Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Ja, är det så, så är det ett problem. Juden spelar sitt spel genom att kontrollera alla sidor av "konflikten". Maktjudar i USA bråkar med maktjudar i Ryssland, är det det du menar?
Jag skiter fullständigt i att Putlers svärson är en judisk affärsman, men det verkar vara viktigt för dig.
Citat:
Muslimerna är alltid ett problem var de än är. I detta fallet är det inte invandrare, utan muslimer vars områden som ryska tsarimperiet och Sovjet har erövrat från muslimska turko-mongoler. Putin har sett till att vita ryssar förökar sig mer och slutat supa. Det är positivt. Muslimerna är bara nyttiga idioter som går att kontrollera.
Ryska kvinnor gifter sig med muslimska män när deras tidigare suput dött eller hamnat i fängelse. Då får de en nykter man och skaffar då flera barn.
Citat:
Spelar det någon roll idag? Moskva tillhör ju vita ryssar.
Nä, inte för mig, så länge det inte rör sig om islamister, typ den uzbekiska utbildade barnskötaren som skar huvudet av den handikappade lilla flicka hon skulle ta hand om och gick om kring i Moskva och höll uppe huvudet, samtidigt som hon ropade "jag är en terrorist!". Men för dig så spelar det kanske roll att Europas största moské finns i Moskva, (Det brukar ändå, av förklarliga skäl, bli trångt vid muslimskt festfirande i Moskva). Det kanske också spelar roll för dig att Putler sagt att: "Vi behöver inte bättre relationer med den muslimska världen, vi är en del av den."
Citat:
Putin är skicklig strateg. Han har säkert läst mycket böcker om hur man handskas med fienden. "Håll dina vänner nära, dina fiender närmare". Putin är inte lika korkad som andra dårar som vill kriga mot allt och alla. Krig vinns inte genom vapen idag.
Sant är att i dagens krig behöver man inte ens använda sig av vapen, annat än i nödfall eller på slutet av konflikten. Detta har Ryssland fattat, vilket också är orsaken till att jag debatterar här. Det viktiga är "viljornas kamp" och att den egna viljan "segrar", direkt eller indirekt. Den ryska cancersvulsten har bara ett slutmål, utvidgning, eller i alla fall ett avgörande inflytande, över, helst, resten av världen.
Tja, de tyska nazisterna och de italienska fascisterna hade något konkret att ta på. Hitler fick bukt med arbetslösheten och mildrade den sociala misären, Mussolini dränerade träsk och byggde nya städer. Vad gäller Putler och Ryssland så hyser du bara, ytterst ogrundade, förhoppningar. Det enda som Ryssland handlar om är att utvidga imperiet, direkt eller indirekt. Ideologi skiter man fullständigt i så länge som imperiet utvidgas. Det är bl.a. därför Ryssland, gladeligen, stödjer så väl höger- som vänsterextremister i EU och USA. Man hoppas på att väst skall försvagas, extremisterna kan man ta i tur med senare, om de skulle utgöra något som helst hot emot den ryska direkta eller indirekta dominansen.