Citat:
Ursprungligen postat av
Lantbruk
Måste dela med mig av en grej:
Har ju använt en falsk dejtingprofil på en manlig fotomodell och betett mig som en skitstövel på bumble, för att personligen utforska hur mycket sanning det ligger i vittnesmålen om att snygga män kan bete sig hur illa som helst och ha en dålig personlighet och ändå få brudar.
Låt mig presentera "Martin", en 26 år gammal fotograf. Tatuerad och kriminell drogmissbrukare som skryter över att han är en brudmagnet och att han mobbar människor och att han lever på bidrag.
"Martin" har fått många meddelanden från tjejer (både snygga och mindre snygga) och särskilt en tjej, låt oss kalla henne "Johanna", har varit väldigt påstridig. Hon är 23 år gammal, väldigt snygg, och ville ha "Martins" nummer. Jag gav henne mitt riktiga nummer och kände att nu får det vara slut med "chadfishingen". Jag utgick från att "Johanna" skulle söka upp mitt nummer, se mitt namn och inse att något inte stod rätt till. När "Johanna" frågade varför "Martins" nummer var skrivet i mitt namn så sa "Martin" att jag är hans polare och att han utnyttjar mitt abonnemang för att han inte vill bli spårad, och "Martin" delade också en bild på mig och tillsammans skrattade "Johanna" och "Martin" åt vilken ful loser jag är med skratt- och kräks-emoji m.m.. Jag trodde knappt att det var sant att hon fortfarande inte insåg bluffen. Iallafall, när jag nu har tillgång till "Johannas" nummer så sökte jag för skojs skull på henne och upptäckte att hon har en (snygg) pojkvän som hon bor tillsammans med.
Vad tycker ni? Ska jag skicka honom skärmdumparna från bumble?
Vänta nu, så du skapar ett alterego, hittar en snygg tjej att prata med, skickar bilder på ditt riktiga jag så att ditt alterego och tjejen kan håna ditt 'riktiga jag' tillsammans?
Du är alltså (till och med) hackkyckling för ditt enga alter ego, samtidigt är det hon som är blåst?