2016-04-03, 17:03
Medlem
SurTrollets avatar
Knappt har det senaste offret hunnit bli jordsatt innan det var dags igen;
Citat:
Det ska ha blivit slagsmål utomhus mellan flera personer som var bekanta med varandra, enligt polisen. Man åkte till platsen och grep den misstänkte, som är i 35-årsåldern, vid midnatt.
–Han är misstänkt för misshandel, brott mot vapenlagen, brott mot knivlagen och olaga hot, säger Christer Nilsson, inre befäl vid polisen i Kristianstad.
http://www.kristianstadsbladet.se/ny...ch-vapenbrott/

Lite drygt två månader har det gått sen senaste "incidenten" nere i stugbyn då en 65åring bragtes om livet;
(FB) Misstänkt mord i Degeberga 2016-01-28

...kan inte vara många barnfamiljer som vill semestra där något mer när det är värsta High Chapparal om helger & nätter?
Iaf är det vad jag har hört av boende i närområdet, att det var nere i stugnbyn detta skedde (bråket inatt då) för en bekant till mig var ute med hunden vid den tiden och hörde att det var ett jäkla liv där nere..
Senast redigerad av SurTrollet 2016-04-03 kl. 17:09.
Citera
2016-04-10, 19:13
Medlem
Var inte i stugbyn. Och inga knivar.
Citera
2016-04-10, 19:56
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffedrickaren86
Var inte i stugbyn. Och inga knivar.
-Berätta mer!

Jag var helt övertygad om att det var där nere det hade skett, en bekant sa det var ett jäkla liv på kvällen där fram till tolvsnåret vilket ligger rätt i tiden. Sen var det stugor uthyrda till något fotbollslag(?) (eller vilken sport det nu var?) så gott om människor var det åtm.
Iaf så verkar ju du ligga inne med info så låt höra!
Citera
2016-04-11, 22:24
Medlem
Var mer en en mil där i från. Ett privat bråk som spårade ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in