Fan ta Paypal. De vill tjna p varje lilla transaktion och rende som sker.
Jag kan inte svara fr dig d du frmodligen varken innehaver VPN samt att du har ditt eget kort lnkat p ditt konto.
Sjlv fick jag in en stor betalning fr ett account p ett spel. Nr det gick ett par dagar, gjorde personen chargeback. Nice. Tog tillbaks mitt account dagen drp, folk som inte kan frhlla sig till deals
S jag blev ett par tusen kronor minus p kontot. D mailar jag Paypal och frklara situation samt skickar in bevis, s skickar dem en lnk till anvndarvillkoren + beskrivning utav att det r ett mste att betala tillbaks dessa "minus" saldo i kontot.
Eftersom jag hade VPN samt inget kort lnkat p kontot tog mig an tillfllet och bad de dra t helvete och att jag har grna ett minus saldo dr fr jag lmnar skitiga Paypal i vilket fall som helst. Mrkbart irriterad svar fick jag sedan av Paypal Personal dr de frmedlar att de lr skicka det vidare till " inkasso " vilket jag svarar att jag grna vill veta hur de ska g tillvga med det, d jag varken har mitt namn,adress eller kort lnkat eller ngot frvrigt som har med mig att gra, samt att jag anvnt VPN. Dr blev det tyst, n idag 2016 har jag minus dr p saldot. Detta var 1 r sedan. (Inget mail svar heller

)
Mitt tips r nd att du frsker skriva ut kortet frn din paypal, delete den, det ska funka i instllningarna. Sedan skapar du ett nytt paypal konto och lter denna vara. Eller lmna Paypal helt.