Resultat:
0%
röster
2004-07-16, 14:11
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Nej, den här skandalen växer för varje dag som går, och du kan hålla dig uppdaterad kring alla aspekter av 9/11-komplotten på forumet hos
http://www.letsroll911.org

Jag rekommenderar faktiskt att ni kollar upp den här länken (om ni nu inte har varit där redan)... Konspirationsteoretikerna får rätt bra med spö av folk med fackkunskaper (typ piloter och folk som jobbat inom försvarsmakten) i diskussionsforumen. Jag kan väl säga som så att andens beskrivning av ett sanningens paradis där konspirationsteoretikerna klurat ut allting inte riktigt stämmer.

Vilka tomtar...

Men du anden, lite frågor kanske skulle besvaras av dig?
2004-07-16, 14:22
Bannlyst
Citat:
Dessutom får du det bekräftat från en massa andra nyhetskanaler här, som du inte verkar ha brytt dig om att kolla in:

http://www.welfarestate.com/911

Nej, den här skandalen växer för varje dag som går, och du kan hålla dig uppdaterad kring alla aspekter av 9/11-komplotten på forumet hos

Vad betyder "doubt"?

Enkelt vanligt ord i engelskan som 10 åringar i Sverige får lära sig.
2004-07-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Men släpp sargen nu och kom in i matchen. Om vi tävlar om vem av dig och mig som kunnat vederlägga flest saker så är du bara tvåa. Jag och andra har redan dissekerat de där bilderna, förklarat hur det går till och plockat isär allt ditt svammel. Inte på EN ENDA punkt har du haft något att sätta emot (nej, att posta nya länkar till liknande sidor är INTE samma sak som att delta i debatten eller att sätta emot). Som sagt, det är redan genomgånget enligt samma händeslförlopp som alltid när det gäller dig:

1) Du hävdar något (oftast med ordet "bevisat" i titeln av någon konstig anledning) och skickar med en eller flera sumplänkar
2) Folk kollar upp länken, oftast skrattar de gott när de ser länkens innehåll
3) Folk skriver tillbaka och vederlägger det du skrev
4) Det hela "glöms bort" av dig och du hoppar till punkt ett med en ny grej
5) När det gått några veckor återanvänder du det redan vederlagda påståendet, ofta med samma skitlänk.

Anden, du är en pajas. Det spelar egentligen ingen roll om du driver med oss eller om du bara har en total oförmåga att umgås i möblerade rum enligt civiliserad modell, du har blivit så fantastiskt överbevisad så att om vi fick spanka dig en gång för varje fel vi påvisat så skulle du inte kunna sitta ner förräns det var dags för pension. Så illa är det.

På tal om vederlägga... är det inte dags att du tar tag i de där frågorna vi ställt till dig?

Faktum kvarstår, du kommer aldrig kunna vederlägga att det omöjligtvis kan ha varit en Boeing 757 som orsakade det där lilla kvadratiska hålet i Pentagons vägg, utan ett spår av vingarnas eller stjärtfenans anslag i anslutning till det där hålet!
2004-07-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag rekommenderar faktiskt att ni kollar upp den här länken (om ni nu inte har varit där redan)... Konspirationsteoretikerna får rätt bra med spö av folk med fackkunskaper (typ piloter och folk som jobbat inom försvarsmakten) i diskussionsforumen. Jag kan väl säga som så att andens beskrivning av ett sanningens paradis där konspirationsteoretikerna klurat ut allting inte riktigt stämmer.

Vilka tomtar...

Men du anden, lite frågor kanske skulle besvaras av dig?

Nu har det kommit fram att flight 93 sköts ner!!!

Av Rick Gibney!!

Så den officiella skrönan att planet skulle ha störtat efter bråk på planet stämmer alltså inte!!

Det stora avslöjandet har du just på:

Där kan du också läsa om hur WTC-7 sprängdes den 11 september, hur det nu gick till...

Dessutom allt kring missilattackerna mot WTC-tornen och hur man därefter sprängde Tornen...

Med mera, med mera, allt finns där!
2004-07-16, 14:34
Bannlyst
Citat:
Du kommer aldrig kunna vederlägga faktumet att en Boeing 757 omöjligt kan ha legat bakom det där lilla kvadratiska hålet i Pentagon, där man dessutom inte ser ett spår efter vingarnas eller stjärtpartiets anslagsställe!

Sluta dröm och vakna upp till verkligheten istället!

Vi frågar igen, kanske bättre lycka nu.

Dina skitsidor borde ju kunna komma upp med mer exakta uppgifter hur stort hålet var, att bara säga att den är "några kvadratmeter" hjälper inte.

Var den 2, 4, 6 kvadratmeter stor? Om du har en 11 årings matte i hjärnan så ser du problemet.

Få se om vi får ett svar med länkar eller om patienten använder den interna hårddisken.

Svaren tenderar till att bli lite svävande då hjärnan används
2004-07-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Saliv
Vad betyder "doubt"?

Enkelt vanligt ord i engelskan som 10 åringar i Sverige får lära sig.

Det s.k. tvivlet har som sagt visat sig stämma till punkt och pricka!
2004-07-16, 14:43
Medlem
Pads avatar
Citat:
Faktum kvarstår, du kommer aldrig kunna vederlägga att det omöjligtvis kan ha varit en Boeing 757 som orsakade det där lilla kvadratiska hålet i Pentagons vägg, utan ett spår av vingarnas eller stjärtfenans anslag i anslutning till det där hålet!

Faktum kvarstår, vi har redan gjort det, med enkel logik dessutom. Tyvärr har du ju minne som en guldfisk, och jag är inte sugen på att slå den gamla döda hästen mer. Jag vill dessutom minnas att vi inte fått ETT ENDA konkret mothugg på de redogörelser vi lämnat (mer än att jag kallats för sagoberättare då, men det räknar jag knappast som ett argumnet). Med andra ord, bollen är återigen din.

Bara för att du upprepar det där många gånger blir det inte sant. Du framstår bara som en Hare Krishnaanhängare.

Särskilt intressant är att du inte bara låter bli att svara på våra frågor (du har väl inte glömt bort dem, jag känner att jag måste påminna dig eftersom ditt minne verkar ha en liten formsvacka), utan att du inte ens svarar något i stil med "jag tänker inte svara". Tror du att frågorna försvinner om du bara ignorerar dem? Det kan jag garantera att de inte gör, vi kommer säkert att få fler frågor, och de kan jag fylla på tråden med så att den håller sig flytande. Den är redan nu ett utmärkt bevis på hur tunn argumentation du för.

Så anden, släpp sargen.
2004-07-16, 14:45
Medlem
Pads avatar
Citat:
Nu har det kommit fram att flight 93 sköts ner!!!

Av Rick Gibney!!

Så den officiella skrönan att planet skulle ha störtat efter bråk på planet stämmer alltså inte!!

Det stora avslöjandet har du just på:

Där kan du också läsa om hur WTC-7 sprängdes den 11 september, hur det nu gick till...

Dessutom allt kring missilattackerna mot WTC-tornen och hur man därefter sprängde Tornen...

Med mera, med mera, allt finns där!

oj, nya länkar, inga nyheter... Någon förvånad?

Dags att besvara frågor anden!
2004-07-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Saliv
Vi frågar igen, kanske bättre lycka nu.

Dina skitsidor borde ju kunna komma upp med mer exakta uppgifter hur stort hålet var, att bara säga att den är "några kvadratmeter" hjälper inte.

Var den 2, 4, 6 kvadratmeter stor? Om du har en 11 årings matte i hjärnan så ser du problemet.

Få se om vi får ett svar med länkar eller om patienten använder den interna hårddisken.

Svaren tenderar till att bli lite svävande då hjärnan används

Hålet motsvarar mindre än höjden av två av Pentagons kontorsfönster, som du ser här:

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/trou_en.htm

Dessutom fick sig inte kontorsfönstrena omedelbart ovanför hålet, där fantasiplanets stjärtfena skulle ha träffat, så mycket som en rispa i sig...

Det här blir bara roligare och roligare...
2004-07-16, 14:53
Medlem
Kommer vara borta från tangentbordet under ett par dar nu, och som ni alla kan se, så är det Pentagonhålet som fällde avgörandet!

Det var ingen Boeing 757!

Skål på er alla och

Trevlig helg!
2004-07-16, 14:54
Medlem
Pads avatar
Citat:
Hålet motsvarar mindre än höjden av två av Pentagons kontorsfönster, som du ser här:

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/trou_en.htm

Dessutom fick sig inte kontorsfönstrena omedelbart ovanför hålet, där fantasiplanets stjärtfena skulle ha träffat, så mycket som en rispa i sig...

Det här blir bara roligare och roligare...

Oj, vad förvånad jag blir att du inte kunde ge något särskilt detaljerat svar på Mårtens fråga...

Två nya frågor anden, jag tror att jag skall klistra in dem i tråden för obesvarade frågor till dig, men du kan ta tag i dem här och nu om det passar bättre:

1. Vet du vilken kvalitet det var på fönstren i Pentagon (du vet viktig militär byggnad och dessutom i den förstärkta delen)?

2. Kan du med säkerhet säga hur planet skulle reagera vid kollisonen och därför ange exakt var stjärtfenan skulle slå i? Om jag får ta ett avlägset exempel så kan en kula som man skjuter genom ett trä ändra riktning och ha sig ganska rejält, och det går inte att på förhand veta hur. Vad har du för kunskaper som gör att du med bestämdhet kan säga att inte planet ändrade riktning eller betedde sig på annat sätt väl inne i byggnaden (märk väl att jag inte påstår att planet gjorde det).
2004-07-16, 14:57
Medlem
Pads avatar
Citat:
Kommer vara borta från tangentbordet under ett par dar nu, och som ni alla kan se, så är det Pentagonhålet som fällde avgörandet!

Det var ingen Boeing 757!

Skål på er alla och

Trevlig helg!

Vem skulle "fälla" det avgörandet. Det är inte så svårt att avgöra att du är den som haft absolut svårast att hitta argument och bevis för din sak... Men så blir det ju om man kritiskt hakar upp sig som en trasig gramofon och tvångsmässigt postar samma länk 300000000 gånger. Jag menar, jag skulle kunna länka till Flat Earth Society en gång i minuten, men det gör ju inte deras sak mer trovärdig, eller hur?

Trevlig helg på dig med! Hoppas du vilar ut och håller dig ifrån datorn, det skulle göra dig gott. Nästa vecka kanske du till och med orkar ta tag i vårt frågepaket?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in