Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-22, 22:57
  #37
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Många som verkar ha problem med Coolbet. Är ni säkra på att ni inte brutit mot reglerna? Har spelat på Coolbet i 2 år och aldrig haft problem med uttag.
Citera
2018-12-02, 00:12
  #38
Medlem
Jag har oxå haft problem med Coolbest, skitbolag
Citera
2018-12-02, 08:53
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Jag har oxå haft problem med Coolbest, skitbolag

Vill du utveckla, vad har du haft för problem och varför är det ett "skitbolag"?

Jag har varit med sedan starten våren 2016 och inte haft några problem.
Citera
2018-12-02, 09:03
  #40
Medlem
Jag och tjejen spelade ihop på hennes konto. Nyöppnat, matching bonus på 1000:-. Vi vann 1500:- innan det blev stängt för id check och dom ville ha foton på körkort och CC.

Dom lovade och öppna kontot, vi väntade i mer än två veckor och dom skyllde på varandra. Sedan fick
fick vi äntligen svar att dom hade stängt kontoto för brott mot regel, att min tjej inte stog bakom kontotot. Vilket hon gjorde och dom skulle betala tillbaka depositen på 1000:-, vilket dom gjorde.
Dom är värsta regelpittana och dom värnar inte alls om dom små spelarna. Dåligt oddsutbud har dom oxå. Dom kan ju sitta där på sitt sunkiga kontor i Tallinn. Jag känner till Tallinn väl då jag har jobbat där.
Citera
2018-12-02, 16:51
  #41
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Jag och tjejen spelade ihop på hennes konto. Nyöppnat, matching bonus på 1000:-. Vi vann 1500:- innan det blev stängt för id check och dom ville ha foton på körkort och CC.

Dom lovade och öppna kontot, vi väntade i mer än två veckor och dom skyllde på varandra. Sedan fick
fick vi äntligen svar att dom hade stängt kontoto för brott mot regel, att min tjej inte stog bakom kontotot. Vilket hon gjorde och dom skulle betala tillbaka depositen på 1000:-, vilket dom gjorde.
Dom är värsta regelpittana och dom värnar inte alls om dom små spelarna. Dåligt oddsutbud har dom oxå. Dom kan ju sitta där på sitt sunkiga kontor i Tallinn. Jag känner till Tallinn väl då jag har jobbat där.

Ni/du utnyttjade en bonus på ett regelvidrigt sätt och åkte dit och fick tillbaka pengarna ni satt in, inga konstigheter alls.
Citera
2018-12-02, 17:53
  #42
Medlem
biupy6ips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Jag och tjejen spelade ihop på hennes konto. Nyöppnat, matching bonus på 1000:-. Vi vann 1500:- innan det blev stängt för id check och dom ville ha foton på körkort och CC.

Dom lovade och öppna kontot, vi väntade i mer än två veckor och dom skyllde på varandra. Sedan fick
fick vi äntligen svar att dom hade stängt kontoto för brott mot regel, att min tjej inte stog bakom kontotot. Vilket hon gjorde och dom skulle betala tillbaka depositen på 1000:-, vilket dom gjorde.
Dom är värsta regelpittana och dom värnar inte alls om dom små spelarna. Dåligt oddsutbud har dom oxå. Dom kan ju sitta där på sitt sunkiga kontor i Tallinn. Jag känner till Tallinn väl då jag har jobbat där.


Vet du om det här berodde på att du använde samma IP som du har registrerat ditt personliga konto? Eller om det var för att du och din flickvän är skrivna på samma bostadsadress?

Skrev dom något email om anledningen?

Frågar av ren nyfikenhet.
Citera
2018-12-02, 19:02
  #43
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Vet du om det här berodde på att du använde samma IP som du har registrerat ditt personliga konto? Eller om det var för att du och din flickvän är skrivna på samma bostadsadress?

Skrev dom något email om anledningen?

Frågar av ren nyfikenhet.

Förmodligen så hade han redan ett eget konto, tänkte att fan, tjejen kan ju också regga ett konto, gratis pengar, woho!

Sen gick det inte riktigt lika så enkelt och då är det bara grina ut på flashback, en riktig klassiker.
Citera
2018-12-02, 21:34
  #44
Medlem
Nej inget konto sen tidigare

Så vi/ jag blev förvånade när dom stängde kontot
Verkar inte vara det bästa bolaget, dåligt utbud oxå
Citera
2018-12-02, 22:29
  #45
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Nej inget konto sen tidigare

Så vi/ jag blev förvånade när dom stängde kontot
Verkar inte vara det bästa bolaget, dåligt utbud oxå

Varför öppnade inte du ett konto då, eller var det så att din tjej har varit och registrerat sig tidigare?
Citera
2018-12-03, 08:25
  #46
Medlem
Jag har inget CC

Dom bad till och med om extra foton, min sambo och hennes körkort, och Coolbet ringde
till henne

-skitföretag
Citera
2018-12-03, 10:26
  #47
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Jag har inget CC

Dom bad till och med om extra foton, min sambo och hennes körkort, och Coolbet ringde
till henne

-skitföretag

Så sa hon att det var du som spelade?
Citera
2018-12-03, 16:27
  #48
Medlem
dom ställde nån kontrollfråga om nått spel, där hon inte höll måttet, men vi spelade ihop
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback