Citat:
Ursprungligen postat av
Cianneli
Den ena hyresgästen sa till Lena på facebook att det var otrevligt att hon anklagar dom i bloggen. Att det är hyresvärden som fått nog. Då säger Lena att hon inte gjort mer än de andra.
Det är ett hus där det bara bor missbrukare. Ngn har adressen där men avtjänar fängelsestraff.
Hemsk egentligen att man samlar alla medellösa människor på ett ställe. Med den informationen så ångrar jag all galla jag spytt över Svarten att han sätter eld på ett flerfamiljshus och sätter andra människors liv på spel.
Det kanske hade varit bättre om brandkåren kommit några minuter senare . . .