Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-13, 22:36
Medlem
a3633847s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
hur kan man inte hata en drog som amfetamin?

att nånting kan ta en så högt och så långt för att sedan ta en så lågt, det är helt otroligt egentligen..
att nånting kan tända ett ljus som växer sig starkare för att sedan släckas och göra mörkret om möjligt ännu kompaktare..

finns det nåt bättre än när hela kroppen sprakar som om man fått starkström genom sig, nackhåren i det närmaste reser sig och rysningarna avlöser varandra?
finns det nåt värre än när kroppen har gett upp och hjärnan för länge sedan har slutat fungera, när man helst vill dö men inte ens kan somna?

finns det nåt roligare än att sitta med sina vänner och hoppa från ämne till ämne, att komma de nära ännu närmare och få veta saker som man inte hade någon aning om?
finns det nåt tråkigare än när orden har tagit slut, allt intressant man har pratat om har försvunnit och man kan knappt komma ihåg vad man precis sa?

finns det nåt skönare att än knulla som kaniner i timmar med en likasinnad, att timme efter timme pröva saker, platser och ställningar som man i vissa fall knappt fantiserat om?
finns det nåt oskönare än att ligga i sängen, sönderknullad, uttorkad och svettig utan ork att ta sig till duschen med vetskapen om att det aldrig kan bli så här när man är nykter?

hur kan man inte älska en drog som amfetamin?

Så sant, så sant
Citera
2013-11-14, 05:35
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har som ni säkert vet spelat in en liten uppläsning och lagt upp på Youtube och det var någon som påstod att det var stulet. Jag kan garantera att det är jag som ligger bakom kontot bigfatcone på YT, något som alla som känner mig kan intyga.
Citera
2013-12-14, 11:52
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Inatt när jag åkte på en mild överdos så var jag ju inte direkt sugen på tjack efter de.
Men nu har jag börjat att dra linor igen...

Det är hatkärlek till 100% på amfetamin, helt galet egentligen haha
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-12-14 kl. 11:59.
Citera
2013-12-26, 15:06
Medlem
Väldigt bra skrivet.

Att ta amfetamin är som att tokhandla på kredit men när avtändningen kommer har man inte kvar nåt av det man köpte utan bara en jätteskuld. Tänk om ruset och avtändningen bara var 3 timmar vardera, eller om avtändningen kom före ruset så att man visste att man hade nåt att se fram emot. Det vore nåt det.

Nuförtiden tar jag aldrig mer än en 0,1:a, alltid intravenöst eftersom ruset+avtändningen blir mycket kortare, och bara när jag har ordentligt med alkohol. Jag har haft för många tunga avtändningar där jag undermedvetet nästan slutas andas, och syrebrist är inte bra för hjärtat.
Citera
2013-12-26, 18:51
Medlem
absynthes avatar
Det lustiga är att jag får nästan samma effekt av 60 mg dextro oralt som ni verkar få av att skjuta massor. Måste vara nåt rejält fel på moi.
Citera
2013-12-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Det lustiga är att jag får nästan samma effekt av 60 mg dextro oralt som ni verkar få av att skjuta massor. Måste vara nåt rejält fel på moi.

Har du provat injicera?
Jag har inte....men vänner har, skulle aldrig falla mig i tanken. men rushen de upplever är säkerligen någonting du inte upplever oralt. resten? är mest troligt detsamma. de injicerade för rushen. pundare säger jag men vem är jag att döma
Citera
2013-12-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Fy fan, världens äckligaste drog. Lekte med tjack för några år sedan, men började hata känslan av att vara påtänd, insåg att det var kemikalier som förändrade mitt rätta jag och gjorde mig helt jävla dum i huvudet med en falsk känsla av att jag var bäst i världen. Spydde som en gris de 3 sista gångerna jag tog tjack. La av helt sedan. Får rysningar bara jag tänker på skiten.

Har börjat bli lite likadant för mig med. Jag har för några år sen hållit på med mycket amfetamin och mephedrone. Numera när jag tar skiten, så visst är det skönt, men det känns äckligt att må sådär. Jag känner mig äcklig då jag känner mig som en pundare igen.

Och inte bara det, utan jag har haft mer än ett par drogutlösta psykoser. Det räckte för mig att lägga av med skiten.
Citera
2013-12-27, 00:33
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Har du provat injicera?
Jag har inte....men vänner har, skulle aldrig falla mig i tanken. men rushen de upplever är säkerligen någonting du inte upplever oralt. resten? är mest troligt detsamma. de injicerade för rushen. pundare säger jag men vem är jag att döma

Nej, det har jag inte. Som tur är...verkar helläskigt.
Citera
2013-12-27, 04:44
Medlem
Awesomes avatar
Riktigt bra skrivet, nog bland de allra bästa posterna du gjort, BigFatCone.
Det är genom att prata med människor, läsa texter som dessa och framförallt fundera själv som jag har klarat av att hålla min konsumtion av centralstimulanta preparat på en väldigt låg nivå. Men visst känner jag igen delar av texten, känslan att vara på topp och må så bra. Sekunden senare känna oron, ångesten, frustrationen av att vara på väg ner.
Citera
2013-12-27, 11:27
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Sist på bollen, men måste bara kommentera att det var väldigt på pricken beskrivet. Känner igen mig som fan. (Fast nu var det ett par år sen sist!)
Citera
2013-12-27, 14:13
Medlem
dimitritabals avatar
http://www.youtube.com/watch?v=MGHAEuB3M6Y
Citera
2013-12-28, 12:24
Medlem
lectrs avatar
Skrev en gång en dikt om min käreste Affe, under hans influens då, såklart. Tänkte att den passar in här!

Mannen i mitt liv, du ger mig energi
Du samlar mina tankar och vidgar mina sinnen
Du förgyller mitt humör och skapar vackra minnen

Du ger mig orken, lusten att prestera,
men när du försvinner lämnar du mig ensam med ett sug efter mera
Stanna hos mig, du gör mig hel
Utan dig är det så mycket som är fel

Jag har svårigheter att hålla din takt
Jag är under din makt, så mycket jag vill ha sagt
Du gör mig svag, bestjäl mig på mina krafter
Samtidigt som du lättar på mina laster

Alfred, min kära, vi passar så bra ihop
Ser även du att vi tillsammans kan bli något stort?
Befria mig ifrån detta köttsliga fängelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in