2016-05-20, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Det är du som påpekat gång på gång att hans rövarhistorier är värre än att ljuga på ett cv eller dylikt. Stå för att du tycker att det är obehagligt att han sagt saker som är mer eller mindre sanna men försök inte få dem att låta värre än vad det är.

Sen ryktas det att Meryl Streep och Meg Ryan egentligen heter NÅT HELT ANNAT. De har alltså HITTAT på sina skådisnamn. De har ljugit för hela världen.

Ska vi avsky denne man så ska vi avsky honom av rätt anledningar.

Läste i en artikel att han även har dykarlicens, nån som kan bekräfta?

Du får ta det lugnt med pulvret för det har bränt din hjärna och logiska tänk. Vill du diskutera så diskutera det tråden handlar om dvs hans otaliga lögner som jag bevisat. Din kära idol har helt enkelt lurat dig från grunden och man hör hur illa det tagit på dig.

Exakt allt som han sagt i intervjuer och reklamfilmer har visat sig vara rena och skära lögner samt kraftiga överdrifter. Tänk om någon svensk c-kändis hade gått ut i media och sagt att man flytt tortyr och dödstraff, OS-mästare i fäktning osv osv och sen visar det sig att allt är skitsnack dessutom väldigt uppenbart skitsnack som är promotat av både media och operatören.

Face it, denna mytoman trodde han kunde bluffa till sig någon förebildstämpel eller bli utmålad som en stor positiv aspekt av flyktingvågarna men det slutade med ett magplask eftersom mytomanen glömde att gamla spår på internet finns kvar för alltid.
Senast redigerad av affekaffe 2016-05-20 kl. 20:17.
Citera
2016-05-20, 20:43
Medlem
JoeBidens avatar
Du må måhända ha rätt, men mitt tips är att viga din energi och framförallt dit liv åt något vettigare.

Summan av kardemumman, vem bryr sig?
Citera
2016-05-20, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Du må måhända ha rätt, men mitt tips är att viga din energi och framförallt dit liv åt något vettigare.

Summan av kardemumman, vem bryr sig?

Jag stör mig eftersom det är så uppenbara lögner att jag inte behövde mer än några timmar från att slå hål på i stort sett alla hans lögner han som person dragit för att väcka sympati. Jag hatar sånt men framförallt hatar jag när ett etablissemang bidrar och promotar lögnerna och försöker på så sätt kapitalisera på dessa lögner. Denna reklam är bara en promille av all hjärntvättarpropaganda som svensk media försöker trycka i våra barn och unga.

Jag vill inte att sådana här typer ska kunna gå runt och höja sig till skyarna oemotsagda utan svensken ska lära sig att genomskåda de arabiska lögnerna. Om en sådan här random liten arab kan dra sådana flyktinghistorier för att få stanna tänk dig hur många andra som gjort det. Det gäller att i så stor uträkning som möjligt få Sverige att granska och utreda allt som dessa kebabteknikerna säger därför att lögnande finns i deras natur, religion och själ.

Mitt mål är redan uppnått eftersom alla kommer att kunna se vilken lögnare han är när man googlar hans namn.
Senast redigerad av affekaffe 2016-05-20 kl. 20:57.
Citera
2016-05-20, 21:02
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Jag stör mig eftersom det är så uppenbara lögner att jag inte behövde mer än några timmar från att slå hål på i stort sett alla hans lögner han som person dragit för att väcka sympati. Jag hatar sånt men framförallt hatar jag när ett etablissemang bidrar och promotar lögnerna och försöker på så sätt kapitalisera på dessa lögner. Denna reklam är bara en promille av all hjärntvättarpropaganda som svensk media försöker trycka i våra barn och unga.

Jag vill inte att sådana här typer ska kunna gå runt och höja sig till skyarna oemotsagda utan svensken ska lära sig att genomskåda de arabiska lögnerna. Om en sådan här random liten arab kan dra sådana flyktinghistorier för att få stanna tänk dig hur många andra som gjort det. Det gäller att i så stor uträkning som möjligt få Sverige att granska och utreda allt som dessa kebabteknikerna säger därför att lögnande finns i deras natur, religion och själ.

Mitt mål är redan uppnått eftersom alla kommer att kunna se vilken lögnare han är när man googlar hans namn.

Aja, la du bara ner en halvdag på det och ifall denna tråd hamnar topp fem på google, då får man väl ändå säga bra jobbat!

Citera
2016-05-20, 21:22
Medlem
Citat:
Du får ta det lugnt med pulvret för det har bränt din hjärna och logiska tänk. Vill du diskutera så diskutera det tråden handlar om dvs hans otaliga lögner som jag bevisat. Din kära idol har helt enkelt lurat dig från grunden och man hör hur illa det tagit på dig.

Exakt allt som han sagt i intervjuer och reklamfilmer har visat sig vara rena och skära lögner samt kraftiga överdrifter. Tänk om någon svensk c-kändis hade gått ut i media och sagt att man flytt tortyr och dödstraff, OS-mästare i fäktning osv osv och sen visar det sig att allt är skitsnack dessutom väldigt uppenbart skitsnack som är promotat av både media och operatören.

Face it, denna mytoman trodde han kunde bluffa till sig någon förebildstämpel eller bli utmålad som en stor positiv aspekt av flyktingvågarna men det slutade med ett magplask eftersom mytomanen glömde att gamla spår på internet finns kvar för alltid.

Jag personligen har inga problem med om han talar sanning eller ljuger och har inte heller försökt påvisa det ena eller andra. Däremot verkar det vara vanligt att folk med skådespeleri som yrke vrider till sanningen något.

Om du sedan tror att en farbror i en reklamfilm är en förebild så kanske det är du som bör dra ner på florsockret
Citera
2016-05-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Aja, la du bara ner en halvdag på det och ifall denna tråd hamnar topp fem på google, då får man väl ändå säga bra jobbat!

haha Ja idag hoppar comvic av glädje. All reklam är bra reklam
Citera
2016-05-20, 21:24
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
En sammanfattning på hans yrken:

Fotbollsproffs
OS-medaljör i fäktning/instruktör för det irakiska hovet
Journalist
Armeofficer
Teaterregissör
Radiopratare
Känd kulturpersonlighet i Irak
Stuntman
Konstnär/artist
Skådespelare
Lärare

Vad är nästa steg, kosmonaut i Iraks påhittade rymdprogram?

Stämmer detta? Låter som Forrest Gump.
Citera
2016-05-20, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Stämmer detta? Låter som Forrest Gump.

Haha ja det hade låtit som han om det nu inte vore för att araben lider av grov mytomani.
Citera
2016-05-20, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Jag personligen har inga problem med om han talar sanning eller ljuger och har inte heller försökt påvisa det ena eller andra. Däremot verkar det vara vanligt att folk med skådespeleri som yrke vrider till sanningen något.

Om du sedan tror att en farbror i en reklamfilm är en förebild så kanske det är du som bör dra ner på florsockret

Haha du har redan dumförklarat dig så grovt så jag förstår inte vad du gör kvar här i tråden.

Det värsta är att du skyddar honom till sista andetaget. Komiskt måste jag säga. Brukar du hålla i hans pitt när han pinkar också eller äter du bara nötter ur hans hand?
Senast redigerad av affekaffe 2016-05-20 kl. 22:49.
Citera
2016-05-20, 22:17
Bannlyst
Som vanligt en svensk som det sticker i ögonen på så fort en invandrare lyckats med bedrifter i sitt liv. Kolla comviq fb sida där tariq berättar i detalj vad som hände. Låter trovärdigt.
Citera
2016-05-20, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dundeeunited
Som vanligt en svensk som det sticker i ögonen på så fort en invandrare lyckats med bedrifter i sitt liv. Kolla comviq fb sida där tariq berättar i detalj vad som hände. Låter trovärdigt.

Jag är inte svensk för det första och för det andra så skiter jag fullständigt i vad det står på comviqs hemsida Läs denna tråd istället och kolla de länkarna som finns så får du se att denna lilla arab är en mytoman utan dess like. Jag förstår att det måste göra ont för dig men sanningen brukat oftast svida....
Citera
2016-05-20, 23:35
Medlem
marfokabs avatar
Jag står på din sida affekaffe. Om gubben själv ljuger ihop något på sin blogg är en sak men visst är det ett problem att nyhetsmedia, helt utan faktagranskning, skriver artiklar som baseras på lögner (nu är ju dock inte första gången det händer ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in