Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-03, 20:49
  #49
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
dom ställde nån kontrollfråga om nått spel, där hon inte höll måttet, men vi spelade ihop

Haha kul formulerat.
Ja om det är sant så är det ju trist, men man får passa sig när man håller på med bonusar. Det är många som horar så de försöker ju täppa till det hålet.

Har själv aldrig haft problem med det bolaget.
Citera
2019-01-11, 17:40
  #50
Medlem
Nytt problem med Coolbet. Reggade mig och accepterade en 100% bonus. skulle omsätta 6ggr bonusbeloppet. Gjorde allt detta sedan när jag ville göra ett uttag stod det att jag inte omsatt några pengar. Jag har lagt bet som är tillåtet enligt deras regler så omsätt beloppet har jag definitivt gjort.

Fick tag på supporten och han svarade med om att han aldrig varit med om liknande och skulle försöka se på fallet. Har efter det inte fått något svar tillbaka och nu när jag vill få tag på support live hänvisar de enbart till mail.
Citera
2021-06-23, 01:43
  #51
Medlem
Började spela på denna idag, i poker nätverk.
Fick ingen bonus men helvete vad dom krånglar nu när jag ska ut pengar.
Det är så äckligt är det, att dessa sajter aldrig lär sig. Det är sjuka är nu pga av regerings beslut så är man beroende av alls dessa skitsajter.
Det finns tyvärr inte seriös pokersajt, vilket är jävligt synd. Alltid en massa strul.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback