Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-01, 15:03
  #1
Medlem
Hej,

Vad anser ni är ett lämpligt löneanspråk för en tjänst där man är en slags mix av administratör och kundtjänsmedarbetare? Jag har tidigare erfarenhet av administrativt och kundtjänstarbete. Ca 3 år.

27 är gammal. Relativt litet företag men expanderande och många stora kunder.

Stort tack för hjälpen!
Citera
2016-04-01, 15:18
  #2
Medlem
Pulpas avatar
24 tusen. exl ev ob.

Vad har du haft på ditt tidigare jobb?
Citera
2016-04-01, 22:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpa
24 tusen. exl ev ob.

Vad har du haft på ditt tidigare jobb?


Har haft så många olika. Min sista, som jag har kvar, är timanställning. 161 kr/h inkl sem.ers.

Jag drog till med 26000 iaf
Citera
2016-04-02, 00:36
  #4
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deldsm
Hej,

Vad anser ni är ett lämpligt löneanspråk för en tjänst där man är en slags mix av administratör och kundtjänsmedarbetare? Jag har tidigare erfarenhet av administrativt och kundtjänstarbete. Ca 3 år.

27 är gammal. Relativt litet företag men expanderande och många stora kunder.

Stort tack för hjälpen!

Citat:
Ursprungligen postat av deldsm
Har haft så många olika. Min sista, som jag har kvar, är timanställning. 161 kr/h inkl sem.ers.

Jag drog till med 26000 iaf
Vilken lön du kan få beror på många olika faktorer - var i landet företaget är verksamt, vilka arbetsuppgifter du har (t,ex, mer krävande ekonomihantering eller krav på kunskaper kring till exempel arbetsrättsliga frågor eller juridiken kring dokumenthantering) motiverar högre lön), om du har specifik utbildning för uppgifterna och en massa annat.

Men om du har "typiska" administrativa uppgifter så låter lönen du krävt rimlig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback