Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-29, 22:03
  #313
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr
Du är välkommen att känna så, vi andra gör inte det.
Ironi kallas det!
Citera
2016-03-30, 16:26
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Kan ju inte vara så enkelt att ni har fel?
Vilka är "vi" och vad har "vi" fel om? Att solen kommer gå upp i morgon? Att men blir pigg av att sova? Att det åskar när blixten slår ner?
__________________
Senast redigerad av Geigerzehler 2016-03-30 kl. 16:28.
Citera
2016-03-31, 09:20
  #315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vilka är "vi" och vad har "vi" fel om? Att solen kommer gå upp i morgon? Att men blir pigg av att sova? Att det åskar när blixten slår ner?

Eller att media skrev rakt upp och ner om terrordåden i Bryssel, vad man visste, vad man trodde att man visste och vad olika människor hade för olika reaktioner och tankar kring terrordåden i Bryssel. Att medietråden i Flashback förgäves, genom enskilda formuleringar, försökte få medias rapportering om terrordåden att bli ett led i medias agenda att islamisera Sverige.
Citera
2016-03-31, 11:42
  #316
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Fel gällande vad? Att media inte är partisk och tendenciös kombinerat med rakt av lögnaktig?
Är du efterbliven alt anställd inom media?
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vilka är "vi" och vad har "vi" fel om? Att solen kommer gå upp i morgon? Att men blir pigg av att sova? Att det åskar när blixten slår ner?
Få se nu...

...Avpixlat etc kör på linjen "det kunde ha varit sant". Och ni menar på fullaste allvar att det skulle vara bättre än massmedia i stort? Och när rättade Avpixlat etc sig själva senast?

Vad jag fiskar efter är metod kontra utfall. Personer och ideologier som bara fokuserar på utfall brukar inte vara speciellt trevliga att ha att göra med i längden.
Citera
2016-03-31, 14:46
  #317
Medlem
Pansarveckets avatar
Det heter inte Stockholmssyndromet för intet.
Upponer-människor är trasiga barn av ensamstående föräldrar...
Citera
2016-03-31, 19:41
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Få se nu...

...Avpixlat etc kör på linjen "det kunde ha varit sant". Och ni menar på fullaste allvar att det skulle vara bättre än massmedia i stort? Och när rättade Avpixlat etc sig själva senast?

Vad jag fiskar efter är metod kontra utfall. Personer och ideologier som bara fokuserar på utfall brukar inte vara speciellt trevliga att ha att göra med i längden.
Har du något fel på läsförståelsen? Var har jag skrivit någonting om avpixlat?

Jag jämför svensk journalistik med utländsk journalistik, inte med avpixlat. Efterblivet påstående som helt saknar grund.
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Eller att media skrev rakt upp och ner om terrordåden i Bryssel, vad man visste, vad man trodde att man visste och vad olika människor hade för olika reaktioner och tankar kring terrordåden i Bryssel. Att medietråden i Flashback förgäves, genom enskilda formuleringar, försökte få medias rapportering om terrordåden att bli ett led i medias agenda att islamisera Sverige.
Var har jag påstått detta i tråden, somna om för fan ditt stolpskott. Vissa människors läsförståelse är verkligen sorglig. Om det är någon som verkar ha någon jävla agenda på forumet så är det ju för övrigt du, om man läser igenom dina tidigare inlägg.
__________________
Senast redigerad av Geigerzehler 2016-03-31 kl. 19:49.
Citera
2016-03-31, 19:56
  #319
Medlem
Återigen kan man konstatera att en viss yrkesgrupp är väldigt pigga på att klumpa ihop människor och skuldbelägga grupper. Jag tar ansvar för vad jag har skrivit i tråden så får andra ta ansvar för vad dom har skrivit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback