• 1
  • 2
2005-11-22, 20:22
Medlem
r sm kristaller ibland pulvret ett bra tecken p att kvaliteten r hg? Och hur brukar ni krossa dem?
Citera
2005-11-22, 20:35
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
r sm kristaller ibland pulvret ett bra tecken p att kvaliteten r hg? Och hur brukar ni krossa dem?
Kan vara s, men det behver inte va bttre fr att det r stenar. Lgg skiten under ett kreditkort och krossa det.
Citera
2005-11-22, 20:38
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super Moto
Kan vara s, men det behver inte va bttre fr att det r stenar. Lgg skiten under ett kreditkort och krossa det.

har inte rd till ett kreditkort fr tillfllet, funkar det med ett bibliotekskort?
Citera
2005-11-22, 20:44
Medlem
flowss avatar
Hahahaha...
Citera
2005-11-22, 21:55
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
har inte rd till ett kreditkort fr tillfllet, funkar det med ett bibliotekskort?

Jod det gr nog bra ska du se.
Citera
2005-11-23, 00:13
Medlem
Citat:
hahahaha
Citera
2005-11-23, 03:55
Medlem
hur ser "kristallerna" ut d? r det vita stenar eller klumpar du menar? isf r det precis samma kvalit som resten av pulvret, bara det att det har blivit packat och klumpat ihop sig. brukar bli s.. gr som ngon skrev, lgg ett kreditkort p stenarna och gnugga lite s mals dom snder. frsk inte hacka snder dom med kortet fr d flyger dom t helvete hehe..
Citera
2005-11-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkanoid
hur ser "kristallerna" ut då? är det vita stenar eller klumpar du menar? isf är det precis samma kvalité som resten av pulvret, bara det att det har blivit packat och klumpat ihop sig. brukar bli så.. gör som någon skrev, lägg ett kreditkort på stenarna och gnugga lite så mals dom sönder. försök inte hacka sönder dom med kortet för då flyger dom åt helvete hehe..

Typ små vitbruna råsocker liknande bitar. Han jag köpte av frågade upprepade gånger om jag viste hur jag skulle mala ner "kristallerna" eftersom det tydligen var så viktigt. Jag har kört en del gånger tidigare men detta var första gången jag köpte själv. Men återigen vad är så speciellt med stenarna/kristallerna?
Citera
2005-11-23, 16:31
Medlem
telts avatar
Citat:
Haha
Citera
2005-11-23, 17:01
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Om du bara har "rd" med ett bibliotekskort tvekar jag starkt p att du har rd med cola
Citera
2005-11-23, 20:43
Medlem
Spliffmeisters avatar
"Kristallerna" r oftast en "cut" dvs, socker, barnpuder eller nt annat skit...

Dock om man har en bra kran i colomnia/bolivia s kan man fixa 93% rent... kallas Colombian Ice, och de kristallerna r INTE socker

Har en polare i Argentina s.. hehe
Citera
2005-11-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
"Kristallerna" r oftast en "cut" dvs, socker, barnpuder eller nt annat skit...

Dock om man har en bra kran i colomnia/bolivia s kan man fixa 93% rent... kallas Colombian Ice, och de kristallerna r INTE socker

Har en polare i Argentina s.. hehe

Bestr kokain i rform av stenar d?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här