• 1
  • 2
2016-03-20, 20:57
Medlem
Med Nord- och Västeuropa bortom räddning för vita människor så skulle stora delar av USA kunna komma till att utgöra en sista utpost ifall Donald Trump blir vald till president. Trump som har pushat för ökad europeisk invandring. Detta samtidigt som han vill stoppa all muslimsk invandring och deportera tiotalsmiljoner mexikaner som befinner sig i landet illegalt, och då är inte mexikaner på långa vägar lika problematiska som de österifrån som översvämmar vår kontinent. Det är uppenbart att Trump vill ändra USA:s demografiska profil.

Kommer vi få se skepp fulla med européer som sätter kurs över Atlanten från Europa som om vore 1800-talet ifall Trump blir invald?
Senast redigerad av Satanyahu 2016-03-20 kl. 21:00.
Citera
2016-03-20, 21:09
Medlem
BigFatCones avatar
Dom amerikaner jag känner tänker i samma banor fast tvärtom, fly till Europa om Trump vinner.
Citera
2016-03-20, 21:33
Medlem
note-its avatar
Nej, jag tror de flesta fattar att USA inte är ett alternativ.
Citera
2016-03-20, 22:19
Medlem
Utopiantoss avatar
Säga vad man vill om Trump, men vettiga åsikter det har han. Visst har han även flera mindre bra förslag, men de bra förslagen tycker jag mycket kraftigt överväger.

- Bygga fler och bättre flyktingläger kring Syrien, som arabländerna ska betala - SUPER!
- Utvisa papperslösa invandrare - SUPER!
- Förbjuda syriska flyktingar från att åka in i landet - SUPER!
- Bygga mur mot Mexiko som Mexiko ska betala - SUPER!

- Massiv övervakning av mosques i landet - SUPER!
- Databas över syriska flyktingar i landet - SUPER!
- Tillfälligt förbjuda muslimer från att åka in i landet - SUPER!
- Återuppbygga landets infrastruktur - SUPER!
Citera
2016-03-21, 00:15
Medlem
absques avatar
Tror Australien blir de vitas sista utpost. USA är för heterogent redan men tror att Trump kommer göra så de finns en chans att de inte förvärras.
Citera
2016-03-21, 01:18
Medlem
PiusXIIIs avatar
Det är inte bara att flytta till USA om man vill leva där legalt, och jag betvivlar att landet vill ha in en massa rasister.
Citera
2016-03-21, 01:53
Bannlyst
Du förminskar ju problemet som mexikanerna för med sig i USA, de är mer problematiska ur många aspekter än invandrare här.

Och nej, jag tror inte att det blir så. Trump vill inte hålla muslimer ute ifrån USA för evigt och så vitt jag vet så har han inget emot att följa grundlagen och låta muslimer tro på vad de vill.

Slutligen är det ju rentav idiotiskt att börja om sitt liv i ett land för att en radikal president vill göra lite ändringar när det kommer ett nytt val om 4 år som denne troligen förlorar. Var flyttar man om det blir Elizabeth Warren 2020?
Citera
2016-03-21, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absque
Tror Australien blir de vitas sista utpost. USA är för heterogent redan men tror att Trump kommer göra så de finns en chans att de inte förvärras.

Det är sant, men i vissa stater är andelen icke-vita desto färre. I en undersökning från år 2010 var 83,6% av Oregons befolkning vit, så det är teoretiskt möjligt att skära ut delar av landet för en etniskt homogen stat - problematiken uppstår först när araber, mexikaner och negrer inser att det samhälle de lever i nu är uppburet av vita, och att det kollapsar i samma stund som vi överger det till förmån för ett eget.
Citera
2016-03-21, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom amerikaner jag känner tänker i samma banor fast tvärtom, fly till Europa om Trump vinner.

Det säger mer om vad det är för sorts människor du känner än potentialen att bilda rashomogena enklaver i USA. Det är väl knappast någon hemlighet att de som motsätter sig Trump till förmån för Clinton eller Sanders stämmer väl in på termen libtards.
Citera
2016-03-21, 03:26
Medlem
StigAllans avatar
Inser ni inte hur fegt och korttänkt ni tänker?
Det enda rätta är att rensa platsen där man bor från parasiter och ohyra, inte att fly och vänta in samma anstormning där dit man hamnade!

Vik inte en tum!
Reclaim Sverige!
Citera
2016-03-21, 03:33
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Det är sant, men i vissa stater är andelen icke-vita desto färre. I en undersökning från år 2010 var 83,6% av Oregons befolkning vit, så det är teoretiskt möjligt att skära ut delar av landet för en etniskt homogen stat - problematiken uppstår först när araber, mexikaner och negrer inser att det samhälle de lever i nu är uppburet av vita, och att det kollapsar i samma stund som vi överger det till förmån för ett eget.

Kanske inget jätterelevant exempel, eftersom Oregon är en av de mest liberala staterna i USA. Förutom att de har haft demokratisk majoritet de senaste 30 åren.
Citera
2016-03-21, 04:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Det säger mer om vad det är för sorts människor du känner än potentialen att bilda rashomogena enklaver i USA. Det är väl knappast någon hemlighet att de som motsätter sig Trump till förmån för Clinton eller Sanders stämmer väl in på termen libtards.
Du drar väldigt stora växlar på det jag säger. Har jag sagt ett ord om vilka kandidater dom eventuellt stödjer? Nej, det har jag inte men tack för att du var med och spelade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in