2018-02-16, 10:26
Bannlyst
Kul intervju...

Anders Timell: 6 jobbigaste sakerna folk gör på krogen

1. Tafsa

– Det finns kroggäster som tafsar på andra och tror att de kan komma undan med det. Ofta är det män som tafsar på kvinnor och som egentligen fattar att man inte får göra så. Men de kan tydligen inte kommunicera på något annat sätt. Jag säger till dem direkt.

https://www.cafe.se/anders-timell-har-ar-de-jobbigaste-sakerna-folk-gor-nar-de-ar-pa-krogen/
Citera
2018-02-16, 11:24
Medlem
Den mannen alltså.....sicken idiot.

Har Lotti flyttat än ?
Citera
2018-02-16, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Den mannen alltså.....sicken idiot.

Har Lotti flyttat än ?

Hon gillar tydligen att han tafsar på andra hon blir tänd på det enligt en väninna till henne
Citera
2018-02-16, 13:20
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Följer AT på instagram bara som ett intressant subjekt. Han rör sig rätt begränsat till "uteställen" Brillo, Ulriksdals värdshus och sitt "lokala" kafé där han dricker kaffe. Ibland också hos barberaren, men denna barberare verkar tämligen besvärad av att få en kamera upp i ansiktet av AT. Han har också ändrat inställningen till AT efter vad som skett, men så länge AT betalar är det fine and dandy.

Idag besökte AT Brillo och stoppade mobilkameran upp i bröderna Schulmans ansikte, som verkade ytterst besvärade. AT verkade förstå vinken och det blev ett snabbt hej-hej.
Citera
2018-02-16, 13:38
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Följer AT på instagram bara som ett intressant subjekt. Han rör sig rätt begränsat till "uteställen" Brillo, Ulriksdals värdshus och sitt "lokala" kafé där han dricker kaffe. Ibland också hos barberaren, men denna barberare verkar tämligen besvärad av att få en kamera upp i ansiktet av AT. Han har också ändrat inställningen till AT efter vad som skett, men så länge AT betalar är det fine and dandy.

Idag besökte AT Brillo och stoppade mobilkameran upp i bröderna Schulmans ansikte, som verkade ytterst besvärade. AT verkade förstå vinken och det blev ett snabbt hej-hej.

Yes Schulmans såg inte jätttehappy ut klart spänt läge, dom fattar att det inte är bra synas med AT. Begriper dock inte riktigt att han får/vill besöka Brillo, Sturehof och Ulriksdal. Krogarna ingår i svenska brasserier och är han avstängd el kanske tom avskedad från arbetsplatsen borde han heller inte kunna besöka "filialer". Så fungerar iaf ett normalt företag men det kanske Svenska Brasserier inte är. Det är nåt som inte stämmer jag tror ägaren PG Nilsson har lönekranen på fortfarande till AT och dom hoppas båda det skall blåsa över. Ulriksdal är ju helt sleeping så där gör väl ingen skada måste dom resononera, däremot Brillo, Sturehof är konstigare. Arbetsgivaren spelar högt hålla AT om ryggen mot drabbade kan straffa företaget kunderna går någon annanstans om facebook grupper med bojkott startas. Alternativt har AT total avsaknad av känselspröt och inte fattar bättre och springer dit och tror alla skall tycka det är ok fast han inte får. Mest fascinerad blir jag över de jubelidioter som sitter och äter lunch med honom som om det regnar och fnissar. Vad är det för människor bla Emma Wiklund. Fattar dom inte vad som har hänt eller vill dom inte fatta. Är sonen förreste kvar på Riche?
Citera
2018-02-16, 14:42
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

Är barberaren Roy & son?
Citera
2018-02-16, 14:59
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Är barberaren Roy & son?
Vet inte vad han heter men en man i vitt skägg, glasögon och mössa.
Citera
2018-02-16, 15:01
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Såg hundra höjdare igår och där var bröderna Timell gäst dvs. Martin och hans mindre kända bror Anders. Anders var en riktig loose cannon och kändes som en mörk variant av Martin Timell bla. berättade han att han vägt kuk med Pontus Gårdinger. Måste finnnas mycket att skvallra om den här mannen! Vad jobbar han med? Är han bög osv.?
Nu är nog inte Anders Timell familjens svartaste får längre. Han är bara mörkgrå jämfört med det nattsvarta fåret Martin.
Citera
2018-02-16, 18:54
Medlem
Verkar som om alla kändisidioters kommentar nuförtiden är "jag ska lämna Sverige"
Jag säger bara,bra,stick iväg så vi slipper se er,ingen kommer sakna er..
Citera
2018-02-16, 20:19
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam-Lag
Verkar som om alla kändisidioters kommentar nuförtiden är "jag ska lämna Sverige"
Jag säger bara,bra,stick iväg så vi slipper se er,ingen kommer sakna er..

Japp, det är ganska vettigt att byta ut folk med vettiga löner som betaler en hel del skatt till importerade bidragstagare.
Citera
2018-02-16, 21:07
Medlem
Vi bojkottar alla krogar som Svenska Brasserier äger. Fy faan att sitta där och ah trevligt så kommer AT in med kameran i hugsta hugg. Nej den risken tar vi inte.

Går hellre på andra ställen som inte supportar AT.
Citera
2018-02-16, 21:41
Medlem
Snowsmiles avatar
Tror att det är många "svenssons" som fortfarande inte vet att han är ute i kylan och på grund av vad.

Pratat med två polare i veckan, dom såg båda ut som frågetecken när jag nämnde det.....
och det är inte tonåringar med noll koll om man säger så....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in