2023-05-30, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Oj, du gör det inte lätt för dig själv.

Om man inte har så fördelaktigt utseende så att det är omöjligt att dejta, så kanske man får kompromissa lite i livet om man vill få till det. Det kan nog vara knepigt att hitta en nätt rödhårig kvinna som inte vill stadga sig, ser bortom utseendet och inte räds en extremt grov snopp.

Vet inte vad för råd man kan ge... kanske att vänta och hoppas på att lyckan vänder så småningom... eller att anlita en rödhårig nattfjäril.
Jo, jag vet, men jag kan inte hjälpa vad jag gillar.
Citera
2023-05-30, 15:21
Medlem
CompressorVanes avatar
Jäklar vilken action det måste vara på den appen! Oj oj oj!

Damer är ju så tråkiga att man somnar själv bara av att se dem.
Citera
2023-05-30, 15:23
Medlem
chiliislifes avatar
Kvinnor bestämmer redan på andra dejtingappar som Tinder, så vad är skillnaden?
Citera
2023-05-30, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jäklar vilken action det måste vara på den appen! Oj oj oj!

Damer är ju så tråkiga att man somnar själv bara av att se dem.
Eller hur, provade bumbleskiten. Fick 9 matchningar, hur många tror du skrev? Neh juste, ett jävla skämt är vad kvinnor är. Fullständigt utvecklingsstörda miffon som av misstag och överskattning räknas som vuxna.
Citera
2023-05-30, 18:17
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Eller hur, provade bumbleskiten. Fick 9 matchningar, hur många tror du skrev? Neh juste, ett jävla skämt är vad kvinnor är. Fullständigt utvecklingsstörda miffon som av misstag och överskattning räknas som vuxna.

Ha ha, spelar ingen roll om någon av dem skulle få för sig att skiva nåt. Det enda språk de kan är. -Ja, nej, vet inte, kanske, sen är det tyst. Givande verkligen.
Citera
2023-07-22, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Måste dela med mig av en grej:

Har ju använt en falsk dejtingprofil på en manlig fotomodell och betett mig som en skitstövel på bumble, för att personligen utforska hur mycket sanning det ligger i vittnesmålen om att snygga män kan bete sig hur illa som helst och ha en dålig personlighet och ändå få brudar.

Låt mig presentera "Martin", en 26 år gammal fotograf. Tatuerad och kriminell drogmissbrukare som skryter över att han är en brudmagnet och att han mobbar människor och att han lever på bidrag.

"Martin" har fått många meddelanden från tjejer (både snygga och mindre snygga) och särskilt en tjej, låt oss kalla henne "Johanna", har varit väldigt påstridig. Hon är 23 år gammal, väldigt snygg, och ville ha "Martins" nummer. Jag gav henne mitt riktiga nummer och kände att nu får det vara slut med "chadfishingen". Jag utgick från att "Johanna" skulle söka upp mitt nummer, se mitt namn och inse att något inte stod rätt till. När "Johanna" frågade varför "Martins" nummer var skrivet i mitt namn så sa "Martin" att jag är hans polare och att han utnyttjar mitt abonnemang för att han inte vill bli spårad, och "Martin" delade också en bild på mig och tillsammans skrattade "Johanna" och "Martin" åt vilken ful loser jag är med skratt- och kräks-emoji m.m.. Jag trodde knappt att det var sant att hon fortfarande inte insåg bluffen. Iallafall, när jag nu har tillgång till "Johannas" nummer så sökte jag för skojs skull på henne och upptäckte att hon har en (snygg) pojkvän som hon bor tillsammans med.
Vad tycker ni? Ska jag skicka honom skärmdumparna från bumble?

Vänta nu, så du skapar ett alterego, hittar en snygg tjej att prata med, skickar bilder på ditt riktiga jag så att ditt alterego och tjejen kan håna ditt 'riktiga jag' tillsammans?
Du är alltså (till och med) hackkyckling för ditt enga alter ego, samtidigt är det hon som är blåst?
Citera
2023-07-23, 00:39
Medlem
Haha, 99 % av kvinnorna på appen inleder med "hej" och sedan förväntar de sig att mannen ska ta över. Skriver man endast "hej" tillbaka tar det tvärstopp. Ganska löjeväckande och visar bara att det överhuvudtaget inte går att vända på könsrollerna trots decennier av radikalfeminism.
Citera
2023-12-08, 08:38
Medlem
varför skriver masaa killar sin profil på engelska för fast de är svenskar?? sjukt irriterande!
Citera
2023-12-08, 09:58
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
varför skriver masaa killar sin profil på engelska för fast de är svenskar?? sjukt irriterande!
kan vara fejkprofiler
Citera
2024-05-11, 10:44
Medlem
Farbror-Joakims avatar
Bumble låter nu män få skriva först.

https://www.forbes.com/sites/kimelse...h=2620988e6cad

Citat:
Men can now initiate conversations on Bumble. The dating app, once unique for requiring women to initiate conversations with potential matches, adjusted its policies this week. Female users thought making the first move was too much of a burden, so their potential dates can now make the first contact. The change highlights the difficulty in moving away from traditional dating norms
Citera
2024-05-11, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Joakim
Bumble låter nu män få skriva först.

https://www.forbes.com/sites/kimelse...h=2620988e6cad
Hahaha jävla fantasilösa skräpkvinnor. Ännu ett bevis på att de horungar här på Flashback som kritiserade mig för att vara ointressant när kärringarna inte skrev handlade inte om mig, utan om normer. Alla kärringar vet att de är handikappade men vill inte kännas vid det.

Jag kunde få 8 - 10 matchningar och NOLL svarade eller så svarade nått missfoster och skrev "hej".

Kvinnor är på riktigt HELT hjärndöda.
Citera
2024-05-11, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Hahaha jävla fantasilösa skräpkvinnor. Ännu ett bevis på att de horungar här på Flashback som kritiserade mig för att vara ointressant när kärringarna inte skrev handlade inte om mig, utan om normer. Alla kärringar vet att de är handikappade men vill inte kännas vid det.

Jag kunde få 8 - 10 matchningar och NOLL svarade eller så svarade nått missfoster och skrev "hej".

Kvinnor är på riktigt HELT hjärndöda.
Hjärndöda? Inse bara att kvinnor rent biologiskt inte är lika intresserade av män som män är av kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in