2016-05-29, 14:22
Medlem
Många talar om helt olika saker här. Klart det finns kvinnor som är snygga i högre åldrar.

Men en kvinna är inte snyggare vid 35 mot vad hon var vid 22. Rent utseendemässigt.

Många kvinnor anser dock tvärtom mot män att män generellt är snyggare som lite äldre. Dvs du ser bättre ut vid 30 än vid 20 tex.

Kvinnor är fertila mycket kortare än män och det är fertilitetsignaler som är attraktivt.

Sen när folk mognar och åldras ser det andra värden än bara ren yta och kan därför tycka att en kvinna som är 35 är mycket mer attraktiv(helheten) än någon som är 20 då 20 åringen är omogen.

Så det är skillnad på att vara snygg och attraktiv. Manliga modeller kan vara ganska gamla medan det finns extremt få kvinnliga modeller som är äldre. Detta för att det enbart är utseendet som räknas här.
Citera
2016-05-29, 14:23
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad vet du om det? Viss knäppgökar här på fb hävdar ju bestämt att kvinnor, särskilt svenska är helt ointresserade av sex så därför har svenska män i stort sett aldrig sex överhuvudtaget. Märkligt...Särskilt som vissa påstår att svenska kvinnor enbart vill ha svenska män och andra hävdar att svenska kvinnor enbart vill ha utländska män, helst mörkhyade...
Svenskor knullar runt som fan de är bordellen som hela världen besöker.
Citera
2016-05-29, 14:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Svenskor knullar runt som fan de är bordellen som hela världen besöker.
Och det vet du?

Män som knullar runt är alltså horbockar? Kan du inte ta din medeltida människosyn och lämna Sverige?
Citera
2016-05-29, 14:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Nej det ska bli skönt att inte blir raggad på. Längtar tills jag kommer i klimakteriet.
Citera
2016-05-29, 14:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gastkramande
Är det inte så att de flesta kvinnor efter 20 årsåldern är sönderknullade och uttänjda så pass att man blivit immun mot penetrering?

Kvinnor tål ju fan ingenting.
Ja, så är det ju så klart. Fittan blir slappare efter varje gång den får nåt i sig.
Citera
2016-05-29, 14:47
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Och det vet du?

Män som knullar runt är alltså horbockar? Kan du inte ta din medeltida människosyn och lämna Sverige?
Nej män som knullar runt är män, inte deras fel att tjejerna inte kan hålla på sig själva. Tjejer klarar tydligen inte av att hantera det ansvaret så den enda lösningen nu är islam. Islam bryr sig inte vad tjejer eller politiker (verklighetsfrånvända feminiserade akademiker) tycker och därför så kommer islam att vinna. Jag har förberett mig genom att ta lektioner i den ädla konsten att rida kamel och jag ser fram emot den dagen då jag kan rida gatan fram och beskåda de burkaklädda svenska kvinnorna och om jag ser att de inte sköter sig så får de ett par snabba rapp med kamelpiskan och männen jublar.
Citera
2016-05-29, 14:48
Medlem
Haha 30. Den var rolig. Snarare 17-24 i runda slängar.
Citera
2016-05-29, 14:51
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tycker många går ner sig tidigare än så, oftast runt 25-26 börjar det bli synligt för många. Inte sällan blir de bekväma för många har sambos då.

+1 på den.
Förfallet sker innan de 30. Detta börjar redan med som du säger när de finner sin partner och blir sambos. Då kryper fetman på och den riktiga latheten kryper fram.
När de sedan får barn så kan vi räkna på förfallet har inlets på riktigt. Förslappade slidor, hängiga lösa bröst, feta magar, lår och gäddehäng på armarna.

Någon nämnde något om män som blir flintis runt 30' med ölmage
,går det en sådan man på 300 kvonnor??

Finns lata feta män också men de är då absolut i minoritet till kvinnorna. Detta hae jag speciellt lagt märke till hos de skandinaviska kvinnorna.

Liten paradox dock då kvinnorna ändå tenderar leva längre än männen. Men förfallet börjar långt tidigare hos kvinnan.
Citera
2016-05-29, 15:02
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
+1 på den.
Förfallet sker innan de 30. Detta börjar redan med som du säger när de finner sin partner och blir sambos. Då kryper fetman på och den riktiga latheten kryper fram.
När de sedan får barn så kan vi räkna på förfallet har inlets på riktigt. Förslappade slidor, hängiga lösa bröst, feta magar, lår och gäddehäng på armarna.

Finns lata feta män också men de är då absolut i minoritet till kvinnorna. Detta hae jag speciellt lagt märke till hos de skandinaviska kvinnorna.

Liten paradox dock då kvinnorna ändå tenderar leva längre än männen. Men förfallet börjar långt tidigare hos kvinnan.

Att män lever kortare genomsnittligt har väl med hormonerna att göra? Så är det också hos många andra arter.

Historiskt sett så har mänskliga honor nästan enbart förökat sig före 20-årsåldern. Detta då människorna genom större delen av vår tid på jorden har levt betydligt kortare än idag. Tjejer har som lättast att bli med barn runt 15-16. Det är då de står på topp. Från puberteten går de uppåt, toppar som sagt runt 15 och går sedan ned. Som flera har skrivit så är de bäst, snyggast innan 20.
Citera
2016-05-29, 15:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
+1 på den.

Verklighetsfrånvänt trams.
Citera
2016-05-29, 15:10
Medlem
systemkollapss avatar
Om man kollar bort från Hollywood och kändisar börjar dom flesta män även fula ner sig vid trettio. Festerna som var i tjugoårsåldern har satt sina spår. Trettioåringen är bekväm och tar sig till någon sportbar för öl med grabbarna. Ölmage börjar ge resultat vid mitten och slutet av trettioårsåldern. Då krävs bra gener så inte tunnhårighet börjat yttra sig redan runt tjugoårsåldern.

En majoritet hänger inte på gym och håller sig dagligen eller kontinuerligt i form, äter inte heller rätt.
Citera
2016-05-29, 15:18
Medlem
Nihennas avatar
Alla här som säger att tjejer blir groteska vid 30 LOVAR jag hade fått stålballe och förmodligen ejakulerat för tidigt om Jennifer Aniston, 47, eller Amanda Tapping, 50, legat i deras säng i sexigt nattlinne

Och nej, det har inte bara att göra med att de är kända, jag har sett flera "civila" 40+are som är minst lika snygga.

Det finns 60+are som jag tycker är riktigt attraktiva, men de tar hand om sitt utseende och kör inte på den där tantstilen som många gör genom att klippa håret så att det bara når ner till nacken och sätter på sig ett par fula glasögon och tygkjol gjord från gardinen i köket.
Senast redigerad av Nihenna 2016-05-29 kl. 15:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in