2012-02-05, 15:47
Medlem
Wajis avatar
Han måste tjäna en jävla massa pengar i alla fall. Han är ju med överallt så inkomsterna är nog rätt bra
Citera
2012-02-09, 12:59
Medlem
Tycker ärligt talat att Anders Timell är en av de mest underskattade medieprofilerna i Sverige. Det är enbart på grund av honom som jag lyssnar på Äntligen Morron på Mix Megapol. Där har vi en snubbe som har behållt humorn och ungdomligheten i sinnet. Kan tänka mig att han e jävligt rolig och hänga med ^^
Citera
2012-02-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminmonster
Tycker ärligt talat att Anders Timell är en av de mest underskattade medieprofilerna i Sverige. Det är enbart på grund av honom som jag lyssnar på Äntligen Morron på Mix Megapol. Där har vi en snubbe som har behållt humorn och ungdomligheten i sinnet. Kan tänka mig att han e jävligt rolig och hänga med ^^

Vet vi om han har stor kuk?
Citera
2012-02-10, 09:58
Medlem
Han ska tydligen vara väldigt välhängd, no homo.
Citera
2012-02-11, 22:10
Medlem
Azza09s avatar
[quote=jennahaze]Han ska tydligen vara väldigt välhängd, no homo.[/QUOT

Enligt källor så rör det sig inte om nån mellan 25-30cm och då är man ganska ordinär.
Citera
2012-02-24, 00:30
Medlem
Ledheads avatar
Har sett honom skjuta i armvecket för några år sedan.
Men jag vet inte om han tar den i...wait for it...2:an!(ständardfrågan här på...FB)
Citera
2012-02-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledhead
Har sett honom skjuta i armvecket för några år sedan.
Men jag vet inte om han tar den i...wait for it...2:an!(ständardfrågan här på...FB)

Vadå skjuta i armvecket? Specificera dig.

När? Var? Hur? Drog, heroin? Sköt du upp med honom eller?
Citera
2012-02-24, 19:08
Medlem
Ledheads avatar
Kan inte säga säkert vad det var då jag itne är för bevandrad inom ämnet.

Men det var några år sedan, 4-5 kanske...?
Jag höll koll i ett garage. Hade sett i kameran en lirare som ledde en cykel i garaget... Tyckte det såg mysko ut, så jag gav mig ut.
Blada' runt utan att se nåt, men jag hörde lite 'onaturligt' oväsen från ena ändan.
När jag kom dig hade han hängt sin jacka på cykelns styre - en fiin cykel, hade bäddat med tidningspapper och satt i skräddarställning, gummiband runt strax ovanför armvecket, och just på väg att sticka in kanylen.
Fanns inte så mycket att säga i det läget då jag inte hade något egentligt ordningsansvar på det sättet.
Så det enda jag tänkte var att inte komma emellan en pundare och hans sil...- för jag kände faktiskt inte igen honom.
Och jag blev lite överraskad när jag kom på han i stånd att..., så det enda jag kom för mig att säga var att han skulle städa efter sig. Och det gjorde han faktiskt.

Sen har Leila K irrat runt i garaget också, och frågade om vägen till "det-kända-tillhållet-för-langare/pundare-att-göra-affärer".
Citera
2012-02-24, 19:19
Medlem
Anders var med i TV3:s dokumentäravsnitt om drogmissbruk, samma avsnitt som Carolina Gynning var med i. Det var flera år sedan, så att han pundat är ju ingen nyhet. Men vad jag har förstått så är han ren nuförtiden.
Citera
2012-02-24, 19:54
Medlem
Ledheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Anders var med i TV3:s dokumentäravsnitt om drogmissbruk, samma avsnitt som Carolina Gynning var med i. Det var flera år sedan, så att han pundat är ju ingen nyhet. Men vad jag har förstått så är han ren nuförtiden.

Scheisse...!
Citera
2012-02-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledhead
Kan inte säga säkert vad det var då jag itne är för bevandrad inom ämnet.

Men det var några år sedan, 4-5 kanske...?
Jag höll koll i ett garage. Hade sett i kameran en lirare som ledde en cykel i garaget... Tyckte det såg mysko ut, så jag gav mig ut.
Blada' runt utan att se nåt, men jag hörde lite 'onaturligt' oväsen från ena ändan.
När jag kom dig hade han hängt sin jacka på cykelns styre - en fiin cykel, hade bäddat med tidningspapper och satt i skräddarställning, gummiband runt strax ovanför armvecket, och just på väg att sticka in kanylen.
Fanns inte så mycket att säga i det läget då jag inte hade något egentligt ordningsansvar på det sättet.
Så det enda jag tänkte var att inte komma emellan en pundare och hans sil...- för jag kände faktiskt inte igen honom.
Och jag blev lite överraskad när jag kom på han i stånd att..., så det enda jag kom för mig att säga var att han skulle städa efter sig. Och det gjorde han faktiskt.

Sen har Leila K irrat runt i garaget också, och frågade om vägen till "det-kända-tillhållet-för-langare/pundare-att-göra-affärer".

Åfan did not know!
Citera
2012-02-27, 00:09
Medlem
Han är visst gift................???????? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in