hur ser "kristallerna" ut d? r det vita stenar eller klumpar du menar? isf r det precis samma kvalit som resten av pulvret, bara det att det har blivit packat och klumpat ihop sig. brukar bli s.. gr som ngon skrev, lgg ett kreditkort p stenarna och gnugga lite s mals dom snder. frsk inte hacka snder dom med kortet fr d flyger dom t helvete hehe..
hur ser "kristallerna" ut då? är det vita stenar eller klumpar du menar? isf är det precis samma kvalité som resten av pulvret, bara det att det har blivit packat och klumpat ihop sig. brukar bli så.. gör som någon skrev, lägg ett kreditkort på stenarna och gnugga lite så mals dom sönder. försök inte hacka sönder dom med kortet för då flyger dom åt helvete hehe..
Typ små vitbruna råsocker liknande bitar. Han jag köpte av frågade upprepade gånger om jag viste hur jag skulle mala ner "kristallerna" eftersom det tydligen var så viktigt. Jag har kört en del gånger tidigare men detta var första gången jag köpte själv. Men återigen vad är så speciellt med stenarna/kristallerna?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!