Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
För att återgå till ämnet: Varför tror du att det skall bli ett "folkuppror" i Ryssland när ryssarna är gladare och nöjdare med tillvaron än t.ex. portugiser, greker, ungrare och ester? Det har ju inte blivit några "folkuppror" i de länderna. Vänligen redogör för dina bästa argument utan att förfalla till personangrepp. För allas trevnad. Så skall du se att det kan vara riktigt roligt att diskutera politik om man inte kokar av ilska hela tiden.
Ämnet? Var har jag sagt specifikt att det kommer att bli ett folkuppror i Ryssland? Jag har inte startat den här tråden, det är ännu ett av den oändliga raden bevis på att du har 0 koll när du skriver dina inlägg, 0 koll.
Självklart är det svårt med ett folkuppror i en stenhård diktatur, vem vill riskera livet? Du?
VD, kan du gå ut och demonstrera för demokrati eller du vill inte ha det?
Det ska dock bli intressant att se vad som händer när Putin försvinner.
Din trevnad är lika intressant för mig som … ja Putins välbefinnande, så du har nåt du så nära kan relatera till.
Det är inte det minsta roligt att diskutera med dig eller andra putinister och diktatorkramare, det är mest ett tidsfördriv så ni inte ska sitta här och blåljuga dagarna i ända utan minsta mothugg.
Poängen är att du eller ni andra putinister inte ska tro ni kan sitta här och småsnacka om Ryssland som vore det vilket land som helst, du/ni talar för en diktatur , ett land som skiter i det mesta av folks rättigheter och är paria internationellt. Kom inte här och försök småmysa, det kan ni glömma.