2005-11-22, 10:18
Medlem
xallos avatar
Har för mig att han är colatorsk!
Citera
2005-11-22, 10:20
Medlem
Grabben är ju så mediakåt som man kan bli, han och Filip Hammar är väldigt lika.
Båda är såna personer som man verkligen ser på hur jävla roligt dom tycker det är att vara med i Tv.
Anders är nog riktigt avis på att brorsan Martin är med så mycket i Tv.

Tycker han verkar vara en rolig person dock lite för "på", om han taggar ner lite så vore det bra.
Citera
2005-11-22, 10:23
Medlem
HGs avatar
Colatorsk - javissst
Citera
2005-11-22, 11:12
Medlem
BlackAdolfs avatar
Kolatorks - självklart, han jobbar ju på resturang i Stockholm
Citera
2005-11-22, 11:24
Bannlyst
Jag tyckte han kändes otroligt svagbegåvad
Citera
2005-11-22, 11:42
Medlem
erikbes avatar
I något sammahang hade han med sig en banderoll till en hockeymatch i globen när DIF-Modo möttes och bröderna Sedin spelade. På banderollen stod det "Bröderna Sedins föräldrar är syskon"

Vakterna satte stopp har jag för mig. Någon som vet mer?
Citera
2005-11-22, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
I något sammahang hade han med sig en banderoll till en hockeymatch i globen när DIF-Modo möttes och bröderna Sedin spelade. På banderollen stod det "Bröderna Sedins föräldrar är syskon"

Vakterna satte stopp har jag för mig. Någon som vet mer?
Så kan man även tro i fallet bröderna Timell
Citera
2005-11-22, 13:55
Medlem
Anders Timell

Som sagts tidigare, han har jobbat på en hel rad krogar runt om i Stockholm och är just nu på Riche. Kompis med hela mediaeliten. Han känns ungefär som Henrik Schyfferts onda bror. Vinnlägger sig mycket om att ha ett så risigt utseende som möjligt. Tycker fortfarande ironiska t-shirts är väldigt roligt. Rätt obehaglig.
Citera
2005-11-22, 14:59
Medlem
Han verkar väldigt omogen och ha svårt att acceptera att bli vuxen. Det kan ju hjälpa till att förklara hans skönhetsoperation och de barnsliga skämten om inte annat.
Citera
2005-11-22, 15:26
Medlem
anders verkade helt jävla överkåt på att säga och göra så mycket det gick under programmets gång. Förmodligen för att få kuken på någon program-producent att rycka till och ha honom med honom i något annat program. kort sagt en riktig media-hora.

det där med att han körde upp stjärten i vädret och att det klipptes in flera gånger under program var bara upprörande och konstigt. kände mycket obehag i samband med det och den musiken som spelades samtidigt

och självklart drar han cola, det har jag hört från flera. han jobbar ju som sagt på restaurang i sthlm
Citera
2005-11-22, 15:31
Medlem
hur gammal är Anders?

vad var det förresten för snack om att han hade ett "gubbansikte"?
Citera
2005-11-22, 16:28
Medlem
Synthetics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
hur gammal är Anders?

vad var det förresten för snack om att han hade ett "gubbansikte"?

40

Här är en bild som visar att Anders var tidigt i krogsvängen:

http://img431.imageshack.us/img431/9817/timell8nd.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in