Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-02, 20:15
  #37
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Kom in utan problem på las vegas Airport i dagarna. Det där är fruktansvärt överdrivet. De kollade mitt pass och tog fingeravtryck och sedan var det bara att traska in med ett brottsregister i bagaget.
Du är inte den första skurken som kommer in i USA. Men jag kan trösta de konspiratoriska med att USA skulle kunna ha folk som hänger utanför samtliga svenska domstolar och springer in och begär ut inresandes eventuella domar, som är offentliga handlingar. Eller att de använder en tjänst liknande Lexbase. Tänk på att USA meddelas om din ankomst redan när du startar. Jag tvivlar på att någon kan bevisa hur det ligger till med det där.
Citera
2017-10-03, 07:48
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Du är inte den första skurken som kommer in i USA. Men jag kan trösta de konspiratoriska med att USA skulle kunna ha folk som hänger utanför samtliga svenska domstolar och springer in och begär ut inresandes eventuella domar, som är offentliga handlingar. Eller att de använder en tjänst liknande Lexbase. Tänk på att USA meddelas om din ankomst redan när du startar. Jag tvivlar på att någon kan bevisa hur det ligger till med det där.


fortfarande överdrivet v alla i tråden som skriver att det är omöjligt att komma in och b.la b.la.
Citera
2017-10-03, 07:53
  #39
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
fortfarande överdrivet v alla i tråden som skriver att det är omöjligt att komma in och b.la b.la.
Vad jag kan se så är det bara en användare som skriver något sådant.
Citera
2017-10-03, 08:00
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Vad jag kan se så är det bara en användare som skriver något sådant.

yes.
struntsamma.
Jag är glad att jag lyssnade på killen som skrev att jag är en ostraffad pingstpastor och att jag skulle komma in utan problem. Vilket var så det blev för mig. Sjukt dock att vara i LAs Vegas mitt i ett terrorbrott. Gick en sväng inatt och det stod poliser var tionde meter, strippen var helt öde och tom.
Citera
2017-10-28, 14:24
  #41
Medlem
OKej så vi vet att ESTA är enkelt att ljuga på och komma in, men är det någon som själv har, eller vet någon som har ljugit för ett studentvisum eller B-2 turistvisum?
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2711386

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback