent på kvällen, de har ju telefontid dygnet runt .
Citera
2016-05-31, 07:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Fick märkliga symtom av min 3 dos av Kåvepenin . Det pirrar och sticker i fötter,ben och händer:
Kom typ efter 5 min efter intaget.
Har ätit Kåvepenin sen i förra söndag : sen i fredags upplevde jag pirringar och stickningar ganska direkt efter intag. Så gjorde uppehåll till idag och dos 1 och 2 gick super bra men nu på 3 dosen så kommer dessa stickningar i kroppen .?blir tokig 😑

Lite rädd för en häftigare reaktion så svårt att lugna mig ,

Jag tycker det låter lite väl ospecifikt för att det skulle vara en allergisk reaktion på Kåvepenin. Inga hudutslag? Svullnader? Andningsbesvär?

Varför fick du Kåvepenin?
Citera
2016-08-03, 23:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macossmagic
Jag tycker det låter lite väl ospecifikt för att det skulle vara en allergisk reaktion på Kåvepenin. Inga hudutslag? Svullnader? Andningsbesvär?

Varför fick du Kåvepenin?

Jo det sa alla 4 läkare jag pratade med också,dom trodde mer de kunde vara om man har bakterier och virus samtidigt i kroppen. Att de blir typ underligt vid antibiotika .
Eftersom jag hade inga hudutslag eller nåt annat utan var pigg och mådde bra.
Citera
2016-08-04, 01:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Jo det sa alla 4 läkare jag pratade med också,dom trodde mer de kunde vara om man har bakterier och virus samtidigt i kroppen. Att de blir typ underligt vid antibiotika .
Eftersom jag hade inga hudutslag eller nåt annat utan var pigg och mådde bra.

Ställer om frågan åt Macossmagic, varför fick du antibiotika? Det är inget som ges utan (något) klara symptom och sjukdomsbild.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback