2005-11-24, 22:27
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super Moto
Om du bara har "rd" med ett bibliotekskort tvekar jag starkt p att du har rd med cola

nej du kanske har rtt, r kanske druvsocker jag kr p, men man kan ju alltid hoppas p en placebo
Citera
2005-11-25, 06:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
Bestr kokain i rform av stenar d?

njaee.. kokain r en sulfat om jag inte minns fel och d ska det i sin renaste form vara kristaller, precis som tjack.. men visst - jag har ftt bra kola i mer eller mindre sm stenar..
Citera
2005-11-25, 17:57
Medlem
Spliffmeisters avatar
Vad r detta? Amateur Hour? Kokain framstlls nstan alltid som hydroklorid, och det som pulver, sedan pressas det i 1 kg brickor fr att ta mindre plats...

men bara fr man fr en kola sten s betyder inte det att det r rent "from the brick", det r till 100% en sk "re-press" dvs att nn/ngra kukar har blandat ut och pressat om det...

Bor man inte i Colombia s r det omjligt att f tag p ren kola, drfr att redan i mexico s blandas det med amfetamin och pressas om fr att de som smugglar skall tjna nt...

Dessutom finns inte rent kokain drfr att det r hydroskopiskt och tar till sig vta extremt fort, s "rent" r allts 96%
Citera
2005-11-26, 04:40
Medlem
Blandas med amfetamin?? Det har jag svrt att tro, jag brukar kunna sova p kola efter en timme eller tv

Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Vad r detta? Amateur Hour? Kokain framstlls nstan alltid som hydroklorid, och det som pulver, sedan pressas det i 1 kg brickor fr att ta mindre plats...

men bara fr man fr en kola sten s betyder inte det att det r rent "from the brick", det r till 100% en sk "re-press" dvs att nn/ngra kukar har blandat ut och pressat om det...

Bor man inte i Colombia s r det omjligt att f tag p ren kola, drfr att redan i mexico s blandas det med amfetamin och pressas om fr att de som smugglar skall tjna nt...

Dessutom finns inte rent kokain drfr att det r hydroskopiskt och tar till sig vta extremt fort, s "rent" r allts 96%
Citera
2005-11-26, 21:22
Medlem
BigFatCones avatar
klart att det gr att f tag p rent kokain i sverige - det r inte bara i sydamerika som man tillverkar kokain..hrt talas om kemiskt kokain och ja, det r lika bra som det naturliga..
Citera
2005-11-26, 21:23
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
klart att det gr att f tag p rent kokain i sverige - det r inte bara i sydamerika som man tillverkar kokain..hrt talas om kemiskt kokain och ja, det r lika bra som det naturliga..

Kllor kllor kllor.
Citera
2005-11-26, 21:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Kllor kllor kllor.

kontakter, kontakter och kontakter..
Citera
2005-11-26, 22:55
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Syntha kola:
http://www.erowid.org/archive/hyperr.../cocaine.synth
Men helt rligt? r det ngon i Sverige som hller p med denna smtt omjliga process? Nja, jag tror fan knappt det.
Citera
2005-11-26, 22:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Syntha kola:
http://www.erowid.org/archive/hyperr.../cocaine.synth
Men helt rligt? r det ngon i Sverige som hller p med denna smtt omjliga process? Nja, jag tror fan knappt det.

det finns med strsta sannolikhet.. jag rkar knna iaf en person..
eller, jag vet inte om han gr det just nu men iaf..
Citera
2005-11-26, 23:28
Medlem
Spliffmeisters avatar
^^ I smell BUUUULLLSHIIIAAATT!

I helvete heller, inte en chans, vad r du? Fjorton?

Vilket trams skulle du knna ngon som kan jmstllas med Pablo Escobar sitta p FB och nrda dig...
Citera
2005-11-26, 23:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
^^ I smell BUUUULLLSHIIIAAATT!

I helvete heller, inte en chans, vad r du? Fjorton?

Vilket trams skulle du knna ngon som kan jmstllas med Pablo Escobar sitta p FB och nrda dig...

*klappar p huvudet*
vet du vem jag r, vilka jag knner eller vad jag annars gr?

bara fr att man knner bad ass mutha fuchas s mste man vl inte vara en sjlv?

jag ska ta tillbaka lite, det r ingen jag knner, det r en bekant till mig.. bttre?

men annars, jo fan.. jag sitter p FB och ljuger och snackar skit fr att alla ska tycka att jag r ball.. damn, busted - fan vad du ger mig..
Citera
2005-11-27, 04:05
Medlem
Spliffmeisters avatar
"Vet du vem jag r, vilka jag knner eller vad jag annars gr?"

Troligtvis runkar du...

Och jepp, jag ger dig..

Stoooooooooooned ::P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto