Resultat:
0%
röster
2006-09-14, 18:42
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerboy
Ska jag berätta hur det verkligen gick till? OK lyssna..

Dem hittade några "billiga" araber och erbjöd dem en summa pengar, för att i lugn och ro spela in detta. Så nu vet du..

Om jag nu spelar in ett ljudklipp och säger att jag har dödat JFK, skulle du tro på det? Är det ett bevis?

Tja, om man i efterhand kan verifiera med hjälp av anhöriga att det verkligen var de passagerare som boardade planet så stiger bevisvärdet kraftigt.
2006-09-14, 18:43
Avslutad
Citat:
Ska jag berätta hur det verkligen gick till? OK lyssna..

Dem hittade några "billiga" araber och erbjöd dem en summa pengar, för att i lugn och ro spela in detta. Så nu vet du..

Om jag nu spelar in ett ljudklipp och säger att jag har dödat JFK, skulle du tro på det? Är det ett bevis?

Nej. Du var väl knappt ens född när Palme mördades, så redan där hade bevis talat emot dig.

jaså är det så det gick till? Kan du inte länka mig till lite bevis för det påståendet (om inspelningen)? Det hade jag verkligen inte hört talas om.
2006-09-14, 18:44
Medlem
Pads avatar
Citat:
hahaha No comments!

Nej jag förstår att det där blir svårt för dig att försvara.

Eller tycker du på fullt allvar att man bara blint skall köpa vad de påstår? Inte dubbelkolla med andra?
2006-09-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
1. 4 islamistiska extremister kapar ett plan som störtas i Pennsylvania
Eller så sköts det ner
2006-09-14, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Eller så sköts det ner

Det hade faktiskt varit en rimlig åtgärd. Svårt beslut att ta, dock. Och klippet med Rumsfeld; var är hela det talet/intervjun? Det är så uppenbart klippt att till och med snöbollarna på Youtube har kommenterat det. Och: Googlesökning på Rumsfeld says 93 shot down".
Lättledda får.

Kolla här, förresten, en alternativ konspiration:

Citat:
Okay, now that we know the attacks were an inside job, stop and ask yourself:

Who stood to gain from the attack?

Not Bush, obviously. He's at historically low approval ratings and his party is about to be thrown out of power.

So ask yourself... who was in office when the "hijackers" first went to flight school?

Bill Clinton.

Look at how many liberal authors have struck it rich with anti-Bush books and anti-Bush blogs since 9/11. Look at how they've energized their base with the conspiracy theories.

So we're left to ask ourselves, why did liberal Democrats murder 3,000 of their own people? These are hard questions we must answer.
2006-09-14, 18:47
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Eller så sköts det ner

Det kan diskuteras däremot. För planet ligger där och kropparna är identifierade. Jag tror inte på det, men jag har ingenting som stödjer det faktum att det inte kunde vara så.
2006-09-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
"din" sida
Konspirationsteoriteker har oftast många olika unika teorier, till skillnad från alla ni som äter allt Illuminati stoppar i er mun. Därav kan du inte ange detta uttryck.
2006-09-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Det kan diskuteras däremot. För planet ligger där och kropparna är identifierade. Jag tror inte på det, men jag har ingenting som stödjer det faktum att det inte kunde vara så.
Varför skulle planet/kropparna inte ligga där om det sköts ner? Det sköts ju troligen ner på ett milt sätt så att det skulle se normalt ut. Du litar inte på Rumsfeld bara för att det inte platsar med din Illuminati-fria världsbild?
2006-09-14, 18:56
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Konspirationsteoriteker har oftast många olika unika teorier, till skillnad från alla ni som äter allt Illuminati stoppar i er mun. Därav kan du inte ange detta uttryck.

Fick inget svar vad jag kan se.
så jag frågar igen
Varför ser en "konspirationstekniker" enbart konspirationer?
Det finns uppgifter här i tråden som är motbevisade genom bla fakta.
Men sånt kan inte en "konspirationstekniker" se , utan det måste vara en jätte konspiration.

Varför?

Allt som stöder deras teori godkänns utan tvekan.
2006-09-14, 18:59
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:

Jag har en teori. Palme blev skjuten av Ingvar Karlsson iklädd en Christer Pettersson kostym!

Ganska unikt va?
2006-09-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Fick inget svar vad jag kan se.
så jag frågar igen
Varför ser en "konspirationstekniker" enbart konspirationer?
1. Vad är en konspirationstekniker
2. Jag gör inte det hela tiden. Men konspirationer existerar i princip övverallt. Vem vet om din flickvän varit ottrogen t.e.x
2006-09-14, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Tja, om man i efterhand kan verifiera med hjälp av anhöriga att det verkligen var de passagerare som boardade planet så stiger bevisvärdet kraftigt.
Det finns 2 alternativ! Alternativ 1: De originala flygplanen landade hemligt på militära baser och ersattes av fjärrstyrda militära plan som styrdes mot sina mål! De påstodda passagerarna lever än idag, flott med pengar med okänd identitet..de helt enkelt sammarbetade med USA-Government och var medvetna om allt som hände! Alternativ 2: Att passagerarna helt enkelt blev offer. Planen startade som bestämt, de flögs sedan över havs och blev nedskjutna. Militära fjärrstyrda plan ersatte och tog fart mot sina mål

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in