Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Faktum kvarstår, du kommer aldrig kunna vederlägga att det omöjligtvis kan ha varit en Boeing 757 som orsakade det där lilla kvadratiska hålet i Pentagons vägg, utan ett spår av vingarnas eller stjärtfenans anslag i anslutning till det där hålet!
Faktum kvarstår, vi har redan gjort det, med enkel logik dessutom. Tyvärr har du ju minne som en guldfisk, och jag är inte sugen på att slå den gamla döda hästen mer. Jag vill dessutom minnas att vi inte fått ETT ENDA konkret mothugg på de redogörelser vi lämnat (mer än att jag kallats för sagoberättare då, men det räknar jag knappast som ett argumnet). Med andra ord, bollen är återigen din.
Bara för att du upprepar det där många gånger blir det inte sant. Du framstår bara som en Hare Krishnaanhängare.
Särskilt intressant är att du inte bara låter bli att svara på våra frågor (du har väl inte glömt bort dem, jag känner att jag måste påminna dig eftersom ditt minne verkar ha en liten formsvacka), utan att du inte ens svarar något i stil med "jag tänker inte svara". Tror du att frågorna försvinner om du bara ignorerar dem? Det kan jag garantera att de inte gör, vi kommer säkert att få fler frågor, och de kan jag fylla på tråden med så att den håller sig flytande. Den är redan nu ett utmärkt bevis på hur tunn argumentation du för.
Så anden, släpp sargen.