2016-05-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Män kan vara attraktiva länge. Upp till 50 år är många män väldigt snygga och attraktiva, men finns attraktiva män som är äldre än så. Vid 30 år börjar män bli som mest attraktiva, och kan bli ännu mer attraktiva mot 40 och över, speciellt en framgångsrik man som ser bra ut och kommit längre i karriären. Kvinnor däremot är tyvärr inte snygga över 30 år. Mellan 17-24 är de som snyggast, och upp till 30 år kan de vara snygga, sen är de inte snygga längre.

Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Hur ser ni själva på det?
Om en man , tar hand om sig och äter bra, brukar de oftast bli mera attraktiva med tiden medan kvinnor går åt det motsatta hållet. Speciellt med dagens trender i åtanke.
Citera
2016-05-29, 19:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Du fitt-krigaren..kom med någon fakta på inlägget istället.
Plus du borde lärt dig vid detta laget att det kvittar hur mycket feminist du leker här på fb så kommer du aldrig till att få något sex ändå.
Ännu en hatare. Sorgligt. Jag är f.ö inte feminist.
Citera
2016-05-29, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sailing.brand
Vad har kvinnliga orgasmer med trådens rubrik att göra?

Det börjar bli dags för dig att öva på läsförståelse.

Med trådens rubrik i åtanke, kvinnor förlorar med tiden sin externa skönhet. Bära barn och andra faktorer bidrar till att kvinnor förlorar sin externa skönhet.

Att gå tillbaka i en tråd för att få en blick av hur allt började är visst inget för . Men får väl ordna det åt dig.

(FB) Kvinnor, suger det inte att ni endast är snygga upp till 30 år?
(FB) Kvinnor, suger det inte att ni endast är snygga upp till 30 år?

Så ställ hellre frågan till Gastkramande: Vad har en kvinnas fitta att göra med hur snygg hon är. Eller varför frågar du inte BruceHingsteen vad mitt sexliv, trafikkoner i fittan och osthyvlar mot armen har att göra med tråden?
Citera
2016-05-29, 19:35
Medlem
Buffymyloves avatar
http://youtu.be/vDz2kcjWpOs

Last fuckable day^

på 30-årsdagen prick så knackade liemannen på och sa, "Buffy, nu går det bara utför"

Tycker demonmormor uttryckte det väl. Det är svårt att värja sig för ungdomsfixeringen. Det finns överallt, och även om man tar hand om sig, int grillar sig i solen så blir vi alla äldre. Jag blommade också sent, så på många sätt trivs jag bättre med mig själv nu än innan 30. Slösade bort ett par år på anorexi också så vill egentligen inte låta såna tankar ta upp för mycket tid.
Citera
2016-05-29, 19:48
Medlem
Kvinnor fokuserar på längd och flintskallighet hos män som dealbreakers. Män fokuserar på hudens kvalité, rynkor etc. Kvinnor brukar börja få dessa just runt 30. Vad är det konstiga egentligen?

Såg en kvinna på 32 år för första gången där jag handlar utan smink. Alltid sett henne med smink och då ser hon väldigt snygg ut. Utan smink såg hon helt jävla sliten/gammal ut som om hon hade åldrats 10 år helt plötsligt. Rynkor på högonlockarna etc etc. Usch vad äcklad jag blev
Citera
2016-05-29, 19:51
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
http://youtu.be/vDz2kcjWpOs

Last fuckable day^

på 30-årsdagen prick så knackade liemannen på och sa, "Buffy, nu går det bara utför"

Tycker demonmormor uttryckte det väl. Det är svårt att värja sig för ungdomsfixeringen. Det finns överallt, och även om man tar hand om sig, int grillar sig i solen så blir vi alla äldre. Jag blommade också sent, så på många sätt trivs jag bättre med mig själv nu än innan 30. Slösade bort ett par år på anorexi också så vill egentligen inte låta såna tankar ta upp för mycket tid.
Amy Schumer borde bli anorektiker några veckor så hon tappar lite vikt hon har ju några kg för mycket som hon bär runt på och det är inte bra för tjejer att vara 30+ ålders- och viktmässigt. Tjejer som är 30+ och feta det känns liksom som att de kastat in handduken helt, ungefär som att de säger ja jag är ful nu så jag kan lika gärna börja svulla.
Citera
2016-05-29, 19:52
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Att män lever kortare genomsnittligt har väl med hormonerna att göra? Så är det också hos många andra arter.

Historiskt sett så har mänskliga honor nästan enbart förökat sig före 20-årsåldern. Detta då människorna genom större delen av vår tid på jorden har levt betydligt kortare än idag. Tjejer har som lättast att bli med barn runt 15-16. Det är då de står på topp. Från puberteten går de uppåt, toppar som sagt runt 15 och går sedan ned. Som flera har skrivit så är de bäst, snyggast innan 20.

Eh, har du någon som helst sorts belägg för dessa vansinniga påståenden?

Mänskligheten hade varit utdöd om ingen fött barn efter 20. Visst har det varit vanligare att första barnet kommit innan 20, men tittar du i historiska källor (vet inte om historiska källmaterial är något du känner till existerar?) så är det vanligt i det gamla bondesamhället att kvinnor födde barn upp till 45 och ibland ännu längre, har själv studerat flera familjer där barnen fötts vid 47-48. Åttonde och tionde barnet. En 47 årig kvinna i en fattig bondefamilj för 150 år sen, hade antagligen inte bara sett "lite bedagad" ut för dig utan som "en asgammal kärring". Två tänder kvar och helvitt hår t.ex. Ändå ville tydligen någon knulla henne...
Citera
2016-05-29, 19:56
Bannlyst
Vissa säger 20 andra säger 40 vissa säger att kvinnor aldrig är snygga utan föredrar män.

Det är inte som med utseende, här kan vi inte ens enas kring något gemensamt

Men om vi skulle låta alla regler och koder falla bort så tror jag med överdrivet förtroende för egna uppgifterna att majoriteten av männen helst skulle dragit över en jordvarelse som hade varit med om 16 jordsnurr runt vår närmsta stjärna
Senast redigerad av FinaFlickanSuger 2016-05-29 kl. 20:00.
Citera
2016-05-29, 19:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Amy Schumer borde bli anorektiker några veckor så hon tappar lite vikt hon har ju några kg för mycket som hon bär runt på och det är inte bra för tjejer att vara 30+ ålders- och viktmässigt. Tjejer som är 30+ och feta det känns liksom som att de kastat in handduken helt, ungefär som att de säger ja jag är ful nu så jag kan lika gärna börja svulla.

Hon är normalviktig. Och det är int hett någonstans att vara anorektisk. Men billiga poänger är väl flasbacks adelsmärke.
Citera
2016-05-29, 20:01
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Hon är normalviktig. Och det är int hett någonstans att vara anorektisk. Men billiga poänger är väl flasbacks adelsmärke.
Hon är ÖVERVIKTIG men visst ni ser säkert det som normalt för allting som är sjukt ska ju accepteras av samhället numera, det är fint att vara tjock, det är hälsosamt att vara tjock, det är nyttigt att äta socker och fett för då blir man tjock och det är bara hälsosamt fy fan för detta vansinne. Feminismen ligger som vanligt bakom även denna dårskap där det ohälsosamma ska hyllas till skyarna.

Amy gör det inte lättare för 30+ tjejer för hon ser ju verkligen sliten ut.
Citera
2016-05-29, 20:06
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Det märks väldigt tydligt vilka tjejer som åldras sämst. Livsstil är väldig viktig. Kvinnor som har festat/druckit/rökt/knullat runt en jädrans massa har någon sorts "sliten" utstrålning över sig själva, vilket man ser rätt snabbt. Kvinnor som har levt ett "lugnare" liv, inte festat/druckit/knullat runt mycket brukar vara väldigt välbevarade ärligt talat.
Och det gäller förstås inte oss med snopp. Vi är så jävla överlägsna.
Väx upp, eller gå i terapi om du är över 20.

Det där med ett ungt utseende är genetiskt. Folk brukar gissa på att jag är minst 5 år yngre och jag har krökat som fan.
Senast redigerad av Ziaya 2016-05-29 kl. 20:09.
Citera
2016-05-29, 20:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Hon är ÖVERVIKTIG men visst ni ser säkert det som normalt för allting som är sjukt ska ju accepteras av samhället numera, det är fint att vara tjock, det är hälsosamt att vara tjock, det är nyttigt att äta socker och fett för då blir man tjock och det är bara hälsosamt fy fan för detta vansinne. Feminismen ligger som vanligt bakom även denna dårskap där det ohälsosamma ska hyllas till skyarna.

Amy gör det inte lättare för 30+ tjejer för hon ser ju verkligen sliten ut.
Nope. Hon har ett normalt BMI, om du nu inte använder dig av en hemsnickrad skala. Det handlar för helvete inte om att "hylla" stor övervikt.
Alla kan inte se likadana ut. Jag såg förjävlig ut när jag vägde 35 kg, och jag blir beklämd när idioter tror att normalvikt är övervikt. Du skulle säkert tycka att jag som väger 55 kg är fet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in