Fan ta Paypal. De vill tjäna på varje lilla transaktion och ärende som sker.
Jag kan inte svara för dig då du förmodligen varken innehaver VPN samt att du har ditt eget kort länkat på ditt konto.
Själv fick jag in en stor betalning för ett account på ett spel. När det gick ett par dagar, gjorde personen chargeback. Nice. Tog tillbaks mitt account dagen därpå, folk som inte kan förhålla sig till deals
Så jag blev ett par tusen kronor minus på kontot. Då mailar jag Paypal och förklara situation samt skickar in bevis, så skickar dem en länk till användarvillkoren + beskrivning utav att det är ett måste att betala tillbaks dessa "minus" saldo i kontot.
Eftersom jag hade VPN samt inget kort länkat på kontot tog mig an tillfället och bad de dra åt helvete och att jag har gärna ett minus saldo där för jag lämnar skitiga Paypal i vilket fall som helst. Märkbart irriterad svar fick jag sedan av Paypal Personal där de förmedlar att de lär skicka det vidare till " inkasso " vilket jag svarar att jag gärna vill veta hur de ska gå tillväga med det, då jag varken har mitt namn,adress eller kort länkat eller något förövrigt som har med mig att göra, samt att jag använt VPN. Där blev det tyst, än idag 2016 har jag minus där på saldot. Detta var 1 år sedan. (Inget mail svar heller

)
Mitt tips är ändå att du försöker skriva ut kortet från din paypal, delete den, det ska funka i inställningarna. Sedan skapar du ett nytt paypal konto och låter denna vara. Eller lämna Paypal helt.