Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-05-02, 11:38
  #61
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Hmm, vad letar man efter?
Ser inget konstigt?

Putins handskakning med Hamilton, se Putins hand Han är beredd på en fist bump med Hamilton. Väldigt rolig
2016-05-02, 12:09
  #62
Medlem
f1.com rankar Marcus som en av "vinnarna" i sin lista över racet

http://www.formula1.com/content/fom-...---russia.html
2016-05-02, 13:22
  #63
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Autosport gav Ericsson en 7:a och Nasr en 6:a i sin bedömning.

Jag tycker generellt sett att betygsättningen fokuserar för mycket på kval och för lite på race. I Mackans fall var det ju lite grann två helt skilda världar med ett bedrövligt kval följt av ett riktigt vasst race. Rosberg fick "bara" 9/10 av Autosport med motiveringen att han nog hade kunnat köra ännu snabbare i Q3, vilket de facto hade varit totalt meningslöst.

I vissa fall ser man ju både Sky och Autosport väga in prestationer på de fria träningspassen vilket är ännu mer besynnerligt. Typ som att ge en hockeyspelare sänkt matchbetyg för att han missat ett friläge på uppvärmningen...

Nåja, kul att Autosport faktiskt börjat uppmärksamma Mackan lite mer i år. Jag skulle gissa att hans snittbetyg hos dem är bland topp 10 av samtliga förare den här säsongen.
2016-05-02, 13:29
  #64
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Autosport gav Ericsson en 7:a och Nasr en 6:a i sin bedömning.

Intressant men inte förvånande. Det är ju ändå i rejsen som poängen delas ut och där var Ericsson klart starkare än Nasr. Men Nasr bor ju i England sedan länge om jag inte minns fel så det kan ju vara en anledning till att det kan se lite onyanserat ut i bedömningen.
2016-05-02, 17:05
  #65
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Låst.

/Moderator
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback