• 1
  • 2
2016-03-21, 20:33
Medlem
http://www.metro.se/nyheter/tva-man-...!CReqiv9uhiH6/

Vad är detta för rövhåll?
Citera
2016-03-21, 20:34
Medlem
BoISarens avatar
Lite citat
Citat:
Vid 19-tiden i fredags omhändertogs två män i 20-årsåldern för förargelseväckande beteende i ett badhus i Lindvallen i Malung-Sälens kommun rapporterar DT.

Männen ska enligt uppgifter från polisen ha hällt öl ner på en barnvagn uppifrån en terrass i badanläggningen.
Citera
2016-03-21, 21:16
Medlem
Sthlmsdudes avatar
Va ska man säga om dessa parasiter till människor?.. Att åka naken i kanan-fine, var säkert en kul fyllegrej men att hälla öl på någon bebis/småbarn som sover är riktigt lågt. Hade det varit ens egna och man sett det så hade det blivit ett redigt kok stryk.
Citera
2016-03-22, 10:14
Medlem
TarzansFarsas avatar
Haha förlåt men fnissade ganska hårt när jag läste titeln. Vem gör ens så och häller öl på ett jävla spädbarn?
Citera
2016-03-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmsdude
Va ska man säga om dessa parasiter till människor?.. Att åka naken i kanan-fine, var säkert en kul fyllegrej men att hälla öl på någon bebis/småbarn som sover är riktigt lågt. Hade det varit ens egna och man sett det så hade det blivit ett redigt kok stryk.

Jag tror du är på rätt spår här.
Citera
2016-03-22, 17:09
Medlem
*etniska svenskar
*pluggar fortfarande alt jobbar som säljare, mäklare el liknande
*finns inte i lexbase men pappa och eller dom själva förkommer i bilregistret som ägare till minst en BMW
*sena med alkoholdebuten
*villa-barn, mölndal, sollentuna el likn
*föräldrarna akademiker eller kanske mer troligt egna företagare
*kaoz-beteendet har sin grund i att föräldrarna fokuserat helt på självkänsla/självförtroende men brustit total och helt förbisett att ställa krav på allmänt hyfs och att visa andra hänsyn.

Framtidsprognos. Kommer naturligtvis sopas under mattan och efter ytterligare kanske 20-30 liknande incidenter, som inte heller leder någonstans, kommer dom gå in familjens företag alt genom föräldrarnas kontaktnät få ett bra jobb, stadga sig,bli goda familjefäder som kanske rent av dyker upp här och gnäller på blattar, slödder, wt´s osv

Inget att hetsa upp sig över. Finns tusentals liknande ungar som helg efter helg kaozar runt på samma vis.
Citera
2016-03-22, 17:21
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmsdude

Mm...kanske det som triggade....ingen förälder syntes till i närheten?
Citera
2016-03-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Var kommer din information i inlägg #7 ifrån då??

Från mig så klart, eller vad menar du?
Citera
2016-03-23, 11:20
Medlem
scoremaxs avatar
Jag menar att det:
Finns en artikel.
(Där inget vidare signalement ges)
Du skriver inlägg #7 .
(Som är väldigt utförligt i din beskrivning)
Sedan skriver du att det är talande att trådar där kriminella Svenska medelklassare och uppåt dör så snabbt.

Min fråga är alltså var informationen kommer ifrån (att det skulle handla om svenska "spoilers" ??
Citera
2016-03-23, 14:11
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
*etniska svenskar
*pluggar fortfarande alt jobbar som säljare, mäklare el liknande
*finns inte i lexbase men pappa och eller dom själva förkommer i bilregistret som ägare till minst en BMW
*sena med alkoholdebuten
*villa-barn, mölndal, sollentuna el likn
*föräldrarna akademiker eller kanske mer troligt egna företagare
*kaoz-beteendet har sin grund i att föräldrarna fokuserat helt på självkänsla/självförtroende men brustit total och helt förbisett att ställa krav på allmänt hyfs och att visa andra hänsyn.

Framtidsprognos. Kommer naturligtvis sopas under mattan och efter ytterligare kanske 20-30 liknande incidenter, som inte heller leder någonstans, kommer dom gå in familjens företag alt genom föräldrarnas kontaktnät få ett bra jobb, stadga sig,bli goda familjefäder som kanske rent av dyker upp här och gnäller på blattar, slödder, wt´s osv

Hej, du borde jobba med gärningsmannaprofilering :-) Lite äventyrsresor till Thailand glömde du bara.

Fast jag tror inte att de klarar av att driva familjeföretaget på sikt annat än i putten efter lite missade momsinbetalningar och så. Och gnällandet på FB kommer att vara rätt måttligt ändå :-)
Citera
2016-03-23, 18:43
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Haha förlåt men fnissade ganska hårt när jag läste titeln. Vem gör ens så och häller öl på ett jävla spädbarn?

Själv fnissar jag inte utan funderar mera på vad som egentligen hände! Har väldigt svårt att tro på att någon medvetet häller öl på spädbarn även om dom är j-vligt onyktra. Något stämmer inte i den här historien.
Citera
2016-03-23, 19:46
Medlem
Oh-be-wans avatar
Någon som fått fram någon fakta kring dessa äckliga svin?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in