Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-16, 12:46
  #1
Medlem
Nedomanskys avatar
Hur vanligt är det att man behöver göra ett kirurgiskt ingrepp i vaginan för att den är så trång att det försvårar samlag med intensiva blödningar och smärta som följd? Mannen i fråga är inte "hung like a donkey"..
Citera
2016-04-16, 13:18
  #2
Medlem
Wtf? Är du bög eller? Hade aldrig låtit henne göra sånt ingrepp. Hade bara använt mycket glidmedel och sen töjt ut fittan med min magiska snopp.
Citera
2016-04-16, 13:30
  #3
Medlem
Pescasss avatar
Haha, du lär väl säga till killen och ta det lite lugnare? har själv fått varit väldigt försiktig några gånger vilket ja iof tycker är mysigt när de tar lite tid.
Citera
2016-04-16, 13:35
  #4
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Haha, du lär väl säga till killen och ta det lite lugnare? har själv fått varit väldigt försiktig några gånger vilket ja iof tycker är mysigt när de tar lite tid.

De hade provat allt o är i en relation sedan flera år..
Citera
2016-04-16, 13:54
  #5
Medlem
omskurna kvinnor brukar behöva det men då sker det i Sverige oftast när de föder barn.
vanliga tjejer behöver verkligen inte få den öppnad, fittan är inte stängd och killen får väl värma upp henne först.
Citera
2016-04-16, 14:08
  #6
Medlem
Kör analt istället!
Citera
2016-04-16, 14:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Kör analt istället!
behövs väl lite uppvärmning o glidmedel även där...?
Citera
2016-04-16, 14:28
  #8
Medlem
ordentlig uppvärmning och sedan kontroll på kuken. tänj ut fittan m ett finger i taget och ge tjejen en orgasm först. låt sedan ollat glida in väldigt sakta och ge henne tid att vänja sig. när hela kuken är inne behöver du vara stilla och invänta att hon börjar röra sig för att möta upp. då kan du sakta börja jucka. knulla inte hårt förrän hon börjar komma igen så ska du se att det löser sig.
Citera
2016-04-16, 14:30
  #9
Medlem
Buffymyloves avatar
Finns något som kallas vaginism som kan göra det mycket svårt att genomföra ett samlag, kvinnan spänner sig omedvetet, kan handla om tidigare trauman, men det behandlas genom terapi då det inte handlar om en fysisk defekt. Att behöva operera sig för att man är för trång låter extremt ovanligt.
Citera
2016-04-16, 15:32
  #10
Medlem
My first gf was a virgin and it took me like 3 months to be able to put in without making it really painful for her. Ta det lugnt och jag lovar att det fixar sig. *patients*
Citera
2016-04-16, 16:01
  #11
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty012
My first gf was a virgin and it took me like 3 months to be able to put in without making it really painful for her. Ta det lugnt och jag lovar att det fixar sig. *patients*

De har varit ihop i 5-6 år så de har haft tid att var tålmodiga o ta det lugnt, med långa förspel så det är inte där problemet ligger...

Förstår att detta ingrepp måste vara mkt ovanligt..
Citera
2016-04-16, 16:24
  #12
Medlem
Ibland kan faktiskt slidmynningen vara för trång. Har själv det problemet, så jag spricker varenda gång jag ligger med min kille. Gör ont som fan. Och innan ni börjar tjata om att "kvinnor trycker ju för fan ut barn så dom kan inte vara för trånga" så är det skillnad på att föda barn och ha samlag. Underlivet har haft nio månader på sig att förbereda sig och hormoner hjälper till att vidga, men de flesta kvinnor spricker rejält ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback