Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-29, 19:19
  #385
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bababababa362
Jag har förtillfället 115k på hut. Vilken spelare rekommenderar ni att man ska införskaffa?
Matt Duchene, Jonathan Toews, John Tavares, Auston Matthews är Riktigt bra spelare Sen finns det legend kort för det priset också, som tex Jari Kurri, Scott Niedermayer, Mike Vernon, Eric Lindros
Många av dem är nog billigare än 115k också
Citera
2016-10-30, 20:44
  #386
Medlem
Ehhh... hur ändrar man taktiken i eashl? Alltså så att taktiken är rätt inställd från start?
Citera
2016-11-01, 06:47
  #387
Medlem
pedobear84s avatar
Trodde faktiskt inte detta spel kunde bugga mer än 16, oj så fel jag hade.
Varför bryr sig inte EA ett skit om att patcha i NHL för ?
Citera
2016-11-01, 13:31
  #388
Medlem
Tonyos avatar
Brukar köpa NHL lite då och då, hade till exempel NHL 16. Brukar alltid gilla Be a Pro läget mest även om jag egentligen inte är hockeyintresserad så tänkte bara höra om det är någon skillnad mellan 16 och 17 och om det då är värt att köpa det? Är som sagt i princip bara intresserad av att veta om Be a Pro läget fått några uppdateringar likt Fifa's the Journey eller något.
Citera
2016-11-01, 15:51
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Brukar köpa NHL lite då och då, hade till exempel NHL 16. Brukar alltid gilla Be a Pro läget mest även om jag egentligen inte är hockeyintresserad så tänkte bara höra om det är någon skillnad mellan 16 och 17 och om det då är värt att köpa det? Är som sagt i princip bara intresserad av att veta om Be a Pro läget fått några uppdateringar likt Fifa's the Journey eller något.
Det är i stort sett ingen skillnad mellan 16 och 17 i Be a Pro-läget.
Citera
2016-11-01, 18:58
  #390
Medlem
DjPuttes avatar
Såg inte denna tråd men men
Kan man köra mot varandra likt FIFA har på sin mot varandra, Letat och letat men har inte hittat den funktionen på NHL17 som i FIFA spelen.....
och nu menar jag inte via EA servern utan inom spelkonsolen
Citera
2016-11-02, 22:57
  #391
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Såg inte denna tråd men men
Kan man köra mot varandra likt FIFA har på sin mot varandra, Letat och letat men har inte hittat den funktionen på NHL17 som i FIFA spelen.....
och nu menar jag inte via EA servern utan inom spelkonsolen


Man kan starta en "stängd" server där du kan bjuda in vänner, men som ingen annan kan komma åt.






En annan fråga. Är det inga svenskar som lirar i lag online?

Kör drop-in-matcher 6 vs 6 men är så trött på omogna fjortisar som aldrig passar, spelar försvarsspel eller som loggar ut när de ligger under med ett par mål..
Citera
2016-11-02, 23:07
  #392
Medlem
Jag läste att fanns något glitch i draft moded. vet inte om det funkar men. Kolla länken: http://adf.ly/1fKpun
Citera
2016-11-02, 23:28
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Brukar köpa NHL lite då och då, hade till exempel NHL 16. Brukar alltid gilla Be a Pro läget mest även om jag egentligen inte är hockeyintresserad så tänkte bara höra om det är någon skillnad mellan 16 och 17 och om det då är värt att köpa det? Är som sagt i princip bara intresserad av att veta om Be a Pro läget fått några uppdateringar likt Fifa's the Journey eller något.
I 17 får du spela otroligt litesjälv. Kör du 6-minuters perioder får du bara vara ute på planen 1-2 gånger/period där du i 16 kunde vara ute mycket mer och även i längre byten. Ökar du till 10-minuters perioder får du istället 3-4 chanser per period.
Kan vara jag som inte hittat rätt inställning eller så är det bara så fuckat. Känns som hela matchen är simmad även fast man får spela.
Citera
2016-11-03, 06:32
  #394
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Man kan starta en "stängd" server där du kan bjuda in vänner, men som ingen annan kan komma åt.






En annan fråga. Är det inga svenskar som lirar i lag online?

Kör drop-in-matcher 6 vs 6 men är så trött på omogna fjortisar som aldrig passar, spelar försvarsspel eller som loggar ut när de ligger under med ett par mål..

Inte förglömma att det blir 300 offsides per match och 1/3 matcher buggar ut före man ens kommer in i matchen.

Jag och polaren kör backar i dropin matcher för det kan ta 30min-2h att lyckas få med sig backar på varsin sida om vi prövar att köra forwards.
Ingen verkar vilja spela backar i nhl17.
Citera
2016-11-03, 15:21
  #395
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Inte förglömma att det blir 300 offsides per match och 1/3 matcher buggar ut före man ens kommer in i matchen.

Jag och polaren kör backar i dropin matcher för det kan ta 30min-2h att lyckas få med sig backar på varsin sida om vi prövar att köra forwards.
Ingen verkar vilja spela backar i nhl17.


Jag spelar alltid back. Lägg till mig så kan vi försöka hamna på samma server.


"karlzzzon"
Citera
2016-11-10, 18:37
  #396
Medlem
Någon i EASHL?
Blir så frustrerad på AI spelarna. Hur har ni ställt in er taktik? Känns som att alla man möter så svärmar det försvarare runt en direkt inne i zon, medans i vår egen zon kan motståndaren lalla runt helt fritt.
Och hur ställer man in taktiken i förväg, så man slipper fippla med det inne i matchen varje gång?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback