2016-04-16, 01:51
Medlem
Nu i sommar är det tänkt att jag tar min examen. Tre år har nämligen gått och är det något som jag lärt mig så är det att "Går du på uni så får du liggggaaaa" är en enda stor fet myt.

Till alla blivande studenter på högskolan nu till höst som har den uppfattningen som jag en gång, naiv som jag var, hade:
Nämligen att studentlivet är en enda rolig, stökig sexuell resa!

Är du inte snygg så får du inte knulla. Punkt slut.
Jag är fortfarande oskuld och okysst.

Studentlivet består av föreläsningar och plugg. Knappt några aktiviteter anordnas alls av skolan. Vill man festa måste man ha kontakter som man alltid behövt. De första veckorna i skolan anordnas sociala aktiviteter så att man kan lära känna varandra men tro inte att man kommer få doppa om man inte är snygg. Tvärtom.
Det är skittråkigt. En miserabel del i livet.

Kontentan är alltså, att universitetet fungerar som resten av livet. Har du inget snyggt ansikte som Brad Pitt kommer du inte få knulla. Tjejer är ytligare än någonsin.
Citera
2016-04-16, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Nu i sommar är det tänkt att jag tar min examen. Tre år har nämligen gått och är det något som jag lärt mig så är det att "Går du på uni så får du liggggaaaa" är en enda stor fet myt.

Till alla blivande studenter på högskolan nu till höst som har den uppfattningen som jag en gång, naiv som jag var, hade:
Nämligen att studentlivet är en enda rolig, stökig sexuell resa!

Är du inte snygg så får du inte knulla. Punkt slut.
Jag är fortfarande oskuld och okysst.

Studentlivet består av föreläsningar och plugg. Knappt några aktiviteter anordnas alls av skolan. Vill man festa måste man ha kontakter som man alltid behövt. De första veckorna i skolan anordnas sociala aktiviteter så att man kan lära känna varandra men tro inte att man kommer få doppa om man inte är snygg. Tvärtom.
Det är skittråkigt. En miserabel del i livet.

Kontentan är alltså, att universitetet fungerar som resten av livet. Har du inget snyggt ansikte som Brad Pitt kommer du inte få knulla. Tjejer är ytligare än någonsin.

Studerar på uni bara för att ligga skulle jag säga att man är en vilsen varelse
Citera
2016-04-16, 01:56
Medlem
NirvanAs avatar
Deltar man i allt, är utåtgående och drivande och är en "skön person" så handlar det oftast bara om att tjejerna ska vara tillräckligt fulla bara, då kan de göra allt möjligt med alla möjliga.
Citera
2016-04-16, 01:58
Medlem
Ja, alltså. Att man behöver kontakt med andra för att umgås är väl lite av en nobrainer? Och att ett ställe dit många flyttar utan att ha några tidigare kontakter underlättar kontaktsökandet då många är i samma sits känns ju också vettigt på det hela taget. Skolan hjälper till och med till en smula för att få det här kontaktfinnandet och boundandet att gå smidigt genom nollning.

Men givetvis är det så att man ändå kan misslyckas med det, det har du fullständigt rätt i. Man kan misslyckas med ungefär vad som helst om man ska dra det till sin spets, men man kan ju ges mer eller mindre bra förutsättningar för nått, och universitetet är onekligen ett ställe som ger bättre förutsättningar än många andra.

Men att hoppa på studier i hopp om att bli av med oskulden känns väl ärligt talat lite sisådär.
Citera
2016-04-16, 02:01
Medlem
arabansplitternys avatar
Det är sant det du säger MEN gick du på uni bara för att knulla eller...? Det låter inte så bra. Gick du på någon linje där jobbutsikterna ser bra ut iaf? Om så har du inte gått förgäves åtminstone. Men gick du bara någon flumlinje bara för att doppa är du fan dum i huvudet helt ärligt. Man går ju främst för att få något jävla kneg sen. Har du gått en bra utbildning där du kan få ett högavlönat jobb lär du få knulla ändå sen när du har pengarna.
Citera
2016-04-16, 02:03
Medlem
Grovedarks avatar
Det är många vuxna, unga singla tjejer samlade på ett och samma ställe. Misslyckades du med att ligga på universitet lär du aldrig någonsin få göra det utan att behöva betala för aktiviteten. Själv simmade jag i fitta under universitetstiden.
Citera
2016-04-16, 02:04
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Du skulle ha gått läkarprogrammet om du ville bli av med oskulden. Då sjuksköterskestudenter och andra starkt överdriver hur imponerande det är att plugga där samt att det är så otroligt mycket kvinnor inom vården så tror jag du hade lyckats.
Citera
2016-04-16, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Det är sant det du säger MEN gick du på uni bara för att knulla eller...? Det låter inte så bra. Gick du på någon linje där jobbutsikterna ser bra ut iaf? Om så har du inte gått förgäves åtminstone. Men gick du bara någon flumlinje bara för att doppa är du fan dum i huvudet helt ärligt. Man går ju främst för att få något jävla kneg sen. Har du gått en bra utbildning där du kan få ett högavlönat jobb lär du få knulla ändå sen när du har pengarna.

Självklart läste jag inte på högskolan enbart för att få knulla men som jag sa, man hade ju den där idén om hur studentlivet skulle se ut.
Senast redigerad av thedarkenemy 2016-04-16 kl. 02:18.
Citera
2016-04-16, 02:12
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Du skulle ha gått läkarprogrammet om du ville bli av med oskulden. Då sjuksköterskestudenter och andra starkt överdriver hur imponerande det är att plugga där samt att det är så otroligt mycket kvinnor inom vården så tror jag du hade lyckats.
Räcker det inte med att studera där även blivande sjuksköterskor pluggar?
Citera
2016-04-16, 02:18
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Räcker det inte med att studera där även blivande sjuksköterskor pluggar?

Inte om man är socialt inkompetent och average som TS.
Citera
2016-04-16, 02:30
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Inte om man är socialt inkompetent och average som TS.
Hade man problem med kvinnor före universitetet är nog chansen stor man har det där också.

Sedan får man väl hoppas att folk pluggar som prio ett. Det verkar som TS har sett lite för många college-filmer?
Citera
2016-04-16, 03:11
Medlem
Fast det TS vill säga är ju att bilden av universitetslivet och massa sex inte stämmer. Detta tror kag dock inte är nått specifikt för universitet. Är man kass med tjejer innan så kommer inte någon brud magiskt kasta sig över en bara för att man läser X. Skillnaden är väll snarare att man kan ha det lättare att exponera sig för kvinnor om man läser kvinno dominerade linjer. Detta kan ju öka oddsen för att få ligga ganska mycket. Men inte ens Brad Pit skulle få ligga på vissa ingenjörslinjer då det finns 0 tjejer. Man kan ju försöka gå med i föreningar osv men det är ganska mycket meck om man redan från start är osocial av sig.

Jag skulle säga att det ändå kan va bra för att öva upp sin sociala kompetens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in