Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-01, 18:11
  #49
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
vad är detta om?
Med Keke eller Nico?

Nico, antar jag?

Håller för övrigt med om att det är liite märkligt att Putin hänger där efter (och under) racet. Tror att han knappast har superkoll på eller är så intresserad av Formel 1.
2016-05-01, 19:01
  #50
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Nico, antar jag?

Håller för övrigt med om att det är liite märkligt att Putin hänger där efter (och under) racet. Tror att han knappast har superkoll på eller är så intresserad av Formel 1.
Handlar nog om propaganda, med tanke på vad stora delar av omvärlden tycker om Ryssland just nu.
2016-05-01, 19:57
  #51
Medlem
LexComs avatar
Kan tycka att Sky är lite väl partiska i sin betygsättning av Sauber förarna. Båda var bedrövliga på olika sätt, Marcus var under isen i kvalet och Nasr saknade fart i racet.

Betyg Ericsson: 5
Med motiveringen att nu när Nasr fått sitt nya chassie så är ordningen i teamet återställd (om man läser mellan raderna). Utklassad av Nasr i träning o kval och 14:e platser var mer en gåva från ovan då han egentligen inte behövde jobba speciellt mycket för den.


Betyg Nasr: 7
Utklassade sin teamkollega i träning o kval och fick sitt lopp förstört av en pyspunka som gjorde att man tvingades i depå för tidigt på första stinten så 16 platsen var det bästa han kunde göra utifrån förutsättningarna.

Personligen hade jag nog gett dem varsin 6:a.
2016-05-01, 20:05
  #52
Medlem
Mich13s avatar
Att vi aldrig kan få Lewis och Nico att tävla om segern åtminstone...
2016-05-01, 23:19
  #53
Medlem
wizzmans avatar
Kvyat måste sluta punktmarkera Vettel på detta viset. Fan ser inte karln var han kör eller är dom gigantiska tänderna i vägen?
2016-05-02, 00:26
  #54
Medlem
oberoendemedias avatar
Video på Putins stela samtal med Rosberg:

https://streamable.com/ef9q

Såg även att denna från förra året cirkulerade:

https://gfycat.com/VibrantImpishIberianmole
2016-05-02, 01:52
  #55
Medlem
Aurora16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexCom
Kan tycka att Sky är lite väl partiska i sin betygsättning av Sauber förarna. Båda var bedrövliga på olika sätt, Marcus var under isen i kvalet och Nasr saknade fart i racet.

Betyg Ericsson: 5
Med motiveringen att nu när Nasr fått sitt nya chassie så är ordningen i teamet återställd (om man läser mellan raderna). Utklassad av Nasr i träning o kval och 14:e platser var mer en gåva från ovan då han egentligen inte behövde jobba speciellt mycket för den.


Betyg Nasr: 7
Utklassade sin teamkollega i träning o kval och fick sitt lopp förstört av en pyspunka som gjorde att man tvingades i depå för tidigt på första stinten så 16 platsen var det bästa han kunde göra utifrån förutsättningarna.

Personligen hade jag nog gett dem varsin 6:a.

Kan du skicka länk?
2016-05-02, 08:18
  #56
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora16
Kan du skicka länk?

http://www.skysports.com/f1/news/288...driver-ratings

Man imponeras över Nars 40 varv på Soft vilket iofs var bra men det fanns andra som körde längre stinter på soft. Men man kommenterar inte ens Marcus 27 varv på supersoft som var den längsta stinten av alla på den mjukaste blandningen.
2016-05-02, 09:42
  #57
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvelito
Haha lite stelt mellan Putin och Rosberg där
Inte så konstigt kanske. Keke har nog ett och annat att säga till om ryssar, som alla andra finnar, och jag förstår dem!
2016-05-02, 10:02
  #58
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oberoendemedia
...

Såg även att denna från förra året cirkulerade:

https://gfycat.com/VibrantImpishIberianmole

Hmm, vad letar man efter?
Ser inget konstigt?
2016-05-02, 10:04
  #59
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Inte så konstigt kanske. Keke har nog ett och annat att säga till om ryssar, som alla andra finnar, och jag förstår dem!
Fast Kimi stod och pratade med Putin först och de verkade ha trevligt?

Alla finnar kanske inte associerar alla ryssar med sovjetiska soldater från vinterkriget...
2016-05-02, 10:42
  #60
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexCom
Kan tycka att Sky är lite väl partiska i sin betygsättning av Sauber förarna. Båda var bedrövliga på olika sätt, Marcus var under isen i kvalet och Nasr saknade fart i racet.

Betyg Ericsson: 5
Med motiveringen att nu när Nasr fått sitt nya chassie så är ordningen i teamet återställd (om man läser mellan raderna). Utklassad av Nasr i träning o kval och 14:e platser var mer en gåva från ovan då han egentligen inte behövde jobba speciellt mycket för den.


Betyg Nasr: 7
Utklassade sin teamkollega i träning o kval och fick sitt lopp förstört av en pyspunka som gjorde att man tvingades i depå för tidigt på första stinten så 16 platsen var det bästa han kunde göra utifrån förutsättningarna.

Personligen hade jag nog gett dem varsin 6:a.
Autosport gav Ericsson en 7:a och Nasr en 6:a i sin bedömning.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback