2024-05-11, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Hjärndöda? Inse bara att kvinnor rent biologiskt inte är lika intresserade av män som män är av kvinnor.
Försvinn från apparna då. Man är alltså intresserad av att suga bekräftelse som de äckliga blodiglar ni är men att ge tillbaka i form av ett svar dejt eller mer är inte att vänta från horungar som dagens kärringar faktiskt. All olycka till dagens skräpkvinnor och jag hoppas ni många dör i en smärtsam sjukdom.
Citera
2024-05-11, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Försvinn från apparna då. Man är alltså intresserad av att suga bekräftelse som de äckliga blodiglar ni är men att ge tillbaka i form av ett svar dejt eller mer är inte att vänta från horungar som dagens kärringar faktiskt. All olycka till dagens skräpkvinnor och jag hoppas ni många dör i en smärtsam sjukdom.
Jag? Jag är inte medlem i någon. Har varit singel i 12 år och aldirg varit desperat efter att träffa någon. Tycker livet som singel är bra som det är.

Dagens män är för desperata för att träffa någon, för att kunna träffa någon. Om du stöter på någon i din vardag och intresse uppstår från båda så…fine. Men att sitta på appar som finns bara för att tjäna pengar på män?! Hela konceptet har ju gått hem här. Trodde du verkligen att man skulle träffa en partner genom nätdejting? Då kan du erkänna dig själv som lurad.
Citera
2024-05-11, 12:18
Bannlyst
Citat:
Jag? Jag är inte medlem i någon. Har varit singel i 12 år och aldirg varit desperat efter att träffa någon. Tycker livet som singel är bra som det är.

Dagens män är för desperata för att träffa någon, för att kunna träffa någon. Om du stöter på någon i din vardag och intresse uppstår från båda så…fine. Men att sitta på appar som finns bara för att tjäna pengar på män?! Hela konceptet har ju gått hem här. Trodde du verkligen att man skulle träffa en partner genom nätdejting? Då kan du erkänna dig själv som lurad.
Lurad? Det är du som lever kvar i det förgångna då statistik visar att fler träffas via nätet än irl. Lurade kanske är de som betalar för skiten.
Citera
2024-05-11, 12:23
Bannlyst
Citat:
Lurad? Det är du som lever kvar i det förgångna då statistik visar att fler träffas via nätet än irl. Lurade kanske är de som betalar för skiten.
Ja om du tänker på konceptet lite mer så inser du att apparna finns till för att lura män. I alla fall swipe-appar. Har ingen aning om vad bumble är för typ av app. Är alldeles för ointresserad av män för att vara villig att lägga ned tid och energi på appar. Än mindre att träffas.
Citera
2024-05-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Joakim
Bumble låter nu män få skriva först.

https://www.forbes.com/sites/kimelse...h=2620988e6cad

Haha att endast kvinnor kunde skriva först har ju varit USP:en med Bumble sedan dag 1! Det skulle ju "ge kvinnor mer kontroll över sin onlinedating"

Nu måste man alltså ta bort denna USP för att kvinnor visat sig vara alldeles för efterblivna för att klara av att initiera en konversation. Istället blir appen bara en kopia av Tinder.

Efter att ha haft Bumble av och till i 8 år kan jag intyga att 99% av kvinnorna är totalt värdelösa. Vuxna människor som inte klarar av att öppna med annat än "hej".
Citera
2024-05-11, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ja om du tänker på konceptet lite mer så inser du att apparna finns till för att lura män. I alla fall swipe-appar. Har ingen aning om vad bumble är för typ av app. Är alldeles för ointresserad av män för att vara villig att lägga ned tid och energi på appar. Än mindre att träffas.
Aha är apparnas syften primärt att lura män? Det trodde jag inte.
Ändå är du dygnet runt i relationer. Du lurar ingen med ditt kvinnobabbel.
Citera
2024-05-11, 14:01
Bannlyst
Sen är det främst kärringar som är desperata.

Man kan skriva nåt till vilken horkvinna som hrlst

Inget svar

4 min senare

Varför svarar du inte?

Matchning tas bort på 1 nanosekund

Tydligen har ALLA horkvinnor (för jag har provat detta tusentals gånger) och resultatet är samma

Numera hatar jag alla kärringar pga detta jävla spelande. Svara eller dö horunge
Citera
2024-05-11, 14:17
Bannlyst
Citat:
Aha är apparnas syften primärt att lura män? Det trodde jag inte.
Ändå är du dygnet runt i relationer. Du lurar ingen med ditt kvinnobabbel.
Ja du vet att deras syfte är att tjäna pengar…

Haha nej verkligen inte för att jag vill ha en relation. Usch vad besvärligt! . Snarare för att tala om för sådana som dig att det inte är något att sträva efter
Citera
2024-05-11, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ja du vet att deras syfte är att tjäna pengar…

Haha nej verkligen inte för att jag vill ha en relation. Usch vad besvärligt! . Snarare för att tala om för sådana som dig att det inte är något att sträva efter
Du håller inte måttet för en relation

Det är ni kärringar som är desperata idag som raggar på Flashback och har extremt lättklädda kläder på er för att locka män till er. Extremt tajta horiga kläder som skär in i röven. Sinnessjukt desperata är ni.

Män har fortfarande inte rubbat en millimeter av sin krav när det kommer till en relation och där faller alla er lössläpta instagramhoror bort.
Citera
2024-05-11, 15:29
Bannlyst
Citat:
Du håller inte måttet för en relation

Det är ni kärringar som är desperata idag som raggar på Flashback och har extremt lättklädda kläder på er för att locka män till er. Extremt tajta horiga kläder som skär in i röven. Sinnessjukt desperata är ni.

Män har fortfarande inte rubbat en millimeter av sin krav när det kommer till en relation och där faller alla er lössläpta instagramhoror bort.
Nej vad ska jag med en relation till? Är inte intresserad av att ha en (skulle bara se det som besvärligt) och har förresten inte tid att ses.
Citera
2024-05-11, 15:44
Citat:

Efter 12 år som singel så måste det kräver något (någon) utöver det vanliga för att få dig på en dejt?

För varje år som går så blir man bara bekvämare i singellivet, att det ska mycket till för att bryta förtrollningen.
Citera
2024-05-11, 15:53
Bannlyst
Citat:
Aha då fattar jag, du är en sån här sjukt konstig kontraproduktiv kontraindikator. Du vill inte ha en man men hänger i relationer osv. Det är så tydligt med alla kärringar som hänger här. Roxic och andra psykfallskärringar har sagt samma sak. "Jag behöver inte en man", sen är de på relationer dygnet runt. Problemet med er manshatande cpkvinnor är att ni kan inte vara ödmjuka med att ni behöver en man. Ni vet att ni är oattraktiva och då måste ni börja med kärringlogik att ni inte behöver nån när ni inte KAN få nån. Bajs är du.
Jag vet redan att jag är oattraktiv. Men jag kan visst få en man. Men jag har ett barn som inte ska utsättas för sin mammas tramsiga relationer.

Prutt är du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in