Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag tror kåta och kära Måna gått själv i en fälla. Man ser ju verkligen kontrasten då han ser "stilig" och världsvan utan medan hon klär sig illa, har ett mycket kantigt utseende och en fruktansvärd frisyr. Kärleken kan göra folk helt förblindade och i det här fallet tror jag det stämmer på utsvultna Måna. Bara namnet är så fult att man vill spy. Han var väl nygift och hade barn samt en stor villa i Segeltorp? Stämmer det eller har jag fel i någon aspekt? Kan ha varit Huddinge också men nån var det. Hon är nog totalblåst och inte en chans att han skulle se annat än pengar och utnyttjande av den icke fifflande Måna.
Tveksamt, om det är så illa så borde hon omyndigförklaras för länge sedan. Kan hon verkligen ha trott att Labbe skulle lämna sin unga, snygga fru och barn för hennes skull? och att hon sedan skulle bo på solsidan i en tio-miljoners lägenhet och glida omkring i en miljonbil utan att media och folk skulle reagera.
Men det är nog som du säger, jag kan inte hitta någon annan förklaring. Ytterligare indicier på att det är så. Hon verkar ha en fäbless till chilenska män, hon har tidigare varit gift med en chilenare och hennes äldsta dotter är halvchilenare.
Hon sålde radhuset i Nacka (tror jag det var) strax före detta, och hon verkar inte bo ihop med Bosse, även fast det inte har framkommit några uppgifter på att de är skilda.
Jo Mona har nog varit naivt förtrollad över sina fantasier och eventuella sex med Labbe. Jag kan inte se någon annan förklaring på den här historien.
Nu vill vi bara ha kommentarer av Labbes fru och farbror Bosse