Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-10, 14:23
  #1
Medlem
OrganiseratKaoss avatar
Jag är helt jävla lost. Jag har pluggat på en yrkeslinje i tre år och jobbat som egenföretagare i snart ett år och jag vill bara dö när jag tänker på att gå till jobbet. Jag är så jäkla trött på det. Så jag bestämde mig för att antingen byta jobb ( jobba på Ica typ) eller börja plugga, men till vad vet jag inte.
Jag har inga specifika intressen förutom youtube ( inte ett alternativ) och designa rum.

Vad tror ni? Vad jobbar ni som? Hur ser en arbetsdag ut för er?
Tack!
Citera
2016-05-10, 14:28
  #2
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
det är väl bara att utbilda sig till något där man har garanterat jobb efter utbildningen, exempelvis undersköterka eller rörpulare,
Själv har jag vart på samma skitjobb i 25 år å andra sidan har jag bara 9 årig grundskola,
__________________
Senast redigerad av SS-Panzer-Division 2016-05-10 kl. 14:33.
Citera
2016-05-10, 14:37
  #3
Medlem
Bli Polis.
Citera
2016-05-10, 14:54
  #4
Medlem
Beror mycket på vad du är öppen för och hur viktigt det är relativt med lön, arbetstider, flexibilitet med mera. Upplys oss.
Citera
2016-06-08, 16:26
  #5
Medlem
OrganiseratKaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnober
Beror mycket på vad du är öppen för och hur viktigt det är relativt med lön, arbetstider, flexibilitet med mera. Upplys oss.
Jag är ganska öppen för förslag, jag är lugn med att käna 15 efter skatt. Jag vill helst ha ett 8-5 jobb.
Citera
2016-06-08, 16:28
  #6
Medlem
OrganiseratKaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Bli Polis.
Nja,
Är inte så fysiskt lagd
Citera
2016-06-08, 16:29
  #7
Medlem
OrganiseratKaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
det är väl bara att utbilda sig till något där man har garanterat jobb efter utbildningen, exempelvis undersköterka eller rörpulare,
Själv har jag vart på samma skitjobb i 25 år å andra sidan har jag bara 9 årig grundskola,
Fan va skönt att ha ett jobb man känner sig säker med
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback