2016-04-19, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Universitet är för folk som måste jobba för att försörja sig. Det är tragiskt att tycka att det är speciellt.

Har jag sagt att det är "speciellt"?

Citat:
Nej kvinnor går en utbildning för att gifta sig och bli försörjda av en man som jobbar inom området. Män går en utbildning för att jobba inom området för att de tror att det ska leda till ligg.

Nej, du kanske gjorde det, men inte kvinnor i allmänhet. Dock pluggade du inte vidare efter gymnasiet.

Citat:
Jag behärskar 4 språk flytande.

Du skriver brutalt dåligt, hoppas inte att du räknar med svenska. Jag tror inte att du kan något språk bättre än svenska, så jag antar att du är dålig på grammatik.

Citat:
SU/KTH är ett skämt.

Att skriva dåligt är ett skämt. Du har inte gått på KTH eller SU.

Citat:
Ja det är typiskt bidragstagare att bo i innerstan.

Citat:
Jag har varit en ung snygg kvinna. Vad tror du själv?

Snygg, enligt vem? Jag har frågat flera gånger om någon ens anser att du är över genomsnittet, alla tycker att du är ful. Jag såg i din träningstråd att folk får kväljningar av dig där med, inse att du är äcklig?
Citera
2016-04-19, 14:50
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultan
Jag gillar inte Babianen och tycker ofta "hon"(vem vet egentligen) snackar skit. Däremot har hon rätt i att män aldrig skulle utbilda sig om de inte trodde det ledde till högre chans att få ligga med högre kvalitet på brudarna.

Finns visserligen undantag men överlag pluggar de allra flesta bara av den anledning, jobbar också för den delen men för de allra flesta män är att studera tämligen värdelöst då de ändå är och kommer förbli medelmåttor i det stora hela.

Det finns visserligen andra saker/intressen än sex i livet men dessa är inte förenliga med att underkasta sig ett utbildningssystem.
Hahaha, vilket total skitsnack Hogre utbildning = battre betalt samt betydligt slappare jobb = mer tid och pengar att spendera pa sin fritid. Plus, man kan arbeta med sadant man gillar och inte slita ut sig pa nagot skit i stil med Samhall, kora truck eller sitta i kassan pa Lidl.
Citera
2016-04-19, 15:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Nej, du kanske gjorde det, men inte kvinnor i allmänhet. Dock pluggade du inte vidare efter gymnasiet.

1) Jo kvinnor i allmänhet går på universitet för att hitta en man som kan försörja dem.

2) I princip alla idag läser på universitet efter gymnasiet så vad är sannolikheten att jag inte gjorde det?

Citat:
Du skriver brutalt dåligt, hoppas inte att du räknar med svenska. Jag tror inte att du kan något språk bättre än svenska, så jag antar att du är dålig på grammatik.

1) Jo jag räknar med svenska.

2) Min engelska och mina slaviska språk är bättre än min svenska. Min rumänska är sämre än min svenska.

Citat:
Att skriva dåligt är ett skämt. Du har inte gått på KTH eller SU.

Jag har gått på både KTH, Stockholm, och läst på universitet i UK.

Citat:
Snygg, enligt vem? Jag har frågat flera gånger om någon ens anser att du är över genomsnittet, alla tycker att du är ful. Jag såg i din träningstråd att folk får kväljningar av dig där med, inse att du är äcklig?

1) Enligt en objektiv standard.

2) Det är pinsamt att säga det som är obvious?

3) Jag tror att du är avundsjuk.

Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Hahaha, vilket total skitsnack Hogre utbildning = battre betalt samt betydligt slappare jobb = mer tid och pengar att spendera pa sin fritid. Plus, man kan arbeta med sadant man gillar och inte slita ut sig pa nagot skit i stil med Samhall, kora truck eller sitta i kassan pa Lidl.

Men om du kunde sitta hemma och bli försörjd (av en kvinna) istället för att jobba skulle du fortfarande utbilda dig?
Citera
2016-04-19, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jo kvinnor i allmänhet går på universitet för att hitta en man som kan försörja dem.

Du gjorde det och fick nöja dig med dvärgen, andra kvinnor gör inte det.

Citat:
I princip alla idag läser på universitet efter gymnasiet så vad är sannolikheten att jag inte gjorde det?

De flesta gör det ja, men du ligger ganska långt efter genomsnittspersonen i intelligens, så sannolikheten för att du skulle ha gjort det är otroligt låg.

Citat:
Jo jag räknar med svenska.

Då vet jag din nivå.

Citat:
Jag har gått på både KTH, Stockholm, och läst på universitet i UK.

Utan att klara någon kurs i så fall.

Citat:
Enligt en objektiv standard.

Som ingen annan håller med om?

Citat:
Det är pinsamt att säga det som är obvious?

Nej, varför skulle det vara det? Men hittar du en kille så som tycker att du är snygg så kan du gärna skriva det. Hur kan din man ens ha sex med dig? Äcklas han inte? Eller tänder han på det äckliga? Taxöron till bröst, avsaknad av muskulatur (som de säger till dig i träningstråden), bulldegsmage, inget hår på huvudet etc. Du är ful

Citat:
Jag tror att du är avundsjuk.

Inte på någon i din misslyckade familj i alla fall.

Citat:
Men om du kunde sitta hemma och bli försörjd (av en kvinna) istället för att jobba skulle du fortfarande utbilda dig?

De flesta skulle självklart göra det.
Citera
2016-04-19, 17:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultan
Jag gillar inte Babianen och tycker ofta "hon"(vem vet egentligen) snackar skit. Däremot har hon rätt i att män aldrig skulle utbilda sig om de inte trodde det ledde till högre chans att få ligga med högre kvalitet på brudarna.

Finns visserligen undantag men överlag pluggar de allra flesta bara av den anledning, jobbar också för den delen men för de allra flesta män är att studera tämligen värdelöst då de ändå är och kommer förbli medelmåttor i det stora hela.

Det finns visserligen andra saker/intressen än sex i livet men dessa är inte förenliga med att underkasta sig ett utbildningssystem.
Har du några belägg för det överhuvudtaget?
Citera
2016-04-19, 17:35
Medlem
Börjar man på universitet för att ligga så får man nog inte ligga alls kan jag säga.
Citera
2016-04-19, 21:09
Medlem
Milford.Cubicles avatar
ojojoj vad synd om dig. dumma tjejer. nu får du gå ut och våldta lite?
Citera
2016-04-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
ojojoj vad synd om dig. dumma tjejer. nu får du gå ut och våldta lite?
Om han är redo att till stor sannolikhet få ett fängelsestraff i något år så varför inte?
Citera
2016-04-19, 21:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Om han är redo att till stor sannolikhet få ett fängelsestraff i något år så varför inte?
ja varför inte det är bara tjejer de borde ställa upp för honom?
tjejer borde bli ihop med alla killar som det är synd om.
Citera
2016-04-19, 21:48
Medlem
Citat:
ja varför inte det är bara tjejer de borde ställa upp för honom?
tjejer borde bli ihop med alla killar som det är synd om.
Att våldta tjejer är inte smart, bättre att tafsa istället för då blir det lägre sannolikhet att åka fast för det för tjejer bryr sig inte så mycket om folk tafsar på krogen om personen som tafsar gör det lite smartare än genomsnittliga negern/araben... Vet inte vilken påföljd det blir för sexuellt ofredande?

Annars så tycker jag han borde åka till Tyskland, Tjeckien eller Thailand och knulla för 3-4 arbetstimmar.
Citera
2016-04-19, 21:54
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Att våldta tjejer är inte smart, bättre att tafsa istället för då blir det lägre sannolikhet att åka fast för det för tjejer bryr sig inte så mycket om folk tafsar på krogen om personen som tafsar gör det lite smartare än genomsnittliga negern/araben... Vet inte vilken påföljd det blir för sexuellt ofredande?

Annars så tycker jag han borde åka till Tyskland, Tjeckien eller Thailand och knulla för 3-4 arbetstimmar.

Ne inte smart för det kan ju bli straffbart. Men inget fel annars. Tjejer borde gå med på att ha sex för det är så synd om killarna annars. Tur att ni kan åka utomlands och ha sex med horor för tjejer är så dumma.
Citera
2016-04-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ne inte smart för det kan ju bli straffbart. Men inget fel annars. Tjejer borde gå med på att ha sex för det är så synd om killarna annars. Tur att ni kan åka utomlands och ha sex med horor för tjejer är så dumma.
Svenska tjejer är inte så mycket värd som dom tror, det gäller bara att arbeta 3-4 arbetstimmar så får man sex om man vill... Mer effektivt än att gå ut på krogen & ragga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in