Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-18, 16:13
  #1
Awaiting Email Confirmation
K-arma-spirits avatar
Ja vad har egentligen hänt? Var är självrespekten hos tjejer.

Jag vill inte säga att det blev svårare att få en helbild av hur det ser ut när man blev inbjuden till "den största gruppen på facebook".

Tjejer så unga som TRETTON år beskriver hur de förlorade oskulden, lägger otroligt utmanande bilder och skriker efter snopp och om snygga killar & om varför de inte hittar en bra kille. Enkelt, ni hittar ingen bra kille eftersom ni särar på fittan så fort tillfället ges. Man behöver inte vara väldigt smart för att fatta att de inte vill åt de snälla killarna.

Allting handlar ta mig fan om sex och de knullar rundor som om det inte fanns en morgondag. Sorgligt, väldigt, väldigt sorgligt kan jag tycka. Jag äcklas lite utav dagens samhälle och det känns som om jag skulle blivit född tidigare.
Citera
2016-04-18, 16:21
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Sluta hänga i fåniga ungdomsgrupper på Facebook och umgås med vuxna människor i stället. Det var precis likadant när jag var i tonåren fast då handlade det om att man överhörde någon i matsalen eller liknande istället för att spy ut det fritt på internet.
Citera
2016-04-18, 16:22
  #3
Medlem
Provocative2.0s avatar
Jag förutsätter att du är minst 18 år gammal då du är en moralkärring samt hänger på denna site.

Varför i helvete sitter en vuxen person o studerar 13-åringars sexliv? Du är läskig.

Men om du ogillar detta samhälle pga dess kvinnor så finns det andra länder att flytta till med en striktare kvinnosyn.

Vill du ha hjälp att packa väskan?
Citera
2016-04-18, 16:24
  #4
Awaiting Email Confirmation
K-arma-spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Sluta hänga i fåniga ungdomsgrupper på Facebook och umgås med vuxna människor i stället. Det var precis likadant när jag var i tonåren fast då handlade det om att man överhörde någon i matsalen eller liknande istället för att spy ut det fritt på internet.

Fast.. Det är ta mig fan lika många vuxna människor därinne som ovuxna..

Jag accepterade aldrig att gå in i gruppen, det bara blev så, men jag stängde av avviseringar men av någon orsak kom allting tillbaka.
Citera
2016-04-18, 16:26
  #5
Awaiting Email Confirmation
K-arma-spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Jag förutsätter att du är minst 18 år gammal då du är en moralkärring samt hänger på denna site.

Varför i helvete sitter en vuxen person o studerar 13-åringars sexliv? Du är läskig.

Men om du ogillar detta samhälle pga dess kvinnor så finns det andra länder att flytta till med en striktare kvinnosyn.

Vill du ha hjälp att packa väskan?

Du förutsätter rätt. GRATTIS!!!

Moralkärringar är vi väl allihopa härinne som öppnar trådar lite då och då? Fast nej, det är jag verkligen inte Läskig? Buuuhu.
Citera
2016-04-18, 16:34
  #6
Medlem
Grovedarks avatar
Tjejer gillar att ha sex. Deal with it.
Citera
2016-04-18, 16:41
  #7
Medlem
mirandakerrs avatar
Hahaha du vill bli född tidigare? Ja, då skulle du sett 80-talet där alla knullade runt med alla, alla rökte allt och de knullades som kaniner.

Nej men enda anledningen till att du ogillar detta samhälle är väl för att det faktiskt inte är så att tjejer särar på benen så fort tillfälle ges. För hade det varit så så hade ju du fått knulla och då hade du ju inte klagat.

Du har helt enkelt fått för lite fitta.
Citera
2016-04-18, 16:44
  #8
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-arma-spirit
Fast.. Det är ta mig fan lika många vuxna människor därinne som ovuxna..

Jag accepterade aldrig att gå in i gruppen, det bara blev så, men jag stängde av avviseringar men av någon orsak kom allting tillbaka.
Att vara "vuxen" har väldigt lite med ålder att göra.
Citera
2016-04-18, 16:45
  #9
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-arma-spirit
Ja vad har egentligen hänt? Var är självrespekten hos tjejer.

Jag vill inte säga att det blev svårare att få en helbild av hur det ser ut när man blev inbjuden till "den största gruppen på facebook".

Tjejer så unga som TRETTON år beskriver hur de förlorade oskulden, lägger otroligt utmanande bilder och skriker efter snopp och om snygga killar & om varför de inte hittar en bra kille. Enkelt, ni hittar ingen bra kille eftersom ni särar på fittan så fort tillfället ges. Man behöver inte vara väldigt smart för att fatta att de inte vill åt de snälla killarna.

Allting handlar ta mig fan om sex och de knullar rundor som om det inte fanns en morgondag. Sorgligt, väldigt, väldigt sorgligt kan jag tycka. Jag äcklas lite utav dagens samhälle och det känns som om jag skulle blivit född tidigare.

Om du vill ha ett kort svar:

I och med kvinnans sexuella frigörelse, som egentligen handlar om hennes ekonomiska frigörelse, så återgår vi ironiskt nog till ett pre-jordbruksstadie. Män har alltid varit resursgivare. Männens primära funktion har alltid varit att ge resurser i form av säkerhet och mat till gravida kvinnor samt deras barn. Beroendet har förstås aldrig varit fullständigt men förmodligen nästintill, i synnerhet under graviditeten och den följande tiden. Vid jordbrukssamhällets introduktion monopoliserades tillgången till kvinnan och hennes sexualitet(och även mannens, dock i mindre utsträckning) av nya sociala konstruktioner som tjänade den genomsnittlige mannen. Genom att monogami blev en social och juridisk norm garanterades en majoritet av alla män att de skulle föröka sig samtidigt som sannolikheten att deras "barn" faktiskt var deras barn ökade och kunde ärva deras kapitalackumulation. Kvinnan fick samtidigt rätt till livslångförsörjning - vilket i synnerhet var viktigt när den ökade medelåldern innebar att kvinnan inte längre var fertil under majoriteten av hennes liv.

Med kvinnans ekonomiska frigörelse så är hon inte lika direkt beroende av män. Män, som faktiskt fortfarande tjänar mer rent genomsnittligt, försöjer förstås fortfarande kvinnor via omfördelningspolitik och via välfärdsstatten men kvinnan är genrellt sätt mer frigjord i förhållande till sina medmänniskor. Det finns inga direkta löneskillnader för samma utfört arbete. Med detta sagt så har förstås kvinnan samma fotplantingsstrategier som alltid: Skaffa en sådan bra man som möjligt med så mycket resurser som möjligt. Nu liksom på stenåldern kommer kvinnor knulla de som är mest resursstarka och det finns inget större ekonomiskt incitament att låta sig monopoliseras vid ung ålder av en man som kanske inte visar sig vara resursstark. Då kvinnor, liksom människor i stort, är kåta kommer de att knulla tills de stadgar sig på riktigt. Något som jag tror dock kan bli ett problem, vilket även stämmer in på några män, är att kvinnor/män har fått smak på dunderkuk/supervagina(alltså högattraktiva personer) under sin promiskuösa tid och helt enkelt inte kan finna sig i ro i monogama relationer med en genomsnittlig partner. Det skulle förklara varför kvinnor sägs ta iniativ till 90% av alla skillsmässor och i två gånger så stor utsträckning uppges vara otrogna som män(även om jag personligen tror det mesta av det beror på större tillfälligheter).

Vad det betyder för dig: Du kan inte göra ett skit egentligen. Gör som andra alfamän: njut av feminismen.
__________________
Senast redigerad av TENTACLEHARDCORE 2016-04-18 kl. 16:59.
Citera
2016-04-18, 17:12
  #10
Medlem
För varje äcklig kvinna som knullar runt så finns där minst en lika äcklig kille som knullar med henne. Fast det är klart, jag undrar varför inte kvinnor tar det lika mañana som män på den fronten. Alltid ska det skrivas om, ja rent av basuneras ut i ansiktet på folk. Jag har legat med oerhört många men det är det ingen som känner till för jag är man och vuxen och talar inte om privata saker i min feed på facebook.

Min fråga till dig är dock: Äcklas du utav att det knullas eller hur de beter sig kring knullandet? Att de är attentionwhores, alltså.
Citera
2016-04-18, 17:22
  #11
Medlem
bitch-sandwichs avatar
TS är egentligen inte arg över att kvinnor har sex, utan snarare över att de inte har sex med honom
Citera
2016-04-18, 17:28
  #12
Medlem
DixieDs avatar
Varför hänger du i en sån grupp?
Borde man inte hoppa av direkt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback