2010-07-25, 23:41
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richele
grattis Richard..........men framförallt Grattis till pajasen Anders timell....,)

någon som vet hur mycket pengar Timell fick iom Richards seger??? och hur mycket va 1:a priset??

Någon skrev tidigare att han plockade hem 300.000 kr, vilket skulle motsvara 10% av vinstsumman.
Citera
2010-07-25, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av richele
grattis Richard..........men framförallt Grattis till pajasen Anders timell....,)

någon som vet hur mycket pengar Timell fick iom Richards seger??? och hur mycket va 1:a priset??

3 miljoner i prispengar.
En caddy får max 10% av vinsten. Kan tyckas mycket, men en bra caddy är till stor hjälp.
Citera
2010-07-26, 09:26
Medlem
Har träffat AT flera gånger i jobbet och han är riktigt trevlig och alltid glad! Bra jobbat igår Anders!
Citera
2010-07-26, 10:41
Medlem
redbull72s avatar
Tyckte den där caddien va väldigt lik AT, sen såg ja på svt i morse o då sa dom att det va han... Va ska brorsan kontra med nu? coacha landslaget i bridge?
Citera
2010-07-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Någon skrev tidigare att han plockade hem 300.000 kr, vilket skulle motsvara 10% av vinstsumman.

Låter rimligt. Scandinavian Masters tävlar ju i gärdsgårdsserien när det gäller prispengar. Som jämförelse kan nämnas att Tiger Woods kom på delad 23 plats i St Andrews och fick då 64.512 dollar för besväret...

Vet någon vad det var för mystisk helikopter som flög över banan under tävlingens slutskede?
Citera
2010-07-26, 16:07
Medlem
AT är trevlig men har luktat lite djupt i kokainburken ett par gånger... därav det "svarta fåret"
Citera
2010-07-26, 19:50
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
AT är trevlig men har luktat lite djupt i kokainburken ett par gånger... därav det "svarta fåret"

Fast så även hans bror (från säker men hemlig källa).
Citera
2010-07-26, 20:50
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Vet någon vad det var för mystisk helikopter som flög över banan under tävlingens slutskede?
Antingen var det USA som kontrollerar framtida uppskjutningsplatser av kärnvapen, eller så var det SVT som filmade.

Vad tror du?
Citera
2010-07-26, 23:08
Bannlyst
Känner honom lite grand sen lång tid tillbaka. Tycker han e jobbig o gapig, cola=javisst. Av nån anledning e han rätt poppis (även bland brudar) men det e väl för att han känner så mycket 'häftigt' folk genom krogen i första hand, och senare genom brorsan.
Citera
2010-07-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Antingen var det USA som kontrollerar framtida uppskjutningsplatser av kärnvapen, eller så var det SVT som filmade.

Vad tror du?

Jag trodde också att det var svt - men sedan började kommentatorerna från samma tv-bolag att klaga över helikoptern som enligt uppgift gick ned riktigt lågt vid 18 hålet och störde spelarna. Vore i och för sig riktigt kul om luftströmmen från helikoptern hade blåst ut Johnsons boll i vattengraven. Med segern i Bro klev han upp till 189 plats på golfens rankning - men svt tycker att han har en given plats i Ryder Cup. http://dps.twiihosting.net/wgr/doc/content/archive/2010/owgr30f2010.pdf
Citera
2010-07-27, 11:17
Medlem
slackos avatar
Anders Timell kör, eller gjorde iallafall för nåt år sen, en risig ful jävla Volvo XC70
Som han dessutom alltid parkar lite vartfan han vill, hade en period förra sommaren när jag stötte på den där jäveln varenda jävla dag och han stod alltid på trottoaren eller på mina lastzoner, eller bara rätt av halvt i en korsning

Har dessutom levererat grejer till restaurangen där han jobbar, i början på birgerjarlsg. Han stod i dörren och tog emot gäster och snäste åt mig att ta mig runt till varumottagningen

Däremot måste jag säga att jag lyssnade mycket på Adam och Gry för några år sen där han är deras sidekick och där gör han ett bra jobb, eller gjorde iaf. nu vet jag inte
Citera
2010-07-27, 13:27
Medlem
han har jobbat på expressen som sportkrönikör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här