Resultat:
0%
röster
2006-02-01, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powerboy
Jag dumförklarar dig officiellt. Du är fan helt j**** blåst.
Tja, nu vet du hur det känns iallfall.

Tack Och puss.
2006-02-01, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Detsamma gäller dig mankan. Om du inte känner för att diskutera, lämna hellre tråden istället för att sabotera.
Tydligen var de 20 frågeställningar som Mankan la upp obekväma för dig. Istället riktar du kritik mot hans smileys haha väx upp mannen.
2006-02-02, 00:12
Bannlyst
"If the people knew what we had done, they would chase us down the street and lynch us." -- George W Bush.

Ni troende, fortsätt slicka hans röv..
2006-02-02, 08:42
Medlem
Pads avatar
Citat:

Tja, det är inte Silent Storm som lämnat ett spår av obesvarade frågor om vad han tror på och konkret bevisning av det. Däremot har du fått en hel del mothugg och frågor som du bara ignorerat.

Kolla bara på GhostTrax hantering av sin alternativa pentagonkrasch. När argumenten tryter så väljer man att bara gå därifrån, det har vi sett ganska många gånger i det här forumet.

Mitt tips är att du läser igenom HELA den här tråden, för då kommer du att inse (förhoppningsvis, men jag är inte säker på det) att Silent Storm har rätt. Det ÄR samma frågor som redan besvarats, men eftersom konspirationsteoretikerna inte är så sugna på att städa bort teorier och "bevis" som blivit vederlagda så plockas de fram igen ett par veckor senare. Givetvis blir de inte mer sanna för det (och de är så puckade eller oärliga att de gnäller om cirkelresonemang när det alltid är de som är skyldiga till det, det var därför som jag föreslog tråden för vederlagda teorier, vilket borde glädja dem om de har något konkret att komma med).

Om du ändå tar dig an läsarbetet med den här tråden så kan du ju försöka föra lite statistik över vilka som bara länkar till lösryckta påståenden från pårökta hemsidor och vilka som resonerar med hjälp av logik och naturlagar.

Mitt tips är att du inte gör en poll här för att ta reda på om folk tycker att det är du eller Silent Storm som är helt jävla blåst... Jag tror tyvärr inte att det skulle utfalla till din fördel.
2006-02-02, 08:44
Medlem
Pads avatar
Citat:
Tydligen var de 20 frågeställningar som Mankan la upp obekväma för dig. Istället riktar du kritik mot hans smileys haha väx upp mannen.

Kanske har det redan gjorts ett antal gånger förr.

Väx upp pojken.
2006-02-02, 10:26
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:

Vad är det som händer?
Har lunarstorm stängt.

Kul att du i nästa inlägg skriver väx upp mannen.
2006-02-02, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Mitt tips är att du inte gör en poll här för att ta reda på om folk tycker att det är du eller Silent Storm som är helt jävla blåst... Jag tror tyvärr inte att det skulle utfalla till din fördel.
Jag har en bättre idé.
Vi träffas, så ska ni se vilka "loosers" ni är jämfört med mig.
2006-02-02, 15:56
Bannlyst
Citat:
Jag har en bättre idé.

Bästa vore väl om du höll dig till topic och svarade på frågor som är direkt ställda till dig.

Eller törs du inte?
2006-02-02, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Kanske har det redan gjorts ett antal gånger förr.

Väx upp pojken.
Nej. Vad jag vet så är det första gången Mankan skriver upp de 20 punkterna, som talar emot den officiella rapporten. Men jag har ej sett någon besvara dessa, istället riktar ni kritik mot hans smileys..moget..
2006-02-02, 16:04
Medlem
Pads avatar
Citat:
Jag har en bättre idé.

Jag lovar att bjuda dig på en läskeblask om du tittar in på mitt jobb här i Jönköping.

Jag måste säga att det är stor humor att du

A) tror att de punkter som mankan nämner är någon slags nyheter i konspirationssammanhang

B) klagar på folk för att de inte genast sätter igång att vederlägga dem

samtidigt som du

C) har ett stort lass obesvarade frågor själv

Så mitt råd är, kamma till dig.
2006-02-02, 16:13
Medlem
Pads avatar
Citat:
Nej. Vad jag vet så är det första gången Mankan skriver upp de 20 punkterna, som talar emot den officiella rapporten. Men jag har ej sett någon besvara dessa, istället riktar ni kritik mot hans smileys..moget..

Och då infinner sig ju frågan (skall du springa från den här också månntro), har du läst igenom hela tråden?

Nästa fråga är givetvis vilka som duckat flest frågor så här långt. Du kan ju göra en liten studie över hur många gånger mankan sprungit bort från resonemang och frågeställningar som slagit hål på hans fina teorier. Allvarligt talat Powerboy, borde inte det funka som en tankeställare?
2006-02-02, 16:22
Medlem
Citat:
Jag har en bättre idé.

Ja du, det har faktiskt varit nåt jag önskat längen nu. Att live få träffa en eller några konspirationstroende som de som florerar här i tråden, och ta en stilla fika och snacka lite. Och sen ta fram en bag med lite lämpliga saker så man kunde göra små enkla experiment som bevisar hur vissa för ämnet viktiga fysiska lagar och annat fungerar. Det skulle bli väldigt kul att se hur de skulle försöka förklara att det de ser live just då inte stämmer med verkligheten eller vad de själva påstått, eller att det kan bevisa vissa saker angående 9/11.

Vad kan man då behöva ha med sig i bagen då? Tja sånt som alla gossar bör ha sett i fysiksalarna och dessa lektioner, inget märkvärdigt egentligen.

Man kan ju ha en maräng som man sätter i framänden på ett plåtrör, så det får simulera den bräckliga noskonen på flygplanen. Sen kan man med detta rör kasta spjut mot en glasruta och se om marängen gör att röret plötsligt inte kan krossa rutan utan att man måste skjuta hål med nåt annat före röret träffar.

Man kan göra många små trevliga experiment för att bevisa hur saker och ting fungerar i naturen, på en nivå strax över skogsmulle så att även konspirationsivrarna har en chans att kanske förstå....

Sen skulle det ju även vara väldigt intressant att se hur de ser ut, kanske det finns någon sån stolle här i Sandviken.... Och om de är lika kaxiga live när åsikterna och teorierna skall dryftas när det inte lika lätt kan vifta bort verklighet och fakta, som de kan och vågar vara här på FB.

Dr Tinnitus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in